AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #21 Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slike svar som dette minner meg mistenkelig mye om ungdomsskole-tida. Dette og @Perle sitt svar... Anonymkode: f149d...343 Nei, det er faktisk dette du risikerer når du spør om hvorfor det ikke er noen som svarer. Du risikerer å få svar du ikke liker. Velkommen til voksenverdenen. Anonymkode: 6aff5...804 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #22 Skrevet 1. november 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: Hva mener du med det? Rart at så mange er innom tråden da, hvis ingen bryr seg.. Anonymkode: f149d...343 Hvordan skal noen vite at tråden din handler om rosa deksel når alt du skriver er Ser dette rart ut? (Les alt!) Jeg antok det handlet om problemer med dataen din 24 minutes ago, AnonymBruker said: Hvor skulle jeg ha postet det ellers? Klær og mote? Anonymkode: f149d...343 Du hadde sannsynligvis fått bedre svar der Anonymkode: 3e778...0d1 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #23 Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er faktisk dette du risikerer når du spør om hvorfor det ikke er noen som svarer. Du risikerer å få svar du ikke liker. Velkommen til voksenverdenen. Anonymkode: 6aff5...804 Så det å skrive at noe er et "ungdomsskole-"problem" " og at man sovner av en annens spørsmål, er greit bare fordi man spør hvorfor ingen svarer? Ærlig talt, men det handler ihvertfall ikke om modenhet. Anonymkode: f149d...343
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #24 Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal noen vite at tråden din handler om rosa deksel når alt du skriver er Ser dette rart ut? (Les alt!) Jeg antok det handlet om problemer med dataen din Du hadde sannsynligvis fått bedre svar der Anonymkode: 3e778...0d1 Greit. Anonymkode: f149d...343
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #25 Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det å skrive at noe er et "ungdomsskole-"problem" " og at man sovner av en annens spørsmål, er greit bare fordi man spør hvorfor ingen svarer? Ærlig talt, men det handler ihvertfall ikke om modenhet. Anonymkode: f149d...343 Ja, fordi det besvarer spørsmålet ditt. Dersom du ikke takler et ærlig svar på det spørsmålet får du la være å stille det og heller bare håpe på at noen svarer etter hvert. Anonymkode: 6aff5...804 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #26 Skrevet 1. november 2017 Har du bilde av hvordan det ble? 2 forskjellige farger i seg selv er jo ikke rart, men lettere å si noe om dersom du kan vise oss hvordan det ser ut Anonymkode: 8a9e2...44a 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #27 Skrevet 1. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, fordi det besvarer spørsmålet ditt. Dersom du ikke takler et ærlig svar på det spørsmålet får du la være å stille det og heller bare håpe på at noen svarer etter hvert. Anonymkode: 6aff5...804 Så hvis noen kommer bort til deg og spør om de ser rar ut i en genser, så fnyser du av det og sier at det er et ungdomsskoleproblem eller at du sovner av spørsmålet deres? Nei, vettu hva. Anonymkode: f149d...343
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #28 Skrevet 1. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du bilde av hvordan det ble? 2 forskjellige farger i seg selv er jo ikke rart, men lettere å si noe om dersom du kan vise oss hvordan det ser ut Anonymkode: 8a9e2...44a Takk for at du er villig til å hjelpe! (vær ærlig) Anonymkode: f149d...343
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #29 Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du er villig til å hjelpe! (vær ærlig) Anonymkode: f149d...343 Rareste jeg noen gang har sett. Hva er det for noe? Anonymkode: 22ac1...627 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #30 Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rareste jeg noen gang har sett. Hva er det for noe? Anonymkode: 22ac1...627 Er dette et seriøst svar? Anonymkode: f149d...343
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #31 Skrevet 1. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis noen kommer bort til deg og spør om de ser rar ut i en genser, så fnyser du av det og sier at det er et ungdomsskoleproblem eller at du sovner av spørsmålet deres? Nei, vettu hva. Anonymkode: f149d...343 Har du alltid vansker med å forstå det andre skriver? Å spørre om hvorfor man ikke får svar på et spørsmål og å spørre om hva man synes om en genser er noe vidt forskjellig. Dersom noen spør hvorfor jeg ikke engasjerer meg i et spørsmål de har stilt kan jeg fint si at jeg synes at tematikken er uinteressant. Det er fordi jeg forholder meg til voksne personer som ikke går ned i kjelleren fordi de får svar på et spørsmål de selv har valgt å stille. Kanskje du også skulle prøve dette ut? Anonymkode: 6aff5...804 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #32 Skrevet 1. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du alltid vansker med å forstå det andre skriver? Å spørre om hvorfor man ikke får svar på et spørsmål og å spørre om hva man synes om en genser er noe vidt forskjellig. Dersom noen spør hvorfor jeg ikke engasjerer meg i et spørsmål de har stilt kan jeg fint si at jeg synes at tematikken er uinteressant. Det er fordi jeg forholder meg til voksne personer som ikke går ned i kjelleren fordi de får svar på et spørsmål de selv har valgt å stille. Kanskje du også skulle prøve dette ut? Anonymkode: 6aff5...804 Jeg tror det er du som har problemer med å forstå hva jeg skriver. Nei - det er ikke greit å svare sånn bare fordi noen spør hvorfor man ikke får svar. Ferdig snakka. Anonymkode: f149d...343
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #33 Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er du som har problemer med å forstå hva jeg skriver. Nei - det er ikke greit å svare sånn bare fordi noen spør hvorfor man ikke får svar. Ferdig snakka. Anonymkode: f149d...343 Men hva er det du egentlig er ute etter når du spør om hvorfor folk ikke svarer? Fortellinger om enehjørninger og rosa skyer? Eller hva er det som egentlig er aktuelt på barneskolen nå? Anonymkode: 6aff5...804 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #34 Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er det du egentlig er ute etter når du spør om hvorfor folk ikke svarer? Fortellinger om enehjørninger og rosa skyer? Eller hva er det som egentlig er aktuelt på barneskolen nå? Anonymkode: 6aff5...804 Kan du slutte å skrive umodne ting nå? Anonymkode: f149d...343
Brunhilde Skrevet 2. november 2017 #35 Skrevet 2. november 2017 Nei, det ser ikke rart ut. Jeg bruker ikke lommeboksdeksel fordi jeg ikke liker det, men det du har der er helt ok. Jeg må innrømme at det er veldig mange andre ting jeg legger mer merke til enn hva slags mobildeksel folk har, men når du først spør. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #36 Skrevet 2. november 2017 5 timer siden, Brunhilde skrev: Nei, det ser ikke rart ut. Jeg bruker ikke lommeboksdeksel fordi jeg ikke liker det, men det du har der er helt ok. Jeg må innrømme at det er veldig mange andre ting jeg legger mer merke til enn hva slags mobildeksel folk har, men når du først spør. Takk for svar! Anonymkode: f149d...343
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #37 Skrevet 2. november 2017 Denne tråden er jo et perfekt eksempel på akkurat dette: Anonymkode: f149d...343
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå