Gå til innhold

VIL HA EN ''BADBOY''


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 hours ago, Axl Rose said:

Da skulle du rotet deg bort i meg. Mer drama, problemer og spenning får du sjelden. Ikke er jeg ute etter forhold og må godta at jeg knuller på andre også. Dessuten kjører jeg motorsykkel og har ei gal eks. 

TS: da er det i boks!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidevann
8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Gud, jeg har møtt utallige kvinner som har blitt i slike forhold. Fellesnevneren er at jeg har hatt sex, eller nesten sex, med mesteparten av dem siden de savner lidenskap i livet sitt.

Det finnes en god blanding av badboy og tøffel, man må bare lete samt være beinhard i kommunikasjon.

Må ikke du skryte på deg her 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det jo selv, du er ikke forelsket. Det er det som er problemet, ikke at han ikke er bad nok. Jeg ville aldri holdt på med noen jeg ikke var forelsket i, hva er vitsen med det?

Anonymkode: ae47e...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, JakeGreen said:

Du er ikke noe annet enn offer for din egen biologi og psykologi, kjære deg. Du er med andre ord helt normal, så ikke vær lei deg for det.

Inntrykket mitt er dog at jenter kan bli mer rasjonelle og fornuftige i valg av partner når de blir eldre og kanskje skal stifte en familie eller har raset fra seg litt, men i ungdommen er det gjerne hormonene som råder. Hva du skal gjøre i din situasjon ønsker jeg ikke å gi råd om. Det må du nesten finne ut av selv.
:) 

De blir mer "rasjonelle" når de blir eldre fordi de ikke har noe valg. Kunne de klart å gå oppmerksomheten til badboysa og hatt sjans på de, så hadde gått for dem. Biologi og forfall er skumle greier. Klokka som tikker tvinger de til å ta annerledes valg. 

1 hour ago, Katten.2.0 said:

Gud, jeg har møtt utallige kvinner som har blitt i slike forhold. Fellesnevneren er at jeg har hatt sex, eller nesten sex, med mesteparten av dem siden de savner lidenskap i livet sitt.

Det finnes en god blanding av badboy og tøffel, man må bare lete samt være beinhard i kommunikasjon.

Skjønner ikke hva som er problemet. Jeg stortrives med å pule damer i forhold. Disse damene er jo fri for sykdom, og de ser bra ut. I mellomtiden sitter typen hjemme. 

Min favoritt er når hun ringer han og prater med han, mens jeg sitter og koser meg med kroppen hennes. 

Anonymkode: 035d9...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Det finnes en god blanding av badboy og tøffel, man må bare lete samt være beinhard i kommunikasjon.

Joda, men fatter ikke poenget med å lete etter problemer :) Det ender for mange ikke bra, og man må ut å lete på nytt. Om man kan være i et forhold med en sterk personlighet, og underordne seg dette eller hele tiden føre den kampen, bevares så er det bare å gå for det. At man er rolig og snill, betyr ikke det samme som at man er en tøffel. Tøffel er en mann som ikke setter grenser, og gjør det hen får beskjed om nesten uansett for husfreden sin skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva som er problemet. Jeg stortrives med å pule damer i forhold. Disse damene er jo fri for sykdom, og de ser bra ut. I mellomtiden sitter typen hjemme. 

Min favoritt er når hun ringer han og prater med han, mens jeg sitter og koser meg med kroppen hennes. 

En dag får du nok svi for det, den dagen du roter med kona til feil mann, og han kommer og tar livet av deg. For dette er ikke noe å tulle med, oppdages det settes ekstreme følelser i gang. Rettferdighet har en tendens til å skje fyldes over tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De blir mer "rasjonelle" når de blir eldre fordi de ikke har noe valg. Kunne de klart å gå oppmerksomheten til badboysa og hatt sjans på de, så hadde gått for dem. Biologi og forfall er skumle greier. Klokka som tikker tvinger de til å ta annerledes valg. 

Skjønner ikke hva som er problemet. Jeg stortrives med å pule damer i forhold. Disse damene er jo fri for sykdom, og de ser bra ut. I mellomtiden sitter typen hjemme. 

Min favoritt er når hun ringer han og prater med han, mens jeg sitter og koser meg med kroppen hennes. 

Anonymkode: 035d9...da5

en ordentlig badboy hadde ikke vært på KG og skrøtet av å rote med andre sine damer hahahha sry mac, jeg har gjort alt det som du sier selv da jeg var yngre og hadde lavere moral. men en ekte alpha skryter ikke til andre for å få bekreftelse. vi gjør det i all hemmelighet

 

sry gutt, men du kan late som du er " badboy" på kg, men not in real life :)

hilsen mann

Anonymkode: 4c63a...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Duftavsommerregn said:

En dag får du nok svi for det, den dagen du roter med kona til feil mann, og han kommer og tar livet av deg. For dette er ikke noe å tulle med, oppdages det settes ekstreme følelser i gang. Rettferdighet har en tendens til å skje fyldes over tid. 

Ingen fare. Disse gutta er pussywhipped og damene er eksperter til å lyve. Er overhodet ikke redd for disse mennene

Anonymkode: 035d9...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2017 den 19.49, Axl Rose skrev:

Da skulle du rotet deg bort i meg. Mer drama, problemer og spenning får du sjelden. Ikke er jeg ute etter forhold og må godta at jeg knuller på andre også. Dessuten kjører jeg motorsykkel og har ei gal eks. 

Her, her har du svaret på drømmene dine !!!  :yvonne:

Anonymkode: f2bcd...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva som er problemet. Jeg stortrives med å pule damer i forhold. Disse damene er jo fri for sykdom, og de ser bra ut. I mellomtiden sitter typen hjemme.

Hvordan vet du at de er fri for sykdom? De er jo tydeligvis villige til å ligge rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jabx said:

Hvordan vet du at de er fri for sykdom? De er jo tydeligvis villige til å ligge rundt.

De fleste er fri for sykdom. Bedre å ha sex med en i et forhold, enn å finne en tøs på byen. 

Det morsomme er at det er et par menn der ute som oppdrar min sønn. 

Anonymkode: 035d9...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...