Gå til innhold

Fitte vs mus

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her, ble vel som jeg tenkte. Ser ut som befolkningen er delt og at ordet fitte kan provosere noen mens andre synes det er helt greit. Men ønsker en god helg til både mikke mus klubben og dåsemiklene, og siden det er freddan håper jeg det blir fitte på meg :-)

Anonymkode: 375a1...559

Skrevet

"Fitte" er et skjellsord i mine ører. "Din jævla fitte!" Jeg har ikke noe imot "mus", jeg synes bare det er litt merkelig å oppkalle vaginaen etter en gnager :P

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke ordet «fitte» selv og ville aldri omtalt mitt eget underliv som det. 

Vagina er bare nøytralt, slik som penis og kan føles veldig konformt. Vulva blir jo bare svulstig. Musa er det eneste uten vagina jeg bruker. 

Skrevet

Fitte > mus

Kuk > tiss/penis

Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men synes fitte blir vulgært. Om dama sier vi bare tissen, mens om junior sier vi både, tiss, pikk og kuk. 

Anonymkode: 23269...a25

Skrevet

Hadde det ikke vært for at ordet fitte oftest brukes nedlatende, så skulle jeg gjerne kalt underlivet mitt for fitte jeg. Men så.lenge det blir brukt som det blir brukt, ser jeg ingen grunn for å bruke et stygt ord for å navngi underlivet. 

Anonymkode: b4dda...5b9

• Liker 4
Skrevet

Det er i hvert fall et kraftfullt uttrykk, og i mine ører så er det veldig seksuelt ladet. Det er vel akkurat dette som gjør det tennende når partneren bruker ordet, for jeg vet at hun ikke ringer til gynekologen og sier at hun skal bestille time for fittesjekk. Hun bruker heller ikke ordet i vanlig sosial omgang med venner og slekt. Derfor blir det kun jeg som får høre at hun bruker ordet fitte, og det gir en egen seksuell setting som i hvert fall tenner meg.

Kanskje de som bruker musa har samleie mens de som bruker fitta puler?

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde det ikke vært for at ordet fitte oftest brukes nedlatende, så skulle jeg gjerne kalt underlivet mitt for fitte jeg. Men så.lenge det blir brukt som det blir brukt, ser jeg ingen grunn for å bruke et stygt ord for å navngi underlivet. 

Anonymkode: b4dda...5b9

Enig i dette!

Anonymkode: 0e25b...cb0

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Kom kjære så skal vi ha seksuelt samkved :)

Skrevet

Dåse er ordet.

Gjest GiftMann38
Skrevet

Fitte har etymologisk betydningen «våt myr» og er jo sånn sett et presist ord:fnise:

Skrevet
Just now, GiftMann38 said:

Fitte har etymologisk betydningen «våt myr» og er jo sånn sett et presist ord:fnise:

På hvilken måte, jeg vil vell heller si det passer mer til rasshølet.

Anonymkode: 0acc4...95a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte, jeg vil vell heller si det passer mer til rasshølet.

Anonymkode: 0acc4...95a

Har du konstant våt myr i rævva?

Anonymkode: dbca5...247

• Liker 1
Skrevet
På 4.11.2017 den 10.00, AnonymBruker skrev:

Det er i hvert fall et kraftfullt uttrykk, og i mine ører så er det veldig seksuelt ladet. Det er vel akkurat dette som gjør det tennende når partneren bruker ordet, for jeg vet at hun ikke ringer til gynekologen og sier at hun skal bestille time for fittesjekk. Hun bruker heller ikke ordet i vanlig sosial omgang med venner og slekt. Derfor blir det kun jeg som får høre at hun bruker ordet fitte, og det gir en egen seksuell setting som i hvert fall tenner meg.

Kanskje de som bruker musa har samleie mens de som bruker fitta puler?

Enig i dette, er det fra en "spesiell" så er det innafor.

Anonymkode: e459c...e36

Skrevet
På 3.11.2017 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Vi mangler et ord av samme sort som pikk. En norsk variant av det engelske pussy.

Anonymkode: c25fd...eb1

Kattepus? 

Anonymkode: 0e45a...ddc

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker å både bruke og høre mus og fitte. Eller kukk og pikk for den slags skyld. Jeg har også lite til ingen erfaring med partnere som reagerer på disse ordene. Jeg har ikke noe behov for at sexlivet mitt skal være dannet eller kultivert. 

Skrevet
På 3.11.2017 den 20.12, DuVetHvem skrev:

Hjelp meg bli mer dannet da.

Hjelp meg finne et godt navn for hennes edlere deler. Av og til pleier jeg å si at det slafser skikkelig godt i kjøttlefsa når jeg puler på damer, men de blir bare satt ut og avslutter hele greia

Hjelp

Jeg vet ikke om du bare er ute etter å provosere, men bruke av frasen "pule på" gir assosiasjoner til å behandle partner som en død ting. 

Anonymkode: 5a3b6...816

Gjest DuVetHvem
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke om du bare er ute etter å provosere, men bruke av frasen "pule på" gir assosiasjoner til å behandle partner som en død ting. 

Anonymkode: 5a3b6...816

Huh? Hvorfor drar du nekrofili inn i alt dette? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...