Gå til innhold

Ser dette rart ut? (Les alt!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en telefon som er gullfarget med rosa"skjær" i (Motorola G5s Plus, i fargen Rose Gold). Det er vanskelig å få tak i rosa lommebokdeksel med god kvalitet til denne telefonen (bestilte et som var helt rosafarget, men det hadde helt crappy kvalitet).

Så fikk jeg tak i et metallisk rosafarget lommebokdeksel fra ebay som faktisk var ganske bra kvalitet. Men ser nå at den gummitingen inni dekselet er svart. Så da lurer jeg på: 

Ser det rart ut? (Tenk dere at telefonen ser litt metallisk rosa ut, og at lommebokdekselet rundt er metallisk rosa) 

Ikke bruk energi på å svare at jeg skal gå for noe annet enn rosa, for det er rosa telefon og lommebokdeksel jeg vil ha :) hilsen rosaelsker1234

image.png.41f1b9b9a80fc16e158b9358c14bc20b.png

Sorry knotete innlegg ;) 

Anonymkode: f149d...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at mange er innom tråden. Hvorfor svarer ingen? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Vanskelig å bry seg

Anonymkode: eae96...ab0

• Liker 10
Skrevet

Hvem bryr seg? Jeg har oransje telefon med lyseblått deksel, hvis det er av interesse.

Anonymkode: 41d0b...90e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan muligens ha noe med at de fleste her inne er voksne og at dette er et ungdomsskole-«problem».

• Liker 8
Skrevet

De som leser i denne underavdelingen er sannsynligvis ikke så interessert i slike ting. 

Anonymkode: 3e778...0d1

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å bry seg

Anonymkode: eae96...ab0

Hva mener du med det? Rart at så mange er innom tråden da, hvis ingen bryr seg.. 

Skrevet
9 minutter siden, Perle skrev:

Kan muligens ha noe med at de fleste her inne er voksne og at dette er et ungdomsskole-«problem».

Okey, så nedlatende da...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De som leser i denne underavdelingen er sannsynligvis ikke så interessert i slike ting. 

Anonymkode: 3e778...0d1

Hvor skulle jeg ha postet det ellers? Klær og mote?

Skrevet

Hvorfor må det ALLTID være sånn at man skal henge ut folk her på KG i svarene man gir og plusse dette osv? Synes det er mer ungdomsskole enn noe annet, unnskyld meg... Skjerpings!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor så få svarer? Jo det skal jeg si deg. Fordi de fleste her inne er over 12 år gamle og driter i hva salgs deksel du har på telefonen din. 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det? Rart at så mange er innom tråden da, hvis ingen bryr seg.. 

Med tanke på at overskriften sier nada om innholdet, så er ikke det egentlig så veldig rart.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Oktoberknøttet skrev:

Hvorfor så få svarer? Jo det skal jeg si deg. Fordi de fleste her inne er over 12 år gamle og driter i hva salgs deksel du har på telefonen din. 

Hvis folk er eldre enn 12 år, hvorfor svare på denne måten? Hvis man ikke har noe positivt å si..... 

Skrevet

Nei, det ser ikke rart ut. 

Tror heller ingen bryr seg.... 

Skrevet
1 minutt siden, cloudsinger skrev:

Med tanke på at overskriften sier nada om innholdet, så er ikke det egentlig så veldig rart.

Var derfor jeg spurte. Forventer kanskje at jeg legger ut bilde av kroppen min eller noe sånt? 

Skrevet
1 minutt siden, Ak90 skrev:

Nei, det ser ikke rart ut. 

TAKK for et endelig vettugt svar 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var derfor jeg spurte. Forventer kanskje at jeg legger ut bilde av kroppen min eller noe sånt? 

Nei nå forstår jeg faktisk ikke hva du mener i det hele tatt, men jeg har ihvertfall ingen interesse av din eller noen andres kropp...

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, cloudsinger skrev:

Nei nå forstår jeg faktisk ikke hva du mener i det hele tatt, men jeg har ihvertfall ingen interesse av din eller noen andres kropp...

Ok

Skrevet

Kan vel oppsummeres slik: :sovne:

Anonymkode: 6aff5...804

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vel oppsummeres slik: :sovne:

Anonymkode: 6aff5...804

Slike svar som dette minner meg mistenkelig mye om ungdomsskole-tida. Dette og @Perle sitt svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...