Gå til innhold

Forhold med "løs" dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Maleficenta skrev:

Herregud. Det sier jo mest om deg

Det kan godt hende, men det er flere av oss. 

Anonymkode: 00c3e...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende, men det er flere av oss. 

Anonymkode: 00c3e...397

Usikre dere er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Maleficenta skrev:

Usikre dere er da.

Det stemmer sikkert 🙂

Men hadde du gått ut på isen hvis du var usikker på den? Og det var langt til hjelp og minusgrader?

Anonymkode: 00c3e...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer sikkert 🙂

Men hadde du gått ut på isen hvis du var usikker på den? Og det var langt til hjelp og minusgrader?

Anonymkode: 00c3e...397

Hadde prøvd. Man prøver og feiler her i livet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Maleficenta skrev:

Kanskje de fortjener å bli voldtatt og eller?

hvor skrev jeg det ? oja det stemmer. du kverulerer. ikke noe nytt

Anonymkode: 1cdbc...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Hadde prøvd. Man prøver og feiler her i livet

Man lærer ikke av sine feil? 🙂

Hadde du gått ut på isen for 4.gang den 2.oktober, fordi "den kanskje holder i år"?

Jeg er ferdig med å stole på høstis, og på damer som er overordentlig glad i variert kuk. Been there, tried that, got my heart broken. Men du har kanskje aldri prøvd deg på forhold med ei som har tatt imot et par fotball-lag? Så du skjønner ikke hva jeg snakker om?

Anonymkode: 00c3e...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bli sammen med henne om du ikke tåler/takler fortiden henns. Noe du tydelig ikke gjør da det oser lang vei. 

Hvordan hun har levd livet som singel er sier ingen ting om hvordan hun ville levd et forhold med deg. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Perle skrev:

Ikke bli sammen med henne om du ikke tåler/takler fortiden henns. Noe du tydelig ikke gjør da det oser lang vei. 

Hvordan hun har levd livet som singel er sier ingen ting om hvordan hun ville levd et forhold med deg. 

 

 

TS, ikke hør på siste avsnitt her. Det sier ganske mye. Hun har knulla rundt fordi hun likte spenningen med en ny partner, likte oppmerksomheten fra en ny fyr, og likte å kunne titulere seg som en fri og moderne kvinne som tok ansvar for sin seksualitet. Du er verken ny eller spennende om tre år. Ta det fra en som har vært gjennom den kverna du er på vei til å putte beina oppi. Finn ei som synes en er nok!

Anonymkode: 00c3e...397

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, ikke hør på siste avsnitt her. Det sier ganske mye. Hun har knulla rundt fordi hun likte spenningen med en ny partner, likte oppmerksomheten fra en ny fyr, og likte å kunne titulere seg som en fri og moderne kvinne som tok ansvar for sin seksualitet. Du er verken ny eller spennende om tre år. Ta det fra en som har vært gjennom den kverna du er på vei til å putte beina oppi. Finn ei som synes en er nok!

Anonymkode: 00c3e...397

Mitt eneste poeng, er at kan du ikke akseptere din partners fortid så er det bedre å la være for alles del.

Dette gjelder allt fra tidligere sexliv, ekser, barn og rulleblad. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Perle skrev:

Mitt eneste poeng, er at kan du ikke akseptere din partners fortid så er det bedre å la være for alles del.

Dette gjelder allt fra tidligere sexliv, ekser, barn og rulleblad. 

 

 

Nei, det var ditt første poeng, og det kommenterte jeg ikke, fordi jeg synes det er helt rett. 

Det er det andre poenget ditt jeg er uenig i. Trenger ikke gi folk falske forhåpninger. 

Anonymkode: 00c3e...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

TS, ikke hør på siste avsnitt her. Det sier ganske mye. Hun har knulla rundt fordi hun likte spenningen med en ny partner, likte oppmerksomheten fra en ny fyr, og likte å kunne titulere seg som en fri og moderne kvinne som tok ansvar for sin seksualitet. Du er verken ny eller spennende om tre år. Ta det fra en som har vært gjennom den kverna du er på vei til å putte beina oppi. Finn ei som synes en er nok!

Anonymkode: 00c3e...397

De fleste mennesker synes én partner er nok. Det folk dog ofte glemmer er at trygge gode forhold krever enormt med arbeid. Kommunikasjon. At man trygger hverandre, bygger hverandre opp - og ikke minst: At man snakker samme kjærlighetsspråk.

Jeg har mest sannsynlig godt over et tresifret antall partnere, men har innsett at jeg egentlig er en one-woman-kind-of-guy. Det tok bare utrolig mye arbeid med meg selv, og krever god kommunikasjon med min partner. Eksempelvis tok det flerfoldige måneder før jeg var komfortabel med sex med nye etter mitt forrige brudd.

Personlig tror jeg at folk som har knullet litt rundt, men som har funnet roen i seg selv og sin partner vil ha større sjanse for trofasthet enn en person som har vært svært reservert på sexfronten.
Jeg vet nøyaktig hva tilfeldig sex gir, nøyaktig hvor et viss type blikk vil føre, nøyaktig hvordan det føles når jeg sklir inn i ei ny jente - kjærlighet og sex med den man elsker trumfer alt det, for det har ingen spenning for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Holder litt på men en dame som har en veeeldig "løsaktig" historie. Dette er forsåvidt noe hun ikke legger skjul på selv.

Vi snakker nesten en ny fyr annenhver uke i snitt de siste årene. Også vårt møte var i utgangspunktet en ons, men så ble det av en eller annen grunn til at vi holdt kontakten, og har en veldig god tone. Selv er ikke ons noe jeg normalt driver med. Vi bor et godt stykke fra hverandre, så har igrunn bare møtter 3 ganger etter det. Det er av ulike årsaker ikke aktuelt å flytte til samme by med det aller første, men hun er inne på tanken om å trekke nærmere meg på sikt.

Det som gjør meg litt usikker er om hun er i stand til å slutte å "sluke" nye menn hele tiden om vi skal ta det et steg videre? Vi vill bo et stykke fra hverandre en god stund i alle fall, så jeg er litt usikker på om jeg bare skal si takk for meg for å unngå potensiell sjalusi og mistenkeliggjøring fra min side. Er forøvrig av typen som har en tendens til å bekymre meg (unødvendig?) mye...

Mann 29

 

Anonymkode: 042b2...7cf

Vanskelig å si uten å kjenne henne, men jeg tenker generelt at slik atferd ikke er et sunnhetstegn, og gjerne tyder på at personen sliter med noe og ellers har et veldig lettvint forhold til det å dele kroppen med andre. Jeg tenker uansett at om dette blir noe seriøst mellom dere er det er lurt å snakke med henne om det hvis dette plager deg. Slik kan kanskje du få litt ro i sjela, og hun får sjansen til å forklare hvorfor hun har levd som hun har. Man klarer stort sett å tenke seg mye værre situasjoner og grunner enn det som er reellt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2017 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Man lærer ikke av sine feil? 🙂

Hadde du gått ut på isen for 4.gang den 2.oktober, fordi "den kanskje holder i år"?

Jeg er ferdig med å stole på høstis, og på damer som er overordentlig glad i variert kuk. Been there, tried that, got my heart broken. Men du har kanskje aldri prøvd deg på forhold med ei som har tatt imot et par fotball-lag? Så du skjønner ikke hva jeg snakker om?

Anonymkode: 00c3e...397

Kanskje det ikke var feil neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.11.2017 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Hun har vært åpen og ærlig med deg, og kvinner som er ærlige skal du ha all verdens respekt for. 

Hvis hun hadde til hensikt å fortsette å ligge rundt nå som hun har møtt deg og vil satse på deg, ville hun ALDRI fortalt om fortiden sin. 

For oss kvinner er det å være åpne om fortiden et klart tegn på at vi har respekt for deg og er seriøse med deg. 

Anonymkode: 61329...2d7

Tror du på dette her selv?

Altså hvis planen var å ligge med flere så hadde hun aldri fortalt om fortiden si? - Hvorfor ikke det da? er det ikke det som er planen?

Fortell? Hvorfor lyve om fortiden sin dersom hensikten er å ligge med flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg har mest sannsynlig godt over et tresifret antall partnere,

Seriøst?

