Maleficenta Skrevet 2. november 2017 #21 Skrevet 2. november 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe! Spot on Akkurat det jeg egentlig frykter. Men er det faktisk tilfellet? TS Anonymkode: 042b2...7cf Nei det er ikke tilfellet 1
Marie90 Skrevet 2. november 2017 #22 Skrevet 2. november 2017 (endret) Henne hadde jeg greit hoppet over. Hadde det vært en 'utagerende' og tilbakelagt fase, ok, men - et par fyrer inne i bildet også etter at dere møttes? Er man ikke eksklusive har man 'lov' til å date andre, men man tar selvsagt oppførselen til følge når man vurderer en potensiell kjæreste. Det er det datingfasen er til for. Og hennes lave standarder for potensielle menn og sterke behov for bekreftelse hadde fått varsellampene mine til å blinke. Du beskriver deg selv som usikker, og jeg tror ikke usikkerheten er det som gjør at dere ikke er kommet lenger. Jeg tror det er usikkerheten din som gjør at du ikke har droppet henne allerede. Andre menn hadde gått videre allerede, vel vitende om at de kunne funnet noe bedre. Endret 2. november 2017 av Marie90 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #23 Skrevet 2. november 2017 24 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: jeg kunne nok ikke levd med det om hun ikke hadde evnen til å kunne slå seg til ro i et forhold eller var lojal og trofast. Men det handler jo om kommunikasjon og vilje til å endre seg. Det finner du bare ut med å snakke ut med damen om det er et langvarig forhold du er ute etter. Igjen dette har med verdisyn, og uten at dette er det samme går det veldig sjelden bra over tid i et forhold. Er det da bedre å gå i et forhold med noen man ikke elsker, bare for å være i et forhold? Nei da er det i mine øyne bedre å være singel til man er klar og treffer den ekstra spesielle. Det at hun har hatt mye sex trenger ikke være synonymt med at hun ikke kan være lojal og trofast! Dette handler ikke om noe "vilje til å endre seg" eller å måtte endre seg, det handler om å møte den rette som er verdt å gå i et forhold for. Ikke alle vil utvikle et forhold med en som de bare syntes er kjekk og har det moro med, det skal mange flere aspekter og likheter på plass for at en relasjon kan vare livet ut og personlig ser jeg ikke noe poeng i å være sammen med noen bare for å være sammen med noen og i mine øyne er det gode verdier å ha istedet for de som ser på kjærester som bruk og kast greie og forhold som pauseunderholdning til de finner noe bedre. Anonymkode: 10ed7...f04 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #24 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, Marie90 skrev: et par fyrer inne i bildet også etter at dere møttes? Er man ikke eksklusive har man 'lov' til å date andre, men man tar selvsagt oppførselen til følge når man vurderer en potensiell kjæreste. Hvordan skal hun kunne vurdere han som en potensiell kjæreste når han ikke har gitt noe som helst uttrykk til henne for hva han vil? De datet ikke, de startet å knulle og har fortsatt å knulle og trives i hverandres selskap. For at hun skal skille hans seriøsitet fra andre må han jo gi uttrykk for hva det er han faktisk vil. Her er det hans usikkerhet om å ikke være bra nok og potensielt bli dumpet som gjør at han dømmer henne som potensielt ikke bra nok. Anonymkode: 10ed7...f04 8
Duftavsommerregn Skrevet 2. november 2017 #25 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det da bedre å gå i et forhold med noen man ikke elsker, bare for å være i et forhold? Nei da er det i mine øyne bedre å være singel til man er klar og treffer den ekstra spesielle. Det at hun har hatt mye sex trenger ikke være synonymt med at hun ikke kan være lojal og trofast! Nei det er da ingen som har sagt at man skal gå i et forhold med noen man ikke elsker, tvert om. At man elsker noen er ikke en garanti i det hele tatt, uten at dette speiles tilbake fra motparten. At noen har mange seksualpartnere er jo et valg man tar, og sier noe om verdiene til vedkommende. Kan man leve med en slik holdning? Det er spørsmålet. Om vedkommende har endret seg eller ikke tar tid å få bekreftet, og er det utroskap bak mange av forholdene ville jeg iallefall skygget langt unna uansett. 1
Marie90 Skrevet 2. november 2017 #26 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan skal hun kunne vurdere han som en potensiell kjæreste når han ikke har gitt noe som helst uttrykk til henne for hva han vil? Anonymkode: 10ed7...f04 Det er jo en helt annen sak. Det jeg sier er at jeg oppfatter hennes oppførsel som lite attraktiv, uavhengig av hva hun er 'ute etter'.
Poppeloppane Skrevet 2. november 2017 #27 Skrevet 2. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Holder litt på men en dame som har en veeeldig "løsaktig" historie. Dette er forsåvidt noe hun ikke legger skjul på selv. Vi snakker nesten en ny fyr annenhver uke i snitt de siste årene. Også vårt møte var i utgangspunktet en ons, men så ble det av en eller annen grunn til at vi holdt kontakten, og har en veldig god tone. Selv er ikke ons noe jeg normalt driver med. Vi bor et godt stykke fra hverandre, så har igrunn bare møtter 3 ganger etter det. Det er av ulike årsaker ikke aktuelt å flytte til samme by med det aller første, men hun er inne på tanken om å trekke nærmere meg på sikt. Det som gjør meg litt usikker er om hun er i stand til å slutte å "sluke" nye menn hele tiden om vi skal ta det et steg videre? Vi vill bo et stykke fra hverandre en god stund i alle fall, så jeg er litt usikker på om jeg bare skal si takk for meg for å unngå potensiell sjalusi og mistenkeliggjøring fra min side. Er forøvrig av typen som har en tendens til å bekymre meg (unødvendig?) mye... Mann 29 Anonymkode: 042b2...7cf Du har null respekt når du omtaler henne som løsaktig. Håper hun finner seg en bedre fyr. 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #28 Skrevet 2. november 2017 5 minutter siden, Marie90 skrev: Det er jo en helt annen sak. Det jeg sier er at jeg oppfatter hennes oppførsel som lite attraktiv, uavhengig av hva hun er 'ute etter'. Det er greit det. Jeg synes din dømming av andre grunnet deres sexuelle fortid er sinnsykt uattraktiv. Vi har alle våre preferanser. Anonymkode: 20490...575 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #29 Skrevet 2. november 2017 23 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Nei det er da ingen som har sagt at man skal gå i et forhold med noen man ikke elsker, tvert om. At man elsker noen er ikke en garanti i det hele tatt, uten at dette speiles tilbake fra motparten. At noen har mange seksualpartnere er jo et valg man tar, og sier noe om verdiene til vedkommende. Kan man leve med en slik holdning? Det er spørsmålet. Om vedkommende har endret seg eller ikke tar tid å få bekreftet, og er det utroskap bak mange av forholdene ville jeg iallefall skygget langt unna uansett. Ja man kan såklart heller velge å leve i sølibat i mange år frem til man finner den man vil gifte seg med og gå i forhold med, men hvordan verdi har man egentlig i livet da, når man underkuer sin seksualitet og sexdrift og isolerer seg fra kontakt med motsatt kjønn? Er ikke mange som kan leve slik heller. Det ville skapt både depresjon og sosial angst og kroppskomplekser. Sex er sunt for den vitale helse. Og igjen, mange sexpartnere er ikke synonymt med utroskap så jeg skjønner ikke hvorfor du tar opp det engang. Anonymkode: 10ed7...f04 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #30 Skrevet 2. november 2017 32 minutter siden, Marie90 skrev: Henne hadde jeg greit hoppet over. Hadde det vært en 'utagerende' og tilbakelagt fase, ok, men - et par fyrer inne i bildet også etter at dere møttes? Er man ikke eksklusive har man 'lov' til å date andre, men man tar selvsagt oppførselen til følge når man vurderer en potensiell kjæreste. Det er det datingfasen er til for. Og hennes lave standarder for potensielle menn og sterke behov for bekreftelse hadde fått varsellampene mine til å blinke. Du beskriver deg selv som usikker, og jeg tror ikke usikkerheten er det som gjør at dere ikke er kommet lenger. Jeg tror det er usikkerheten din som gjør at du ikke har droppet henne allerede. Andre menn hadde gått videre allerede, vel vitende om at de kunne funnet noe bedre. Hun sier forsåvidt at hun har lyst til å slutte med "horeriet" sitt, men faller alltid tilbake til gamle vaner (hennes ord, ikke mine). Men kan man tro det? TS Anonymkode: 042b2...7cf
Maleficenta Skrevet 2. november 2017 #31 Skrevet 2. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sier forsåvidt at hun har lyst til å slutte med "horeriet" sitt, men faller alltid tilbake til gamle vaner (hennes ord, ikke mine). Men kan man tro det? TS Anonymkode: 042b2...7cf Særlig. Du troller. 4
Duftavsommerregn Skrevet 2. november 2017 #32 Skrevet 2. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja man kan såklart heller velge å leve i sølibat i mange år frem til man finner den man vil gifte seg med og gå i forhold med, men hvordan verdi har man egentlig i livet da, når man underkuer sin seksualitet og sexdrift og isolerer seg fra kontakt med motsatt kjønn? Er ikke mange som kan leve slik heller. Det ville skapt både depresjon og sosial angst og kroppskomplekser. Sex er sunt for den vitale helse. Og igjen, mange sexpartnere er ikke synonymt med utroskap så jeg skjønner ikke hvorfor du tar opp det engang. Må man leve i sølibat fordi man ikke velger mange seksualpartnere? Selvfølgelig ikke, og man trenger da overhodet ikke isolere seg overhodet, at man søker etter en partner trenger ikke resultere i at man høvler over alt som er på den ferden. Jeg sier heller ikke at mange seksualpartnere trenger å betyr at det er utroskap inne i bildet, men det kan være det i perioder. Det må jo vedkommende kartlegge, og iallefall ikke være naiv. Felles verdier som sagt, og har man ikke det? Ikke liv laga garantert.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #33 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Særlig. Du troller. Nei, faktisk ikke. Hun er meget frittalende, noe jeg forsåvidt har sansen for. Så dette er typen språk hun bruker da. TS Anonymkode: 042b2...7cf
Maleficenta Skrevet 2. november 2017 #34 Skrevet 2. november 2017 3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Må man leve i sølibat fordi man ikke velger mange seksualpartnere? Selvfølgelig ikke, og man trenger da overhodet ikke isolere seg overhodet, at man søker etter en partner trenger ikke resultere i at man høvler over alt som er på den ferden. Jeg sier heller ikke at mange seksualpartnere trenger å betyr at det er utroskap inne i bildet, men det kan være det i perioder. Det må jo vedkommende kartlegge, og iallefall ikke være naiv. Felles verdier som sagt, og har man ikke det? Ikke liv laga garantert. Er seriemonogami bedre?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #35 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Må man leve i sølibat fordi man ikke velger mange seksualpartnere? Selvfølgelig ikke, og man trenger da overhodet ikke isolere seg overhodet, at man søker etter en partner trenger ikke resultere i at man høvler over alt som er på den ferden. Jeg sier heller ikke at mange seksualpartnere trenger å betyr at det er utroskap inne i bildet, men det kan være det i perioder. Det må jo vedkommende kartlegge, og iallefall ikke være naiv. Felles verdier som sagt, og har man ikke det? Ikke liv laga garantert. Ja, her har vi en ganske forskjellig historikk. Noe som er litt av kjernen av problemet :/ TS Anonymkode: 042b2...7cf
Duftavsommerregn Skrevet 2. november 2017 #36 Skrevet 2. november 2017 Det jeg har sett av noen kompiser opp igjennom årene er at de har hatt mange seksualpartnere, de mangler totalt evnen til å slå seg til ro, og de har også redusert evne til å være trofast i parforhold de inngår i korte perioder. Alle trenger jo ikke være slik, men det er iallefall slik jeg har sett det.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #37 Skrevet 2. november 2017 Jeg tror dette kan bli et problem. Dere har tydeligvis et veldig ulikt syn på sex utenfor forhold. Og det at dere sees såpass sjeldent vil antakeligvis gjøre deg enda mer usikker. Kan hun evt. ha forståelse for usikkerheten din? Og kan du klare å snakke med henne om det? Anonymkode: e03fb...e2c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #38 Skrevet 2. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Holder litt på men en dame som har en veeeldig "løsaktig" historie. Dette er forsåvidt noe hun ikke legger skjul på selv. Vi snakker nesten en ny fyr annenhver uke i snitt de siste årene. Også vårt møte var i utgangspunktet en ons, men så ble det av en eller annen grunn til at vi holdt kontakten, og har en veldig god tone. Selv er ikke ons noe jeg normalt driver med. Vi bor et godt stykke fra hverandre, så har igrunn bare møtter 3 ganger etter det. Det er av ulike årsaker ikke aktuelt å flytte til samme by med det aller første, men hun er inne på tanken om å trekke nærmere meg på sikt. Det som gjør meg litt usikker er om hun er i stand til å slutte å "sluke" nye menn hele tiden om vi skal ta det et steg videre? Vi vill bo et stykke fra hverandre en god stund i alle fall, så jeg er litt usikker på om jeg bare skal si takk for meg for å unngå potensiell sjalusi og mistenkeliggjøring fra min side. Er forøvrig av typen som har en tendens til å bekymre meg (unødvendig?) mye... Mann 29 Anonymkode: 042b2...7cf slike kvinner har lav moral, lav selvkontroll og en haug med bagasje og skjeletter i skapet. bare løp TS Anonymkode: 1cdbc...a76
Maleficenta Skrevet 2. november 2017 #39 Skrevet 2. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: slike kvinner har lav moral, lav selvkontroll og en haug med bagasje og skjeletter i skapet. bare løp TS Anonymkode: 1cdbc...a76 Kanskje de fortjener å bli voldtatt og eller?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #40 Skrevet 2. november 2017 Det virker på meg som at dere er for forskjellige. Jeg kan nok enklere identifisere meg med deg, enn med henne, og de gangene jeg har vært på vei inn i noe med ei jente som er som du beskriver, har magefølelsen vært dårlig. I hvert tilfelle har det endt med en hendelse som jeg ikke kan akseptere, så jeg har lært å skygge banen når jeg møter den type jenter. Jeg registerer at mange her forherliger promiskiøsitet, men på meg så virker det som du ikke er en av de. Jeg tror du er usikker fordi du antaglig allerede vet utfallet av denne situasjonen. Enten du tar det i den ene eller andre retningen. Anonymkode: 23833...79d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå