AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Del Skrevet 5. november 2017 Hei, Jeg irriterer meg en del over en type oppførsel som går ut på en slags "latterligjøring" Feks, man står sammen og snakker, og så sier jeg noe, hvor da de to andre da ser på hverandre og ler av utsagnet. Eller, sender blikk og smiler, men ikke til meg som forteller noe. Jeg synes denne oppførselen er vond og får mest lyst til å bare gå derifra. Om det skjer med dere, hva gjør dere da? Og hva kommer den av? Anonymkode: 1b46f...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Del Skrevet 5. november 2017 De tror og mener de er bedre enn deg og har nok pratet om deg tidligere. Eller at de mener du sa noe dumt og blikker seg i mellom slik at de vet at de har en forståelse seg i mellom. Det er vel slikt som er veldig vanlig blant nære venner eller noen som har noe felles på en eller annen måte. Anonymkode: 9ba92...bcd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Del Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De tror og mener de er bedre enn deg og har nok pratet om deg tidligere. Eller at de mener du sa noe dumt og blikker seg i mellom slik at de vet at de har en forståelse seg i mellom. Det er vel slikt som er veldig vanlig blant nære venner eller noen som har noe felles på en eller annen måte. Anonymkode: 9ba92...bcd Jeg har selv nære venner, men oppfører meg ikke slik. Anonymkode: 1b46f...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Del Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv nære venner, men oppfører meg ikke slik. Anonymkode: 1b46f...0c2 Noen liker vel bare å føle seg bedre enn andre. Anonymkode: 9ba92...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #5 Del Skrevet 5. november 2017 Antakeligvis er det jo bare noe internt og har ikke med latterliggjøring av deg å gjøre. Hvis det skjer med meg spør jeg bare hva det er jeg har gått glipp av her. Så forteller de som regel om en felles opplevelse de har hatt sammen og det jeg sa minte dem på det eller hadde en nærhet til det. Anonymkode: af75e...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #6 Del Skrevet 5. november 2017 i den ene gjengen jeg henger med, og som jeg har best kontakt med, så er det litt på rundtgang hvem som får igjennomgå og blir "burna". Noen ganger er det litt hardere og sånt, men pågått så lenge, så er ikke unormalt lenger xD Anonymkode: 2c70d...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå