AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Hver gang noen bruker ordet fitte på forumet så er det veldig mange som reagerer negativt. Jeg er mann og synes det er et flott ord, kanskje dere kvinner også skulle bli mer positiv til ordet. Om en jente på forumet bruker ordet fitte så blir hun automatisk beskyldt for å være mann, underforstått at bare menn kan ta det ordet i sin munn, gud forby om en kvinne skulle gjøre det. Min egen samboer bruker konsekvent fitte istedenfor mus og alle andre ord som er ment for å skåne sarte sjeler. Jeg synes det er helt topp og få melding fra henne som for eksempel sier "når kommer du hjem darling, jeg er skikkelig våt i fitta, og klarer snart ikke vente lenger". Hadde ikke blitt det samme om hun meldte "våt i musa darling, når kommer du hjem". Samboeren er ikke utpreget vulgær i måten hun prater på, men hun bruker konsekvent ordene "fitta og kuken" og sier selv at hun liker de to ordene. Hva med dere? Anonymkode: 375a1...559 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Synes begge deler høres fælt ut. Anonymkode: ce419...9f6 9
Gjest DuVetHvem Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Kan vi vennligst få et finere ord for sædoppbevaringsenheten? Også kjent som fitte eller mus? Kom igjen damer, hva skal vi kalle kjøttacoen?
Gjest Overrasket Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Vi mangler et godt, sensuelt og forførende ord på norsk. Alle ordene er enten for kliniske eller for tarvelige.
Påkrevd Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 (endret) Fitte til vanlig og "nedentil" i samtale med bestemor. Synes fitte er fint, jeg. Det blir for dumt hvis dama sier: "kom og legg deg, så kan du knulle meg i vaginaen". Ikke særlig sexy:) Dåse er jo et ord de fleste kjenner, men det blir fort litt for komisk. Endret 3. november 2017 av Påkrevd 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 10 minutes ago, DuVetHvem said: Kan vi vennligst få et finere ord for sædoppbevaringsenheten? Også kjent som fitte eller mus? Kom igjen damer, hva skal vi kalle kjøttacoen? Anonymkode: 0e25b...cb0 1
Gjest Overrasket Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 9 minutes ago, Påkrevd said: Fitte til vanlig og "nedentil" i samtale med bestemor. Synes fitte er fint, jeg. Det blir for dumt hvis dama sier: "kom og legg deg, så kan du knulle meg i vaginaen". Ikke særlig sexy:) Dåse er jo et ord de fleste kjenner, men det blir fort litt for komisk. MÅ man i det hele tatt ha med spesifikasjonen, da? "Kom og legg deg, så kan du knulle meg" er både stiligere, mer delikat, og ikke minst langt mer sexy. De fleste normale mennsker skjønner hvor penisen skal.
baremeg Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 Jeg er helt lik samboeren din. Sier fitte og kuk og ser ingen problemer med det. :-) 4
Gjest DuVetHvem Skrevet 3. november 2017 #10 Skrevet 3. november 2017 7 minutes ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 0e25b...cb0 Hjelp meg bli mer dannet da. Hjelp meg finne et godt navn for hennes edlere deler. Av og til pleier jeg å si at det slafser skikkelig godt i kjøttlefsa når jeg puler på damer, men de blir bare satt ut og avslutter hele greia Hjelp
Påkrevd Skrevet 3. november 2017 #11 Skrevet 3. november 2017 7 minutter siden, Overrasket skrev: MÅ man i det hele tatt ha med spesifikasjonen, da? "Kom og legg deg, så kan du knulle meg" er både stiligere, mer delikat, og ikke minst langt mer sexy. De fleste normale mennsker skjønner hvor penisen skal. Må og må, men det er jo greit å ha et ord som kan brukes i alle anledninger, da. Som når TS får en melding fra kjæresten om at hun venter med en våt......reproduksjonskanal? Nei?:) 1
Gjest Overrasket Skrevet 3. november 2017 #12 Skrevet 3. november 2017 2 minutes ago, Påkrevd said: Må og må, men det er jo greit å ha et ord som kan brukes i alle anledninger, da. Som når TS får en melding fra kjæresten om at hun venter med en våt......reproduksjonskanal? Nei?:) "Du? Jeg er våt". Mesteren viser seg i sin begrensing.
Påkrevd Skrevet 3. november 2017 #13 Skrevet 3. november 2017 Akkurat nå, Overrasket skrev: "Du? Jeg er våt". Mesteren viser seg i sin begrensing. Greit, så da har vi altså en kroppsdel på halve verdens befolkning som er så tabubelagt at den ikke engang er verdt å nevne ved navn? Eller skal vi kanskje begynne med latinske betegnelser på kjønnsorganer? 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #14 Skrevet 3. november 2017 12 minutter siden, DuVetHvem skrev: Hjelp meg bli mer dannet da. Hjelp meg finne et godt navn for hennes edlere deler. Av og til pleier jeg å si at det slafser skikkelig godt i kjøttlefsa når jeg puler på damer, men de blir bare satt ut og avslutter hele greia Hjelp Så mange merkelige tanker og ideer som surrer rundt i hodene på mannfolk... Anonymkode: 70831...164 1
Gjest Overrasket Skrevet 3. november 2017 #15 Skrevet 3. november 2017 5 minutes ago, Påkrevd said: Greit, så da har vi altså en kroppsdel på halve verdens befolkning som er så tabubelagt at den ikke engang er verdt å nevne ved navn? Eller skal vi kanskje begynne med latinske betegnelser på kjønnsorganer? Det er ikke kroppsdelen som er tabubelagt, det er de norske ordene som ikke holder mål. Så å utelate spesifikasjonen gjør budskapet mer virkningsfullt.
Påkrevd Skrevet 3. november 2017 #16 Skrevet 3. november 2017 Kanskje for deg, men ikke for meg. Så jeg vi gjerne ha et ord på det. Skjønner forøvrig ikke hva som er galt med fitte. Mus, blomst, høne etc. gir assosiasjoner til andre ting, men fitte er egentlig helt nøytralt og greit, synes jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #17 Skrevet 3. november 2017 Bryr meg ikke noe om å bruke ordet fitte. Helt greit ord. Anonymkode: 8d9f7...991 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #18 Skrevet 3. november 2017 Penis - Kuk - Pikk - Tiss Vagina - Fitte - ??? - Mus Sånn tenker jeg at ordene blir fra klinisk til barnlige. Vi mangler et ord av samme sort som pikk. En norsk variant av det engelske pussy. Anonymkode: c25fd...eb1 4
Sykkelkopp Skrevet 3. november 2017 #19 Skrevet 3. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Penis - Kuk - Pikk - Tiss Vagina - Fitte - ??? - Mus Sånn tenker jeg at ordene blir fra klinisk til barnlige. Vi mangler et ord av samme sort som pikk. En norsk variant av det engelske pussy. Anonymkode: c25fd...eb1 Pikk er horrielt stygt! Og den høres ut som noe lite og skarpt noe. Som en nål. Eller lock pick Mus er ikke barnslig. Små barn sier ikke det. Når de blir litt eldre og skal være kule vil de plukke opp whatever er i omløp 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #20 Skrevet 3. november 2017 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Pikk er horrielt stygt! Og den høres ut som noe lite og skarpt noe. Som en nål. Mus er ikke barnslig. Små barn sier ikke det. Når de blir litt eldre og skal være kule vil de plukke opp whatever er i omløp Synes da slettes ikke pikk er så stygt. Så føy til tiss til høyre for mus da. Uansett er det et ord mellom fitte og mus vi trenger.. Anonymkode: c25fd...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå