Gå til innhold

Går fast til psykolog?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gikk fast og betalte selv, dyrt, men verdt pengene. 100% jobb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg troooor jeg velger å ta det Ts sier her med en klype salt. Ikke bare er psykologen helt kokko, men Ts ble i tillegg kastet ut av dps fordi de ble fornærmet. Jeg tipper de avsluttet behandlingen fordi du ikke har et stort behov for det, og at du kanskje i tillegg ikke virket særlig åpen for det de hadde å komme med. Men lykke til hos privat psykolog da!

Anonymkode: 6003e...d05

Dps er nok fullt opp av narsissister som deg da mener du?Trenger behandling for andres sin skyld,sånn at vi skal bli litt mere trygge,ikke for egen skyld. Lykke til med å være ekkel og venneløs. Sånn du går til angrep her er det jo tydeligvis du som trenger behandling,det er bare det at du ikke har snev av selvinnsikt til å se det selv,stakkar🤓

Anonymkode: f243a...87f

Skrevet

TS, er det ADHDen du ønsker behandling for? eller en annen problematikk?

Det kan være noe vanskelig å få behandling for noe du allerede har fått behandling for på dps, med mindre tilstanden har forverret seg. Slik jeg forsto det hadde du vært på dps for ADHD, og fått "behandling", selv om dette sannsynligvis ikke var hjelpsomt da psykologen ikke tror diagnosen eksisterer. Så jeg kan skjønne at du ønsker hjelp for dette, noe du absolutt burde få. Men systemet fungerer slik at hvis det er blitt vurdert at man ikke trenger mer hjelp på dps ifbm med en diagnose, så får du det heller ikke senere med mindre tilstanden er forverret. Vil anbefale psykolog eller psykiater med refusjonsavtale. Har du snakket med fastlegen om dette?

Anonymkode: 42a11...4a4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff for en vemmelig person du er.

Anonymkode: f243a...87f

? Hvorfor det?:S

Anonymkode: 1bf5d...af2

Skrevet

Jeg går til offentlig psykolog, men det er et gratis-tilbud kommunen min har, så betaler følgelig ingenting(dog er det tidsbegrenset hvor lenge jeg kan gå her). Hadde ikke hatt råd til privat, og offentlig fikk jeg avslag på for at "funksjonsfallet ikke var stort nok." Skulle visst ventet til jeg måtte sykemeldes fra jobb. Kjempefornøyd så langt, har berget meg fra sykemelding og håper jeg får nøstet nok opp i mine problemer til at jeg aldri trenger hjelp med akkurat dette igjen:)

Anonymkode: 07f00...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...