AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen som vet hva ordet scrunchels betyr på engelsk? Som i setningen: My scrunchels are showing. Anonymkode: 053bc...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 31. oktober 2017 #2 Del Skrevet 31. oktober 2017 Mener du ikke scrunchies? Hvis du søker på SCRUNCHIE i entall, så kommer det opp masse bilder av stoff-hårstrikker, av den typen som var så poppis på 90-tallet. Rynkete stoff i alle slags mønstere og farger med strikk inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Del Skrevet 31. oktober 2017 1 minute ago, Million said: Mener du ikke scrunchies? Hvis du søker på SCRUNCHIE i entall, så kommer det opp masse bilder av stoff-hårstrikker, av den typen som var så poppis på 90-tallet. Rynkete stoff i alle slags mønstere og farger med strikk inni. Nei, det har noe med en kroppsdel å gjøre, tror jeg. Det er noen som trener. Setningen er: I need to cover up because my scrunchels are showing. Anonymkode: 053bc...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg fikk opp noen bilder av rumpeballer når jeg søkte litt på ulike måter å uttrykke "scrunchels" på. Jeg tror de mener nedre del av rumpeballene, den som stikker ut under en veldig kort shorts f.eks. Anonymkode: 4b00c...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Del Skrevet 31. oktober 2017 Takk skal du ha! 10 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg fikk opp noen bilder av rumpeballer når jeg søkte litt på ulike måter å uttrykke "scrunchels" på. Jeg tror de mener nedre del av rumpeballene, den som stikker ut under en veldig kort shorts f.eks. Anonymkode: 4b00c...212 Takk for hjelpen! TS Anonymkode: 053bc...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå