Gå til innhold

Your mind AS

MalloryK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
Takida skrev (På 9.12.2018 den 19.50):

Finner bare at hun er singel jeg

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som en avtale mellom dem som var avtalt før bruddet/resultat av mekling. De hadde forbruksgjeld på 400.000 tilsammen, han skulle betale henne 1000 kr i mnd en periode(?) og så gå over til et høyere beløp(?) det sto også at om han arvet fra familien, så skulle dette brukes til nedbetaling. Hun hadde gått inn med egenkapital på en viss verdi som han skulle tilbakebetale halvparten av osv... skal se om jeg klarer fange opp bevis

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dollyådi skrev:

Det så ut som en avtale mellom dem som var avtalt før bruddet/resultat av mekling. De hadde forbruksgjeld på 400.000 tilsammen, han skulle betale henne 1000 kr i mnd en periode(?) og så gå over til et høyere beløp(?) det sto også at om han arvet fra familien, så skulle dette brukes til nedbetaling. Hun hadde gått inn med egenkapital på en viss verdi som han skulle tilbakebetale halvparten av osv... skal se om jeg klarer fange opp bevis

Det var en samboerkontrakt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Sandin skrev:

Luksusfellen neste. Hun har jo allerede vært på Hellstrøm så.

Står null, niks, nada der om misligholdt gjeld, så dette blir jo bare helt uten snev av saklighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Scoop skrev:

400 000 i forbruksgjeld? Det sto det ingenting om da de reklamerte for økonomikurs.. 

😂 Jeg tror jeg dør 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Scoop skrev:

400 000 i forbruksgjeld? Det sto det ingenting om da de reklamerte for økonomikurs.. 

Jo, faktisk. En av de tingene de omtalte i sine videoer var nettopp økonomi. Altså hvordan hun hadde klart å gå fra gjeld til masse penger. Dette var en av de tingene disse motivasjonskursene skulle handlet om.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
3 timer siden, Sandin skrev:

Jo, faktisk. En av de tingene de omtalte i sine videoer var nettopp økonomi. Altså hvordan hun hadde klart å gå fra gjeld til masse penger. Dette var en av de tingene disse motivasjonskursene skulle handlet om.

Gjelda på 400 000 er altså nedbetalt for lenge siden? Hvorfor skal da Joacim betale på denne nå?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Scoop skrev:

Gjelda på 400 000 er altså nedbetalt for lenge siden? Hvorfor skal da Joacim betale på denne nå?

Formuleringen hennes er at det eksisterer et forbrukslån nå, så da antar jeg at det er et lån som ikke er nedbetalt ja. Ellers ville det vært et privatlån. Hun har tidligere fortalt at hun fikk en erstatning eller oppreisning (husker ikke hvilket), grunnet en eks som ikke var helt grei og ble domfelt (hun har lagt ut dette selv). De har "reklamert med" at hun kom seg ut av økonomisk uføre på grunn av denne "Your Mind-tanken", men hvis det nå er et forbrukslån på 400 000, så trenger du ikke være revisor for å forstå at det har gått mer ut enn inn.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sandin skrev:

Formuleringen hennes er at det eksisterer et forbrukslån nå, så da antar jeg at det er et lån som ikke er nedbetalt ja. Ellers ville det vært et privatlån. Hun har tidligere fortalt at hun fikk en erstatning eller oppreisning (husker ikke hvilket), grunnet en eks som ikke var helt grei og ble domfelt (hun har lagt ut dette selv). De har "reklamert med" at hun kom seg ut av økonomisk uføre på grunn av denne "Your Mind-tanken", men hvis det nå er et forbrukslån på 400 000, så trenger du ikke være revisor for å forstå at det har gått mer ut enn inn.

Ja, så de har altså sannsynligvis reklamert for økonomikurs uten å nevne at de selv har et skyhøyt forbrukslån.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...