Gå til innhold

Ser dette rart ut? (Les alt!)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slike svar som dette minner meg mistenkelig mye om ungdomsskole-tida. Dette og @Perle sitt svar...

Anonymkode: f149d...343

Nei, det er faktisk dette du risikerer når du spør om hvorfor det ikke er noen som svarer. Du risikerer å få svar du ikke liker. Velkommen til voksenverdenen. 

Anonymkode: 6aff5...804

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva mener du med det? Rart at så mange er innom tråden da, hvis ingen bryr seg.. 

Hvordan skal noen vite at tråden din handler om rosa deksel når alt du skriver er Ser dette rart ut? (Les alt!)

Jeg antok det handlet om problemer med dataen din

24 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvor skulle jeg ha postet det ellers? Klær og mote?

Du hadde sannsynligvis fått bedre svar der

Anonymkode: 3e778...0d1

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er faktisk dette du risikerer når du spør om hvorfor det ikke er noen som svarer. Du risikerer å få svar du ikke liker. Velkommen til voksenverdenen. 

Så det å skrive at noe er et "ungdomsskole-"problem" " og at man sovner av en annens spørsmål, er greit bare fordi man spør hvorfor ingen svarer? Ærlig talt, men det handler ihvertfall ikke om modenhet. 

Skrevet

Hvordan skal noen vite at tråden din handler om rosa deksel når alt du skriver er Ser dette rart ut? (Les alt!)

Jeg antok det handlet om problemer med dataen din

Du hadde sannsynligvis fått bedre svar der

Anonymkode: 3e778...0d1

Greit. 

Skrevet

Så det å skrive at noe er et "ungdomsskole-"problem" " og at man sovner av en annens spørsmål, er greit bare fordi man spør hvorfor ingen svarer? Ærlig talt, men det handler ihvertfall ikke om modenhet. 

Ja, fordi det besvarer spørsmålet ditt. Dersom du ikke takler et ærlig svar på det spørsmålet får du la være å stille det og heller bare håpe på at noen svarer etter hvert. 

• Liker 3
Skrevet

Har du bilde av hvordan det ble? 2 forskjellige farger i seg selv er jo ikke rart, men lettere å si noe om dersom du kan vise oss hvordan det ser ut :)

Anonymkode: 8a9e2...44a

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi det besvarer spørsmålet ditt. Dersom du ikke takler et ærlig svar på det spørsmålet får du la være å stille det og heller bare håpe på at noen svarer etter hvert. 

Så hvis noen kommer bort til deg og spør om de ser rar ut i en genser, så fnyser du av det og sier at det er et ungdomsskoleproblem eller at du sovner av spørsmålet deres? Nei, vettu hva. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bilde av hvordan det ble? 2 forskjellige farger i seg selv er jo ikke rart, men lettere å si noe om dersom du kan vise oss hvordan det ser ut :)

Anonymkode: 8a9e2...44a

image.thumb.png.227f8a62bc33a287db6db44b97eb152a.png

Takk for at du er villig til å hjelpe! :)  (vær ærlig) 

Skrevet

image.thumb.png.227f8a62bc33a287db6db44b97eb152a.png

Takk for at du er villig til å hjelpe! :)  (vær ærlig) 

Rareste jeg noen gang har sett. Hva er det for noe?

Anonymkode: 22ac1...627

• Liker 2
Skrevet

Rareste jeg noen gang har sett. Hva er det for noe?

Anonymkode: 22ac1...627

Er dette et seriøst svar? 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis noen kommer bort til deg og spør om de ser rar ut i en genser, så fnyser du av det og sier at det er et ungdomsskoleproblem eller at du sovner av spørsmålet deres? Nei, vettu hva. 

Har du alltid vansker med å forstå det andre skriver? Å spørre om hvorfor man ikke får svar på et spørsmål og å spørre om hva man synes om en genser er noe vidt forskjellig. Dersom noen spør hvorfor jeg ikke engasjerer meg i et spørsmål de har stilt kan jeg fint si at jeg synes at tematikken er uinteressant. Det er fordi jeg forholder meg til voksne personer som ikke går ned i kjelleren fordi de får svar på et spørsmål de selv har valgt å stille. Kanskje du også skulle prøve dette ut? 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du alltid vansker med å forstå det andre skriver? Å spørre om hvorfor man ikke får svar på et spørsmål og å spørre om hva man synes om en genser er noe vidt forskjellig. Dersom noen spør hvorfor jeg ikke engasjerer meg i et spørsmål de har stilt kan jeg fint si at jeg synes at tematikken er uinteressant. Det er fordi jeg forholder meg til voksne personer som ikke går ned i kjelleren fordi de får svar på et spørsmål de selv har valgt å stille. Kanskje du også skulle prøve dette ut? 

Jeg tror det er du som har problemer med å forstå hva jeg skriver. Nei - det er ikke greit å svare sånn bare fordi noen spør hvorfor man ikke får svar. Ferdig snakka. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er du som har problemer med å forstå hva jeg skriver. Nei - det er ikke greit å svare sånn bare fordi noen spør hvorfor man ikke får svar. Ferdig snakka. 

Men hva er det du egentlig er ute etter når du spør om hvorfor folk ikke svarer? Fortellinger om enehjørninger og rosa skyer? Eller hva er det som egentlig er aktuelt på barneskolen nå? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er det du egentlig er ute etter når du spør om hvorfor folk ikke svarer? Fortellinger om enehjørninger og rosa skyer? Eller hva er det som egentlig er aktuelt på barneskolen nå? 

Kan du slutte å skrive umodne ting nå? 

Skrevet

Nei, det ser ikke rart ut.

Jeg bruker ikke lommeboksdeksel fordi jeg ikke liker det, men det du har der er helt ok. Jeg må innrømme at det er veldig mange andre ting jeg legger mer merke til enn hva slags mobildeksel folk har, men når du først spør.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Brunhilde skrev:

Nei, det ser ikke rart ut.

Jeg bruker ikke lommeboksdeksel fordi jeg ikke liker det, men det du har der er helt ok. Jeg må innrømme at det er veldig mange andre ting jeg legger mer merke til enn hva slags mobildeksel folk har, men når du først spør.

Takk for svar! :) 

Skrevet

Denne tråden er jo et perfekt eksempel på akkurat dette: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...