AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Del Skrevet 4. november 2017 Får en del blikk fra jenter både på gata og skolen. Faktisk usikker på om det er fordi jeg ser bra ut eller rett og slett bare er rar. Vet ikke om jeg tør å legge ut bilder av meg her men.. Anonymkode: b3716...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #2 Del Skrevet 4. november 2017 Hva er det som potensielt skulle se rart ut? De fleste jenter gidder ikke å se på gutter de ikke synes er fine. Anonymkode: afa9e...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Del Skrevet 4. november 2017 Du sikkert pen og det ser dem;) Jeg ser alltid på pene medsøstre:) Anonymkode: 55b20...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 4. november 2017 #4 Del Skrevet 4. november 2017 Har ingen anelse. Har du spurt? Om hvorfor noen ser på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Del Skrevet 4. november 2017 Legg ut bilde her da. Anonymkode: a4b52...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 4. november 2017 #6 Del Skrevet 4. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sikkert pen og det ser dem;) Jeg ser alltid på pene medsøstre:) Anonymkode: 55b20...4f6 Ja. Pen/kjekk sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #7 Del Skrevet 4. november 2017 Folk ser gjerne på andre folk automatisk. Trenger ikke bety noe Anonymkode: cadf0...f48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #8 Del Skrevet 4. november 2017 Så TS er jente? Anonymkode: afa9e...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #9 Del Skrevet 4. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sikkert pen og det ser dem;) Jeg ser alltid på pene medsøstre:) Anonymkode: 55b20...4f6 Er du lesbisk? Anonymkode: 093fb...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 4. november 2017 #10 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Allt som bryter med normalen blir lagt merke til. Biler, hus, babyer, dyr og selvfølgelig også kvinner. Enten er du mye penere eller veldig mye styggere en snittet. Mest sannsynlig førstnevnte. Folk glor som oftest ikke av vond vilje, men av ren refleks. Endret 4. november 2017 av Perle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 4. november 2017 #11 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) . Endret 23. april 2018 av æøå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #12 Del Skrevet 4. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så TS er jente? Anonymkode: afa9e...0bc Leste ikke innlegget godt nok! Det vet jeg ikke Anonymkode: 55b20...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #13 Del Skrevet 4. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du lesbisk? Anonymkode: 093fb...d32 Jeg tenner på jenter også. Har lyst på deilige damer:) Anonymkode: 55b20...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 4. november 2017 #14 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du lesbisk? Anonymkode: 093fb...d32 Man trenger ikke være lesbisk (eller homofil) hvis man syntes en mann/kvinne er kjekk/pen eller ikke. Hvorfor lurer du på det? Endret 4. november 2017 av fuglekvitter__ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #15 Del Skrevet 4. november 2017 Mulig å sende bilder i privat chat her da? Noen som vil se meg isåfall? TS Anonymkode: b3716...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #16 Del Skrevet 4. november 2017 Ikke det nei Anonymkode: b3716...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #17 Del Skrevet 5. november 2017 Det er vanlig å se på andre, tilfeldig og utilfeldig, men mest tilfeldig. Trenger ikke bety noe som helst. Men det er oftere sånn at man ser på noen fordi de er pene og fascinerende, enn at de er rare eller stygge (da ser man fort bort). Jeg ser ofte på andre jenter jeg syntes jeg pene, er ikke lesbisk altså, men prøver for eksempel å se på hvordan de har lagt sminken sin fordi jeg vil prøve det samme, eller beundre håret dems fordi jeg er misfornøyd med mitt eget, eller prøve å se for meg selv i klærne dems fordi jeg syns de har bra stil osv. Prøv å ikke tenk så mye over hva andre tenker om deg eller om det er noe grunn til at de ser på deg. Sannsynligvis er det ingen grunn og helt tilfeldig, men om det er noen grunn så er den nok mest positiv Anonymkode: 804bc...852 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #18 Del Skrevet 5. november 2017 Det er noe du innbiller deg. De ser ikke mer på deg enn på alle andre, du er bare så selvsentrert at du tror det. Uansett, at menn liker å se fine kropper, betyr ikke at kvinner gjør det samme. For å illustrere: En kvinne kan snu seg og nistirre på en fin kjole. Ville du gjort det samme? Anonymkode: 87046...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #19 Del Skrevet 5. november 2017 Er du han samme som drev og maste om musklene sine tidligere? Anonymkode: 43cbc...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #20 Del Skrevet 9. november 2017 Nei Anonymkode: b3716...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå