AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Holder litt på men en dame som har en veeeldig "løsaktig" historie. Dette er forsåvidt noe hun ikke legger skjul på selv. Vi snakker nesten en ny fyr annenhver uke i snitt de siste årene. Også vårt møte var i utgangspunktet en ons, men så ble det av en eller annen grunn til at vi holdt kontakten, og har en veldig god tone. Selv er ikke ons noe jeg normalt driver med. Vi bor et godt stykke fra hverandre, så har igrunn bare møtter 3 ganger etter det. Det er av ulike årsaker ikke aktuelt å flytte til samme by med det aller første, men hun er inne på tanken om å trekke nærmere meg på sikt. Det som gjør meg litt usikker er om hun er i stand til å slutte å "sluke" nye menn hele tiden om vi skal ta det et steg videre? Vi vill bo et stykke fra hverandre en god stund i alle fall, så jeg er litt usikker på om jeg bare skal si takk for meg for å unngå potensiell sjalusi og mistenkeliggjøring fra min side. Er forøvrig av typen som har en tendens til å bekymre meg (unødvendig?) mye... Mann 29 Anonymkode: 042b2...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Hun har vært åpen og ærlig med deg, og kvinner som er ærlige skal du ha all verdens respekt for. Hvis hun hadde til hensikt å fortsette å ligge rundt nå som hun har møtt deg og vil satse på deg, ville hun ALDRI fortalt om fortiden sin. For oss kvinner er det å være åpne om fortiden et klart tegn på at vi har respekt for deg og er seriøse med deg. Anonymkode: 61329...2d7 29
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Det har i følge noen felles kjente vært et par fyrer inne i bildet siden første gang vi møttes ogå. Men de har hun ikke sagt noe om til meg. Men nå har ting godt forholdsvis sakte fremover siden det har gått ca. 1 mnd mellom hver gang vi møtes, og ingen av oss egentlig har visst hvor vi ville. Anonymkode: 042b2...7cf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Selvfølgelig. Kvinner liker også sex selvom de ikke finner den rette. Finner de den rette så vil de jo slå seg til ro. Får de følelser for noen og havner i et ekslusivt forhold så vil de jo ikke fortsette å pule på nye menn bare fordi de har gjort det før, når ingen av de hun har møtt har fanget noe dypere interesse hos henne. Problemet her er ikke at hun har hatt sex med mange menn, men at du som du sier du selv er en type som har lett for å være sjalu og mistenkeliggjøre og bekymre deg unødvendig mye (og dømmer henne). Anonymkode: 10ed7...f04 17
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det har i følge noen felles kjente vært et par fyrer inne i bildet siden første gang vi møttes ogå. Men de har hun ikke sagt noe om til meg. Men nå har ting godt forholdsvis sakte fremover siden det har gått ca. 1 mnd mellom hver gang vi møtes, og ingen av oss egentlig har visst hvor vi ville. Anonymkode: 042b2...7cf Ja, og så? Selvom man dater så kan man fortsatt date andre, dere er ikke ekslusive og et par såvidt jeg forstår. Og du sier dere startet som et one night stand , og det er da ingen som kutter ut andre menn på grunn av de har møtt et nytt one night stand! Hvis du faktisk vil noe seriøst med henne er du jo nødt til å si det, og si at du vil være eksklusiv med hun og at dere ikke treffer andre, for du vil at dere skal utvikle dere til å bli et par. Når du ikke gir uttrykk til henne for hva du vil, så tenker hun jo at du er like useriøs som de andre guttene og tar deg som en pulevenn uten å legge noe mere følelser eller ekslusivitet i det. Anonymkode: 10ed7...f04 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 Damaged goods... Du sparer ikke på et glass med en stor sprekk i. Anonymkode: 4ff45...0a7 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damaged goods... Du sparer ikke på et glass med en stor sprekk i. Anonymkode: 4ff45...0a7 Og omtale mennesker på den måten, sier jo mer om deg, enn det mennesket du hever deg over. Anonymkode: 79005...ff9 30
Sheherasade Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 Finner man den rette har fortiden ingenting å si, om man respekterer hverandre og har tillit til hverandre. Sånn er det. 5
Katten.2.0 Skrevet 2. november 2017 #9 Skrevet 2. november 2017 Om dere trives i lag, kommuniserer godt og hun tar vare på deg og dine følelser, så ser jeg intet problem. 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #10 Skrevet 2. november 2017 Ikke lett å tror på noe om dere treffes så sjeldent. De fleste ville blitt usikker med 1 mnd mellomrom..ville økt hyppigheten. Anonymkode: 9210d...4c0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #11 Skrevet 2. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og omtale mennesker på den måten, sier jo mer om deg, enn det mennesket du hever deg over. Anonymkode: 79005...ff9 Hva da "på den måten", gjennom en metafor? Hun er psykisk skadet og trenger mye hjelp, noe hun ikke kommer til å oppsøke. Derfor er det et håpløst prosjekt som aldri vil ende godt for TS. Men å forklare det slik vil bare trigge TS til å tenke, "jeg skal redde henne". Det ender bare med at hun suger en masse energi ut av TS og TS ender opp med å bli nedbrutt og ødelagt selv. Anonymkode: 4ff45...0a7 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #12 Skrevet 2. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva da "på den måten", gjennom en metafor? Hun er psykisk skadet og trenger mye hjelp, noe hun ikke kommer til å oppsøke. Derfor er det et håpløst prosjekt som aldri vil ende godt for TS. Men å forklare det slik vil bare trigge TS til å tenke, "jeg skal redde henne". Det ender bare med at hun suger en masse energi ut av TS og TS ender opp med å bli nedbrutt og ødelagt selv. Anonymkode: 4ff45...0a7 Hehe! Spot on Akkurat det jeg egentlig frykter. Men er det faktisk tilfellet? TS Anonymkode: 042b2...7cf
bortebra Skrevet 2. november 2017 #13 Skrevet 2. november 2017 Jeg hadde lenge forpliktelsesangst selv, så datinghistorikken min mi gjorde sikkert min første kjæreste litt skeptisk. Men det var uproblematisk å gå fra singelliv til å være trofast kjæreste. Jeg kan ikke snakke for henne, vi vet jo minimalt her, men altså; vaner kan vendes. 2
Gjest O.G. Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har i følge noen felles kjente vært et par fyrer inne i bildet siden første gang vi møttes ogå. Men de har hun ikke sagt noe om til meg. Men nå har ting godt forholdsvis sakte fremover siden det har gått ca. 1 mnd mellom hver gang vi møtes, og ingen av oss egentlig har visst hvor vi ville. Anonymkode: 042b2...7cf Da er det ingenting å snakke om egentlig.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva da "på den måten", gjennom en metafor? Hun er psykisk skadet og trenger mye hjelp, noe hun ikke kommer til å oppsøke. Derfor er det et håpløst prosjekt som aldri vil ende godt for TS. Men å forklare det slik vil bare trigge TS til å tenke, "jeg skal redde henne". Det ender bare med at hun suger en masse energi ut av TS og TS ender opp med å bli nedbrutt og ødelagt selv. Anonymkode: 4ff45...0a7 Hva vet du om det? Psykisk skadet? Det var da voldsomt. Anonymkode: 2ee6a...a67 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #16 Skrevet 2. november 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig. Kvinner liker også sex selvom de ikke finner den rette. Finner de den rette så vil de jo slå seg til ro. Får de følelser for noen og havner i et ekslusivt forhold så vil de jo ikke fortsette å pule på nye menn bare fordi de har gjort det før, når ingen av de hun har møtt har fanget noe dypere interesse hos henne. Problemet her er ikke at hun har hatt sex med mange menn, men at du som du sier du selv er en type som har lett for å være sjalu og mistenkeliggjøre og bekymre deg unødvendig mye (og dømmer henne). Anonymkode: 10ed7...f04 Har egentlig ikke noe problem med mange sex-partnere i seg selv. Men ja, er vell igrunn min usikkerhet som er det største problemet her. :/ TS Anonymkode: 042b2...7cf
Duftavsommerregn Skrevet 2. november 2017 #17 Skrevet 2. november 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder litt på men en dame som har en veeeldig "løsaktig" historie. Dette er forsåvidt noe hun ikke legger skjul på selv. Vi snakker nesten en ny fyr annenhver uke i snitt de siste årene. Også vårt møte var i utgangspunktet en ons, men så ble det av en eller annen grunn til at vi holdt kontakten, og har en veldig god tone. Selv er ikke ons noe jeg normalt driver med. Vi bor et godt stykke fra hverandre, så har igrunn bare møtter 3 ganger etter det. Det er av ulike årsaker ikke aktuelt å flytte til samme by med det aller første, men hun er inne på tanken om å trekke nærmere meg på sikt. Dette er det bare du selv som kan svare på, dette handler om verdier man faktisk har også, jeg kunne nok ikke levd med det om hun ikke hadde evnen til å kunne slå seg til ro i et forhold eller var lojal og trofast. Men det handler jo om kommunikasjon og vilje til å endre seg. Det finner du bare ut med å snakke ut med damen om det er et langvarig forhold du er ute etter. Igjen dette har med verdisyn, og uten at dette er det samme går det veldig sjelden bra over tid i et forhold. 3
Maleficenta Skrevet 2. november 2017 #18 Skrevet 2. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Holder litt på men en dame som har en veeeldig "løsaktig" historie. Dette er forsåvidt noe hun ikke legger skjul på selv. Vi snakker nesten en ny fyr annenhver uke i snitt de siste årene. Også vårt møte var i utgangspunktet en ons, men så ble det av en eller annen grunn til at vi holdt kontakten, og har en veldig god tone. Selv er ikke ons noe jeg normalt driver med. Vi bor et godt stykke fra hverandre, så har igrunn bare møtter 3 ganger etter det. Det er av ulike årsaker ikke aktuelt å flytte til samme by med det aller første, men hun er inne på tanken om å trekke nærmere meg på sikt. Det som gjør meg litt usikker er om hun er i stand til å slutte å "sluke" nye menn hele tiden om vi skal ta det et steg videre? Vi vill bo et stykke fra hverandre en god stund i alle fall, så jeg er litt usikker på om jeg bare skal si takk for meg for å unngå potensiell sjalusi og mistenkeliggjøring fra min side. Er forøvrig av typen som har en tendens til å bekymre meg (unødvendig?) mye... Mann 29 Anonymkode: 042b2...7cf Ja det er hun nok istand til. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #19 Skrevet 2. november 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva da "på den måten", gjennom en metafor? Hun er psykisk skadet og trenger mye hjelp, noe hun ikke kommer til å oppsøke. Derfor er det et håpløst prosjekt som aldri vil ende godt for TS. Men å forklare det slik vil bare trigge TS til å tenke, "jeg skal redde henne". Det ender bare med at hun suger en masse energi ut av TS og TS ender opp med å bli nedbrutt og ødelagt selv. Anonymkode: 4ff45...0a7 Hun er psykisk skadet og trenger mye hjelp fordi hun har hatt mye sex? Hahahaha, ja DA er det mange menn som trenger livslang terapi og må være alvorlig psykisk syke fårn si! Anonymkode: 10ed7...f04 15
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #20 Skrevet 2. november 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe! Spot on Akkurat det jeg egentlig frykter. Men er det faktisk tilfellet? TS Anonymkode: 042b2...7cf Nei, dette er noe du frykter fordi du dømmer henne. Om du bare aksepterer at sex er sex og at damer også liker sex så er det ingenting å dømme for eller frykte i de baner du gjør. Anonymkode: 10ed7...f04 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå