Gå til innhold

Your mind AS

MalloryK

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noen som har hørt sangene hennes på Spotify? Det at de er dårlige er vell ikke noe å diskutere. Men stusset litt på at titlene på sangene hadde ingenting med innholdet å gjøre, og at ene sangen handler tydelig om han Greven 😂
Håper hun ikke har betalt alt for mye for disse sangene, for de var jo så å si identiske i rytme, oppbygging og absolutt alt annet enn ord.

Jeg klarte bare noen sekunder, så fikk jeg vondt i ørene. Dette er noe av det verste jeg har hørt på lenge

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Honey Dew skrev:

Jeg klarte bare noen sekunder, så fikk jeg vondt i ørene. Dette er noe av det verste jeg har hørt på lenge

Mange som høre på slik "lyd", hadde bare ikke den vokalen vært der 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest ISeeYouCreep
Finnwife skrev (På 18.2.2019 den 20.08):

Nå har de begge private Instagram-kontoer.. noen voksne som har brydd seg!

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 20.12, Nasse Nøff ❤ skrev:

Når du sier det.. så har det vært ganske så stille på snap også.... slettet seg?

Tjaaa. Begge dreiv å viftet med en pistol på instastory iallefall :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

2 minutter siden, Ewe skrev:

Nå kan man stille et spørsmål til dem for 150,-:sjokkbla:

Eller leie de for 10 000 kr. Da får du en time i limo og resten av dagen på cafe med artist Tina T der du kan få høre historien og veien frem til artist karrieren

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, fruaasen skrev:

Eller leie de for 10 000 kr. Da får du en time i limo og resten av dagen på cafe med artist Tina T der du kan få høre historien og veien frem til artist karrieren

Blir et kort cafebesøk det da. :lol:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de sa det så godt på facebooksiden sin i går, lørdag:

"Dette gjelder kun dirkete sending søndag kl 20
Ved nok engasjement

Kommer det ikke flere hilsninger eller spørsmål blir live sendingen utsatt til idag."

😄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vintage skrev:

Som de sa det så godt på facebooksiden sin i går, lørdag:

"Dette gjelder kun dirkete sending søndag kl 20
Ved nok engasjement

Kommer det ikke flere hilsninger eller spørsmål blir live sendingen utsatt til idag."

😄

Hvorfor i all verden skulle noen betalt for at disse to skal sende hilsener og spørsmål? De er jo ikke direkte kjendiser og hilsener kan folk sende gratis andre steder.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Herrejesus..hva i all verden er dette her?? Er det faktisk folk som sender penger til dem? Så at de skulle ha innsamling for å støtte kreftsaken..og tok 60% selv?? Fordi «det var så mye arbeid som lå bak». Er det virkelig noen som støtter dette?? Jeg blir varm..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Vera skrev:

Herrejesus..hva i all verden er dette her?? Er det faktisk folk som sender penger til dem? Så at de skulle ha innsamling for å støtte kreftsaken..og tok 60% selv?? Fordi «det var så mye arbeid som lå bak». Er det virkelig noen som støtter dette?? Jeg blir varm..

Jeg kan ikke fatte at det de holder på med i det hele tatt er lov? Men kan kan ikke tro at noen betaler for det de har altså. 300 kr for hilsen eller spørsmål på livesending. Det er dyrere enn å hilse på fastlegen i arbeidstiden. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Marriet skrev:

Jeg kan ikke fatte at det de holder på med i det hele tatt er lov? Men kan kan ikke tro at noen betaler for det de har altså. 300 kr for hilsen eller spørsmål på livesending. Det er dyrere enn å hilse på fastlegen i arbeidstiden. 

Nei, ikke jeg heller, men vet ikke helt hvordan reglene ifht pengeinnsamling er. Jeg blir bare sykt provosert over at noe så useriøst skal fronte noe så seriøst. 

Samtidig er jeg veldig delt i denne saken - på den ene siden handler det om et offentlig firma, på den andre siden handler det om personer som burde beskyttes. Jeg har vansker for å kritisere noen som egentlig burde beskyttes..men samtidig driver de jo et firma! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vera skrev:

Nei, ikke jeg heller, men vet ikke helt hvordan reglene ifht pengeinnsamling er. Jeg blir bare sykt provosert over at noe så useriøst skal fronte noe så seriøst. 

Samtidig er jeg veldig delt i denne saken - på den ene siden handler det om et offentlig firma, på den andre siden handler det om personer som burde beskyttes. Jeg har vansker for å kritisere noen som egentlig burde beskyttes..men samtidig driver de jo et firma! 

Enig. Jeg er også fryktelig ambivalent til Your Mind og kan ikke fatte og begripe hvordan det er mulig at de får holde på slik som de gjør med tanke på at de har helt åpenbare utfordringer i livet. Ingenting henger på greip liksom. Dyre ferier, limousin, livesending, seksualisert innhold, kreftinnsamlingsaksjoner, motivasjon og økonomikurs og sist men ikke minst musikkproduksjon. 

Det er så mye og det er så rart. Har de ingen nettverk? Familie eller venner? Og hvor er egentlig det offentlige oppi alt dette? Det er ganske absurd og merkelig.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Vera skrev:

Er det Pristilsynet en skal kontakte for slike ting, eller er det en annen instans? Det hadde hvertfall vært på sin plass å sende dem en melding.

MEN HVA I ALLE DAGER ER DETTE DA????:sjokkert:

https://www.onlinebilder.shop/?fbclid=IwAR0QXY_3XPznksMns1njWn7Y53kw328Le-k329FVeP4C13YT70nhpXmDh6A

Endret av Honey Dew
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Er det Pristilsynet en skal kontakte for slike ting, eller er det en annen instans? Det hadde hvertfall vært på sin plass å sende dem en melding.

MEN HVA I ALLE DAGER ER DETTE DA????:sjokkert:

https://www.onlinebilder.shop/?fbclid=IwAR0QXY_3XPznksMns1njWn7Y53kw328Le-k329FVeP4C13YT70nhpXmDh6A

Dette blir bare for trist. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Pust skrev:

Dette blir bare for trist. 

Det de dessverre ikke forstår, er at en trenger ikke betale for å få tak i bildet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...