AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Del Skrevet 1. november 2017 Lagt opp som spørsmål om hvor steder ligger, klikke og gjette for å lære. Vet noen av dere om en slik plass, så si gjerne i fra. Anonymkode: f9511...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Del Skrevet 1. november 2017 Da jeg var yngre var det noe som het Gruble.net eller noe, men jeg vet ikke om det er noe bra lenger Anonymkode: 554cc...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Del Skrevet 4. november 2017 Ta en titt på https://www.purposegames.com/ og se om det er noe der. Det er blant annet at du får tomme kart og skal prøve å plassere riktig land/by/hovedstad osv. Kanskje spørsmål også, det vet jeg ikke, men sjekk det ut. Anonymkode: 0d15a...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Del Skrevet 4. november 2017 Takk. Skal sjekke. Anonymkode: f9511...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Del Skrevet 4. november 2017 "Sorry, that's a no can do! PurposeGames use ads. It was either that or a membership fee. Long story short, you need to shut off any ad blocker to use PurposeGames" Da går det ikke. Anonymkode: f9511...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #6 Del Skrevet 4. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Sorry, that's a no can do! PurposeGames use ads. It was either that or a membership fee. Long story short, you need to shut off any ad blocker to use PurposeGames" Da går det ikke. Anonymkode: f9511...7f3 Da må du nok skru av adblock. Anonymkode: 0d15a...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #7 Del Skrevet 4. november 2017 Leste svaret ditt litt fort. Anonymkode: 0d15a...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå