AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Jeg har datet en fyr ganske lenge nå, og vi er mer eller mindre sammen. Han har vært ganske forståelsesfull og ikke vært pushy. Men sist vi var sammen ville jeg ikke suge, ikke fordi jeg ikke liker det, men jeg var sliten og følte meg dårlig. Jeg må nesten være i humør til å gjøre sånt, ergo tent/kåt og det var nesten ikke-eksisterende. Har han noe å være gretten for? Han påstod at han ikke var sur, men det var ganske tydelig... Anonymkode: f33ad...753 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Hvis han blir gretten fordi du ikke vil gjøre noe seksuelt mot din vilje så feiler han noe stort. Anonymkode: 4138b...d78 26
trinelise50 Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 (endret) Kutt han ut. Menn som presser degn (blir sur) til å gjøre ting du ikke vil i senga eller utenfor, er ikke verdt det, Endret 5. november 2017 av trinelise50 14
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Selvfølgelig har han ikke rett til å bli sur. Å utføre sex skal være 100% frivillig og lystbetont. Noe annet er feil, veldig feil. Anonymkode: c6346...637 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Ingen skal tvinges til å gjøre noe de ik vil! Anonymkode: 66267...4c4 3
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Menn kan ikke nedgradere seksuelt. Så jeg forstår at han blir oppgitt, men han skulle ikke uttrykt dette.
HeiBergen Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Idiot. Dump ham hvis han ikke skjerper seg! 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 1 minute ago, DuVetHvem said: Menn kan ikke nedgradere seksuelt. Så jeg forstår at han blir oppgitt, men han skulle ikke uttrykt dette. Nå har han ikke uttrykt dette heller da, jeg tipper heller at dette er et klassisk eksempel av en kvinne som overtenker og overanalyserer. Anonymkode: 6234d...be3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 "skuffet" er ordet du leter etter. Skuffet. Det er vel ganske selvsagt at han kan bli skuffet hvis du ikke er med på notene, det er faktisk ganske menneskelig. Hvis du hadde fått en mindre ring til giftering enn du hadde ønsket, hadde du da satt pris på at mannen din gikk og sa til alle at du var sur over ringen? Eller hvis du hadde gledet deg til noe, men så hadde det feks. blitt strømbrudd så planene hadde gått i vasken, så er det greit for han å si at du er sur fordi strømmen gikk? Anonymkode: 6234d...be3 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 Kanskje han bare er skuffet også lyser det igjennom litt? Om vi hadde kost oss i sengen og jeg hadde spurt om han kunne slikke meg og han hadde sagt nei, orker ikke, hadde jeg sikkert blitt litt såret.
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 26 minutes ago, AnonymBruker said: Nå har han ikke uttrykt dette heller da, jeg tipper heller at dette er et klassisk eksempel av en kvinne som overtenker og overanalyserer. Anonymkode: 6234d...be3 Tja, mye mulig. Mye mulig hun føler seg ubrukelig selv, og prøver høste sympati fra kg garden. Virker som at hun har lykkes.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr ganske lenge nå, og vi er mer eller mindre sammen. Han har vært ganske forståelsesfull og ikke vært pushy. Men sist vi var sammen ville jeg ikke suge, ikke fordi jeg ikke liker det, men jeg var sliten og følte meg dårlig. Jeg må nesten være i humør til å gjøre sånt, ergo tent/kåt og det var nesten ikke-eksisterende. Har han noe å være gretten for? Han påstod at han ikke var sur, men det var ganske tydelig... Anonymkode: f33ad...753 Så grusomt! 😢😢😧😩😮😳 Glad for å være selvvalgt single! 👍🏻 Anonymkode: 933da...1b7 1
B.Wooster Skrevet 5. november 2017 #13 Skrevet 5. november 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så grusomt! 😢😢😧😩😮😳 Glad for å være selvvalgt single! 👍🏻 Anonymkode: 933da...1b7 Unnskyld meg hvis jeg ikke ser ironien. Hvis dette var grusomt, så er det nok best du ikke omgås folk i det hele tatt. Hun har sikkert sagt tidligere at hun liker å suge. Det er opphissende å høre for en mann, og han har bygd opp en forventning. Selv om forklaringen er helt gyldig, så sitter han jo skuffet igjen. Skuffelse kan jo gå begge veier i et forhold, så det gjelder å finne måter å berolige partneren på, slik at det ikke eskalerer i dårlig stemning. 1
heipådegsann Skrevet 5. november 2017 #14 Skrevet 5. november 2017 Han kan bli så sur/skuffet han bare vil. Men fysj for en lite attraktiv egenskap 5
Gjest Embryo Skrevet 5. november 2017 #15 Skrevet 5. november 2017 Det er utrolig lavmåls å bli sur for noe sånt! Dersom du aldri mer vil suge ham og det plager ham får han heller finne seg noen andre enn å prøve å guilte deg til å gjøre det.
FrodeF Skrevet 5. november 2017 #16 Skrevet 5. november 2017 (endret) Selvfølgelig kan han bli sur og gretten for noe sånt. Folk kan bli sure for alt mulig rart. Er det normalt? Tja, det tror jeg faktisk, selvom mange prøver å skjule det. Det blir litt som når du sitter og spiser smågodt og ikke vil dele med ungene dine. De blir også sure da. Endret 5. november 2017 av FrodeF 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #18 Skrevet 5. november 2017 Kvinner er tragiske Anonymkode: 6234d...be3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #19 Skrevet 5. november 2017 Nei han har ikke grunn til å være gretten. For en egoistisk drittsekk! Tragisk! Anonymkode: 15cf6...979
Isambard Skrevet 5. november 2017 #20 Skrevet 5. november 2017 Hva galt har han egentlig gjort? Det var bare et lite ansiktsuttrykk som ts mente hun oppfattet. Det er litt sårt å bli avvist. Den eneste forbrytelsen er at han er en dårlig skuespiller. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå