Gå til innhold

VIL HA EN ''BADBOY''


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med en ''perfekt'' fyr som er snill, god, bryr seg ekstremt mye om meg, vi har en fantastisk kjemi og att på til ser han ekstremt bra ut. Han har både kjempe bra kropp og ansikt, og mange av mine venninner er misunnelige for at jeg har han. Han bryr seg kjempe mye om meg - så mye at han faktisk elsker meg, og han er to år eldre enn meg. Dette gjør at jeg opplever han mye mer moden, som er et stort pluss. Jeg er altså 19 år og han 21. Hvis noen fortalte meg dette for to år siden hadde jeg blitt overlykkelig, det høres jo så perfekt ut. Men problemet er at jeg ikke klarer å få ordentlige følelser for han. Jeg bryr meg masse om han, men jeg er ikke sånn ivrig og 'hypet opp' på han. Jeg er ikke forelsket, får ikke sommerfugler eller noe. Dette høres så teit ut - men problemet er på en måte at han er så snill og god... det høres så ekstremt utakknemelig ut, men jeg vil på en måte ha mer spenning og en litt slem/snill gutt. Med en gang han sa hva han følte for meg var jeg på en måte ikke interessert lenger - samtidig som jeg er interessert så vil ikke la det gå...?! Føler at det er dårlig av meg å fortsette å ''holde'' på han når jeg ikke føler det samme tilbake, men han vet jo samtidig dette. Kjenner noen seg igjen, og har tips til hva jeg eventuelt skal gjøre? 

Anonymkode: 66c52...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*10 år frem i tid*

Alle menn er drittsekker!
Hvor er de snille, gode mennene som faktisk bryr seg om meg? Buhu.

Jeg har lyst til å spise godteri og se på Tv hele dagen hver dag, men jeg gjør det ikke.
Noen ganger bør en bruke hodet og vite hva som er best for en selv.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en bad boy?

Om du ikke liker han, så liker du han ikke. Det er ikke slik at man blir automatisk betatt bare fordi noen har mange gode egenskaper og man har det morsomt sammen. Kjærlighetskjemien mangler tydeligvis.

Anonymkode: 9f27c...70e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å finne seg en drittsekk, det burde du få til helt fint 😂

Anonymkode: a205b...ee2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er ikke noe problem å finne seg en drittsekk, det burde du få til helt fint 😂

Anonymkode: a205b...ee2

Hehe ja nok av innvandrere som er dyrket opp med drittsekk kulturen her til lands...men også greit å kunne ha en historie til #metoo_v2 kampanjen om noen år da ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Da skulle du rotet deg bort i meg. Mer drama, problemer og spenning får du sjelden. Ikke er jeg ute etter forhold og må godta at jeg knuller på andre også. Dessuten kjører jeg motorsykkel og har ei gal eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, herremann said:

*10 år frem i tid*

Alle menn er drittsekker!
Hvor er de snille, gode mennene som faktisk bryr seg om meg? Buhu.

Jeg har lyst til å spise godteri og se på Tv hele dagen hver dag, men jeg gjør det ikke.
Noen ganger bør en bruke hodet og vite hva som er best for en selv.

Da jeg innså det du skrev her, så klarte jeg ikke respektere kvinnfolk lenger.

Altså, de skaper jo sine egne problemer uten å innse det selv :fnise:

Er lettere å føle enn å tenke. 

Anonymkode: 035d9...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter litt med en ''perfekt'' fyr som er snill, god, bryr seg ekstremt mye om meg, vi har en fantastisk kjemi og att på til ser han ekstremt bra ut. Han har både kjempe bra kropp og ansikt, og mange av mine venninner er misunnelige for at jeg har han. Han bryr seg kjempe mye om meg - så mye at han faktisk elsker meg, og han er to år eldre enn meg. Dette gjør at jeg opplever han mye mer moden, som er et stort pluss. Jeg er altså 19 år og han 21. Hvis noen fortalte meg dette for to år siden hadde jeg blitt overlykkelig, det høres jo så perfekt ut. Men problemet er at jeg ikke klarer å få ordentlige følelser for han. Jeg bryr meg masse om han, men jeg er ikke sånn ivrig og 'hypet opp' på han. Jeg er ikke forelsket, får ikke sommerfugler eller noe. Dette høres så teit ut - men problemet er på en måte at han er så snill og god... det høres så ekstremt utakknemelig ut, men jeg vil på en måte ha mer spenning og en litt slem/snill gutt. Med en gang han sa hva han følte for meg var jeg på en måte ikke interessert lenger - samtidig som jeg er interessert så vil ikke la det gå...?! Føler at det er dårlig av meg å fortsette å ''holde'' på han når jeg ikke føler det samme tilbake, men han vet jo samtidig dette. Kjenner noen seg igjen, og har tips til hva jeg eventuelt skal gjøre? 

Anonymkode: 66c52...4b9

Du ønsker kanskje mere motstand? Og da kan jeg bare si dette, motstand kommer ,vær du sikker. 

Men hva med å ta det ut i senga da?Spør om han kan være litt røff eller noe?  Du vil ikke ha en drittsekk ellers, ikke når du blir eldre ihvertfall. 