Du burde prøve monogami og trofasthet en gang til en forveksling. Da slipper du dette jaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg vet nøyaktig hva tilfeldig sex gir, nøyaktig hvor et viss type blikk vil føre, nøyaktig hvordan det føles når jeg sklir inn i ei ny jente - kjærlighet og sex med den man elsker trumfer alt det, for det har ingen spenning for meg.

Derfor du gjorde det over hundre ganger?

For meg så virker som det som om du er avhengig av sex/omsorg/bekreftelse. For eksempel hvorfor fikk du ikke nok etter den femtiende gangen?

Endret av waco
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutes ago, waco said:

Seriøst?

Du burde prøve monogami og trofasthet en gang til en forveksling. Da slipper du dette jaget.

Du sliter med å lese, gjør du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Du sliter med å lese, gjør du ikke?

Derfor du gjorde du over hundre ganger fordi du er "one-woman-kind-of-guy"? 

For meg så burde du skjønt dette her etter den 20-30 gangen dersom du har noe selvinnsikt. Er du litt treig, - så skjønner du dette etter femtiende gang, - men det at du måtte ligge med over hundre for å leke "one-kind-of-woman-guy"  når du egentlig er en "one-woman-kind-of-guy" er bare imponerende!

Fantastisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

De fleste mennesker synes én partner er nok. Det folk dog ofte glemmer er at trygge gode forhold krever enormt med arbeid. Kommunikasjon. At man trygger hverandre, bygger hverandre opp - og ikke minst: At man snakker samme kjærlighetsspråk.

Jeg har mest sannsynlig godt over et tresifret antall partnere, men har innsett at jeg egentlig er en one-woman-kind-of-guy. Det tok bare utrolig mye arbeid med meg selv, og krever god kommunikasjon med min partner. Eksempelvis tok det flerfoldige måneder før jeg var komfortabel med sex med nye etter mitt forrige brudd.

Personlig tror jeg at folk som har knullet litt rundt, men som har funnet roen i seg selv og sin partner vil ha større sjanse for trofasthet enn en person som har vært svært reservert på sexfronten.
Jeg vet nøyaktig hva tilfeldig sex gir, nøyaktig hvor et viss type blikk vil føre, nøyaktig hvordan det føles når jeg sklir inn i ei ny jente - kjærlighet og sex med den man elsker trumfer alt det, for det har ingen spenning for meg.

Du hadde iallefall aldri vært min type mann... !  Det er nok en grunn for at du passer best sammen med disse kvinnene med samme livs syn, samme livsstil og antall sex partnere som deg selv. Fordi det funker best for deg/dere.  Jeg er en enmanns kvinne (100 % trofast )  og kan bare ha sex med en mann som jeg( gjensidig) elsker.   Jeg har hverken psyke, lyst eller ønske om mange/ flere sex partnere. Jeg har denne roen i meg selv uten å må ha ligget rundt med mange ! 

Anonymkode: 8fee3...995

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Katten.2.0 skrev:

De fleste mennesker synes én partner er nok. Det folk dog ofte glemmer er at trygge gode forhold krever enormt med arbeid. Kommunikasjon. At man trygger hverandre, bygger hverandre opp - og ikke minst: At man snakker samme kjærlighetsspråk.

Jeg har mest sannsynlig godt over et tresifret antall partnere, men har innsett at jeg egentlig er en one-woman-kind-of-guy. Det tok bare utrolig mye arbeid med meg selv, og krever god kommunikasjon med min partner. Eksempelvis tok det flerfoldige måneder før jeg var komfortabel med sex med nye etter mitt forrige brudd.

Personlig tror jeg at folk som har knullet litt rundt, men som har funnet roen i seg selv og sin partner vil ha større sjanse for trofasthet enn en person som har vært svært reservert på sexfronten.
Jeg vet nøyaktig hva tilfeldig sex gir, nøyaktig hvor et viss type blikk vil føre, nøyaktig hvordan det føles når jeg sklir inn i ei ny jente - kjærlighet og sex med den man elsker trumfer alt det, for det har ingen spenning for meg.

Dette må være det dummeste jeg har lest på kvinneguiden noen sinne. 

Anonymkode: 3ab41...889

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...