Gå til innhold

Bonprix - erfaringer?


lemoncake

Anbefalte innlegg

Oppdaget nylig en nettbutikk jeg ikke hadde hørt om før. Bonprix. Noen som har handlet klær der før? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handlet nettopp derfra. Store bestilinger kan ta opptil tre uker å motta. Små bestillinger kommer på en uke. Klærne krymper litt i vask. Bortsett fra det er jeg fornøyd :)

Anonymkode: a83bd...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fra svar! 😊 Så det kan være noe lang leveringstid altså! 

Synes de hadde så mange kjoler som så fin ut på bildet. Vurderer å kjøpe! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ikke bestilt noe derfra enda, men det ser ut som de har mye fint. Lav pris, godt utvalg av størrelser og farger, og i tillegg virker det som de er opptatt av etikk. Det er nesten for godt ut til å være sant!

På 3.11.2017 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Jeg handlet nettopp derfra. Store bestilinger kan ta opptil tre uker å motta. Små bestillinger kommer på en uke. Klærne krymper litt i vask. Bortsett fra det er jeg fornøyd :)

Anonymkode: a83bd...039

Krymper de såpass mye at jeg bør bestille en størrelse større enn vanlig?

Er det noen som har erfaring med sko fra Bonprix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte støvletter der for et par uker siden. De kom på 5 dager. Ikke noe å si på kvaliteten så langt.har aldri kjøpt noe der før, oppdaget dem nylig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vedr. Bonprix varer.Har kjøpt støvletter/vinterboots der.De er fryktelige harde stive i sålen og den er livsfarlig på glatta.bare plast såle.Og ja klær er små i str,så bestill en str større.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 men str der er 36/38 og 40/42 på mange varer, bør jeg gå en str opp er det veldig mye men er str små så er 36 for lite... Hvordan bør jeg velge da? :vetikke:

Anonymkode: 6529a...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte derfra på Black Friday, varene kom etter en drøy uke. Syntes det er bra :) Bestillte fra CDON samme dag og de har enda ikke kommet pga stor pågang og CDON bruker jo å være kjemperaske! Vil tro Bonprix er kjappere til vanlig!

Bestillte en kjole som var helt normal i størrelsen og noen juleting. Hadde ikke høye forventninger da det var så billig, men veldig fornøyd med det jeg mottok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler masse der, bra kvalitet, størrelsene er riktige (man får liksom den størrelsen man forventer), enkelt å sende tilbake. 

Anonymkode: ca322...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 38 men str der er 36/38 og 40/42 på mange varer, bør jeg gå en str opp er det veldig mye men er str små så er 36 for lite... Hvordan bør jeg velge da? :vetikke:

Anonymkode: 6529a...b0e

Velg heller ned, størrelsene er heller litt større der.

Anonymkode: ca322...e74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvordan fungerer retur?
Jeg bestilte klær og sko derfra og er veldig fornøyd med både kvalitet og størrelser, men valgte å returnere et par varer. Jeg pakket dem i originalemballasjen og la ved returseddelen, klistret på returlappen og leverte der jeg hentet den. Dama i butikken spurte om jeg ønsket kvittering (på sms), noe jeg takket ja til og oppga mobilnummeret mitt. Det må tydeligvis ha skjedd noe feil for jeg fikk aldri kvitterings-sms. Så hvor lenge må jeg regne med å vente før returen går i orden og jeg får pengene igjen?

Anonymkode: 0c903...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over kvaliteten. Kjøpte en kjole før jul som jeg ikke fikk prøvd engang, for glidelåsen i siden var umulig å få opp. Sendte den tilbake uten problem, men hadde faktura. Har kjøpt noen tights også, samtlige har gått opp i sømmen i skrittet etter én vask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Annonse

[1] Category widget

sidede skrev (2 minutter siden):

Har kjøpt mye fra Bonprix før og har vært fornøyd. Kjapp levering, bra priser og fint undertøy. Men i det siste har jeg ikke vært heldig. Bestillte og betalte en vare som ikke kom. Utifra sporingsnr som de sendte meg ser det ikke ut som om den er sendt I det hele tatt.

Jeg har opplevd det samme! Jeg bestilte noe for 2 måneder siden, som ikke har kommet. Jeg hadde faktisk glemt det etterhvert, Begynte å lure på om jeg hadde bestilt, men finner jo faktisk ordrebekreftelsen. Har ikke betalt da. Er spent på om den noensinne dukker opp. Har liksom ikke giddet å sende en mail. 

Fikk noe i juni. En alldeles nydelig kjole. Den kom vel innen en uke. Derfor jeg bestilte noe på nytt. Jeg var så fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet en del der. Både til barn og voksen. Som oftest er klærne store i størrelsen, men noen merker er veldig små . Det er lurt å lese kundebedømmelsene når du skal bestille, de sier som oftest mye om størrelsene her. Vanlig leveringstid.

Anonymkode: ddb2c...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...