Gå til innhold

Hva er det med venner som leser meldingene dine og som ikke gidder å svare?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du ikke har tekstet de på en stund og du sender en hyggelig melding og alt du får er en indirekte beskjed under meldingen du sendte: "lest kl 16:34"

:huh:

Anonymkode: ac73b...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer meg i blant at jeg åpner en melding mens jeg er på trening, jobb e.l, og ikke har tid til å sende et ordentlig svar. Venter derfor til jeg kommer hjem med å svare. Trenger ikke være fordi han/hun ignorerer deg

Anonymkode: 24a74...e23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok individuelle grunner. Personlig er jeg en av de som leser meldinger og sjeldent svarer med en gang, med mindre det gjelder en avtale vi skal gjennomføre med en gang. Jeg trenger å få overblikk over planene mine og uka mi før jeg svarer på en melding om noe annet i fremtiden, eller om det er melding om et annet type spørsmål så foretrekker jeg å være fokusert på det jeg svarer og skriver og ikke bare skrive noe overfladisk i full fart for å få svart fortest mulig mens jeg egentlig står midt oppi noe annet. Så hender det at jeg glemmer det når jeg kommer hjem og får lagd mat og satt meg foran tven for å slappe av, så kommer jeg ikke på det før etter noen dager og svarer da. 

Anonymkode: 669a0...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...