Anonymkode: 0df4f...c26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg innså det du skrev her, så klarte jeg ikke respektere kvinnfolk lenger.

Altså, de skaper jo sine egne problemer uten å innse det selv :fnise:

Er lettere å føle enn å tenke. 

Anonymkode: 035d9...da5

Hvis du ikke klarer å respektere kvinnfolk som gruppe, for noe et kvinnfolk gjør, er du vel ikke akkurat så jævla smart. 

Anonymkode: 7dc08...a78

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Du vil ikke ha en badboy, det jeg tror du søker er en gutt du har litt friksjon og kjemi med. Det holder ikke at han er snill og kjekk, dere må også ha ting til felles og samme type humor. Det er lett å bli blendet av utseende og gode manerer, men det er ikke nok. Det er nok flere jenter der ute som kommer til å synes denne karen er helt topp og er akkurat hva de søker etter, så om du ikke føler noe så bør du la han gå før han får hjertet sitt knust. Det er ikke rettferdig å la han tro at du er forelsket i han når du åpenbart ikke deler følelsene han har for deg. Det virker for meg som om denne kjemien dere har er basert på vennskap og at du liker han som den personen han er, men det er det. 

Hvis gnisten ikke er der, så er det ikke vits. Etter tre år i samme forhold får jeg fortsatt stjerner i øynene av samboeren min og kan fnise som en forelsket skolejente. Hadde det ikke vært noe der fra starten av hadde jeg ikke følt det nå heller for å si det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleolsen

TS om et år: han er bare så sjarmerende og han tenner meg skikkelig.

Om to år: har reist når hun er gravid.

Tre år: blitt alenemor.

Fire år: hvorfor finner jeg ingen menn?

Fem år: hvor er alle de gode mennene hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du ikke klarer å respektere kvinnfolk som gruppe, for noe et kvinnfolk gjør, er du vel ikke akkurat så jævla smart. 

Anonymkode: 7dc08...a78

Er ikke bare ett, men jævla mange kvinnfolk som gjør sånt

Anonymkode: 035d9...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen venninner som nok konsekvent valgte bad boys. 

Så hun ene stod utenfor NAV i kø her en morgen kl 07:55..

Når det er sagt, finn deg en med kjemi som du tenner på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YHei baby!!!!!! Jeg er en bad boi. ;) hei på deg. Såååå koselig!!!

i dag har jeg vært bæææææd jenta mi... Jeg plukka i næsa mi på torget og tilbydde my precious gold til alle. Vil du ha? Vil du ha? Nopes, mangler ikke på initiativ her i gården... Sjekk den store muskelklumpen min... Its HUGE......

babyyyyyyyyyyyyyy, baby... Jeg får orrga.... Av å se på deg. Raaaawwwwwwwrrrrrrrrr..... Rawwweeeerrrrrrrrr GRRRROOOOOOOWWWWWWWWWWLLLLLLL MOOOOAAAANN Growl mooooooooaaahhhhhn, grwl... Mn..grw.... *promper...spppppplllllfff*

det var bare helt sinnsykt bra beibi. Tumbs up. 10 av 10. Beste ever. 

Anonymkode: 9dc0e...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sliter litt med en ''perfekt'' fyr som er snill, god, bryr seg ekstremt mye om meg, vi har en fantastisk kjemi og att på til ser han ekstremt bra ut. Han har både kjempe bra kropp og ansikt, og mange av mine venninner er misunnelige for at jeg har han. Han bryr seg kjempe mye om meg - så mye at han faktisk elsker meg, og han er to år eldre enn meg. Dette gjør at jeg opplever han mye mer moden, som er et stort pluss. Jeg er altså 19 år og han 21. Hvis noen fortalte meg dette for to år siden hadde jeg blitt overlykkelig, det høres jo så perfekt ut. Men problemet er at jeg ikke klarer å få ordentlige følelser for han. Jeg bryr meg masse om han, men jeg er ikke sånn ivrig og 'hypet opp' på han. Jeg er ikke forelsket, får ikke sommerfugler eller noe. Dette høres så teit ut - men problemet er på en måte at han er så snill og god... det høres så ekstremt utakknemelig ut, men jeg vil på en måte ha mer spenning og en litt slem/snill gutt. Med en gang han sa hva han følte for meg var jeg på en måte ikke interessert lenger - samtidig som jeg er interessert så vil ikke la det gå...?! Føler at det er dårlig av meg å fortsette å ''holde'' på han når jeg ikke føler det samme tilbake, men han vet jo samtidig dette. Kjenner noen seg igjen, og har tips til hva jeg eventuelt skal gjøre? 

Anonymkode: 66c52...4b9

Dette er en klassiker. Som jeg har sagt før, «bad boy» er ikke så mye en egen type gutt som en innstilling, den nonchalante, lette innstilling du har når du står overfor en jente du synes er søt og pen og som du kan ha moro av å flørte med, men som ikke betyr så altfor mye for deg. Hun vil på et eller annet plan, bevisst eller ubevisst, merke at du kan være vanskelig å få for mer enn sex, og dette trigger noe i henne, noe den trygge, snille gutten hun vet hun kan få, ikke vil trigge.

Selv om 99 % av alle jenter jeg har rotet med skulle oppfatte meg som en slags bad boy (om ikke i betydningen halvkriminell med ADHD og nedsatt impulskontroll), vil jentene jeg har vært på knærne forelsket i sjelden oppfatte meg slik. Og derfor har jeg da også langt lettere match med de øvrige 99 % enn med de få jeg har vært på knærne for. Selvsikkerhet og meningers mot har jeg aldri manglet, heller ikke overfor jentene jeg har vært forelsket i, men de merker forskjellen. Kvinnen har en sjette sans  som straks forteller henne om en mann er for på knærne for henne, og er han det mister han sin verdi som potensiell kjæreste. Det må være noe der å kjempe for for at hennes begjær skal trigges, samme hvor populær han er blant andre kvinner, mister han lett litt av sin attraksjon om hun merker at han er litt for forelsket. Derfor vil mange unge menn befinne seg i rene seksuelle forhold eller i forhold det liksom ikke blir noe ut av. 

At jenter, særlig i første del av livet, ligger under for denne destruktive tiltrekningen mot gutter de oppfatter som litt «farlige» og som de ikke kan være helt sikre på å få (snarere ganske usikre på om de kan få), bidrar til at det blir enda vanskeligere å finne den rette tidlig i livet. Mange jenter kaster bort sine beste år på å jakte på menn som virker vanskelig å få, og resultatet er at de konsekvent bare involverer seg med gutter som ikke egentlig er så veldig interessert i mer enn litt flørting og sex. Vel å merke med henne. Det samme gutten kan nok bli helt på knærne for en annen jente, men den rette jenta vil neppe oppleve ham som bad boy. Men hun på sin side vil kanskje ikke ha ham siden hun senser at han er lett å få. Catch 22. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er dumme:Knegg:

De tar dumme valg, og blir kjempe forundret over de problemene som oppstår etterpå. 

Naive og dumme ja..

Anonymkode: d8e3a...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest JakeGreen

Du er ikke noe annet enn offer for din egen biologi og psykologi, kjære deg. Du er med andre ord helt normal, så ikke vær lei deg for det.

Inntrykket mitt er dog at jenter kan bli mer rasjonelle og fornuftige i valg av partner når de blir eldre og kanskje skal stifte en familie eller har raset fra seg litt, men i ungdommen er det gjerne hormonene som råder. Hva du skal gjøre i din situasjon ønsker jeg ikke å gi råd om. Det må du nesten finne ut av selv.
:) 

Endret av JakeGreen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter litt med en ''perfekt'' fyr som er snill, god, bryr seg ekstremt mye om meg, vi har en fantastisk kjemi og att på til ser han ekstremt bra ut. Han har både kjempe bra kropp og ansikt, og mange av mine venninner er misunnelige for at jeg har han. Han bryr seg kjempe mye om meg - så mye at han faktisk elsker meg, og han er to år eldre enn meg. Dette gjør at jeg opplever han mye mer moden, som er et stort pluss. Jeg er altså 19 år og han 21. Hvis noen fortalte meg dette for to år siden hadde jeg blitt overlykkelig, det høres jo så perfekt ut. Men problemet er at jeg ikke klarer å få ordentlige følelser for han. Jeg bryr meg masse om han

Du sier at du ikke har følelser for han, men at du bryr deg om han. Altså du har følelser for han :)  Om jeg var deg ville jeg aldri begitt meg inn på dette du planlegger, hold tak i denne mannen som er glad i deg, og som behandler deg godt og med respekt. Det er nemlig ikke mange slike der ute, de "Bad Boys" du lengter etter vil bare gi deg en ting, masse sorg.

Forelskelse er oppskrytt og den går over etter en tid uansett. Kjærligheten er noe helt annet, som du beskriver over at du bryr deg om han, virker som om det allerede er kjærlighet der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dere har vel ikke helt den rette kjemien. En mann kan jo se bra ut og være snill og smart, uten at det vekker noen sommerfugler. Det må være en spenning der. Den mangler bare. Ikke noe mer komplisert enn det. Bare si at du ikke har de rette følelsene.

Anonymkode: 7c680...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Duftavsommerregn said:

Du sier at du ikke har følelser for han, men at du bryr deg om han. Altså du har følelser for han :)  Om jeg var deg ville jeg aldri begitt meg inn på dette du planlegger, hold tak i denne mannen som er glad i deg, og som behandler deg godt og med respekt. Det er nemlig ikke mange slike der ute, de "Bad Boys" du lengter etter vil bare gi deg en ting, masse sorg.

Forelskelse er oppskrytt og den går over etter en tid uansett. Kjærligheten er noe helt annet, som du beskriver over at du bryr deg om han, virker som om det allerede er kjærlighet der.

Gud, jeg har møtt utallige kvinner som har blitt i slike forhold. Fellesnevneren er at jeg har hatt sex, eller nesten sex, med mesteparten av dem siden de savner lidenskap i livet sitt.

Det finnes en god blanding av badboy og tøffel, man må bare lete samt være beinhard i kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...