Lidis88 Skrevet 17. februar 2018 #541 Del Skrevet 17. februar 2018 21 minutter siden, blomst12 skrev: Så gøy å kjenne liv!!!:) Jeg er så innmari usikker,er jo bare 13 uker på vei,men tror jeg kjenner babyen. Det er på samme plass som jeg hører hjerteslag og det minner om mine to første graviditeter. Men får nesten bare se om det blir sterkere!! Dette var egentlig ikke en planlagt graviditet, var litt sløv med prevensjon 🙄så to av tre graviditeter har vært en hyggelig overraskelse er veldig heldig og blir fort gravid. Ja det er så moro @blomst12 tenk at du kjenner babyen allerede!! Er det tidligere nå enn de to første? Oi, det er liksom ikke småtteri av noen hyggelige overraskelser du har fått, kan nesten ikke forestille meg hvordan det må føles. Når man er prøver går man jo tross alt og forbereder seg på det selv om det er ganske absurd for mange (ihvertfall meg) når det først skjer. Ja vi er utrolig heldige som kan bli gravide uten problem. "Hang" en del i "prøvere og ufrivillig barnløse" før jeg ble gravid og det var så trist å lese om alle som slet. Jeg kjenner dessuten noen par som har prøvd i årevis uten å få det til og jeg tenker mye på de som er i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 17. februar 2018 #542 Del Skrevet 17. februar 2018 37 minutter siden, Lidis88 skrev: Ja det er så moro @blomst12 tenk at du kjenner babyen allerede!! Er det tidligere nå enn de to første? Oi, det er liksom ikke småtteri av noen hyggelige overraskelser du har fått, kan nesten ikke forestille meg hvordan det må føles. Når man er prøver går man jo tross alt og forbereder seg på det selv om det er ganske absurd for mange (ihvertfall meg) når det først skjer. Ja vi er utrolig heldige som kan bli gravide uten problem. "Hang" en del i "prøvere og ufrivillig barnløse" før jeg ble gravid og det var så trist å lese om alle som slet. Jeg kjenner dessuten noen par som har prøvd i årevis uten å få det til og jeg tenker mye på de som er i den situasjonen. Jeg kjente liv med første 17+3, andre 15+2. Hatt morkaka bak begge gangene. Men er altså veldig usikker, så tør ikke juble for høyt enda!! Men hvis det er babyen er det skikkelig koselig!😍 Haha,ja det kan du si!! Graviditet nr 2 kom helt ut av det blå! Eldste var jo bare 7 mnd, så et lite sjokk. Denne ganga skjønte jeg ganske kjapt at vi hadde vært uforsiktige i en usikker periode, så da ømme pupper kom 1 uke før mens skjønte jeg at noe var på gang. Men det er søren meg noe fint over å planlegge et barn og. Spenningen og ventingen er både fin og vanskelig på samme tid! Men ja,jeg føler meg så takknemlig som ikke har problemer med å bli gravid. Og ikke minst respekt for de som prøver lenge og må ha hjelp med prøverør. For et pågangsmot!💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 18. februar 2018 #543 Del Skrevet 18. februar 2018 Nå har jeg laget en presentasjonstråd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla2017 Skrevet 18. februar 2018 #544 Del Skrevet 18. februar 2018 På 15.2.2018 den 9.13, Lidis88 skrev: Ja, det har jeg hørt om en del som har fått vite, men er litt større fare for at de sier feil tror jeg en venninne av meg fikk vite i uke 14 at hun mest sannsynlig fikk en gutt-og på OUL var det blitt en jente! Ja, det blir spenndene å se! Så får vi heller få et ordentlig svar på den ordninære ultralyden i uke 20 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 19. februar 2018 #545 Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg får en gutt!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 19. februar 2018 #546 Del Skrevet 19. februar 2018 22 minutter siden, Milio skrev: Jeg får en gutt!! Så gøy!! Gratulerer med gutt 💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 19. februar 2018 #547 Del Skrevet 19. februar 2018 Heldige dere som kjenner bevegelse og vet kjønn Begynner å bli litt langdrøyd til neste «store» ting for min del 🤭 Meen 23 dager til ultralyd, får håpe det går fort ☺️ Heheh, pp ja. Pp0? 🙈 Gikk ikke på noen prevensjon, så visste jo det kunne skje, men tracka sånn halvveis eggløsningen, utenom den mnd. Stemmer den tul terminen hadde jeg eggløsning 5 dager senere enn vanlig, og boom, der satt det visst 😏💫 Tidligere fått høre at jeg hadde pcos da mensen var litt tullete, men var på rett kjøl igjen for sånn 2-3år siden og metoden vår funket i minst 1,5 år så trodde egentlig pcosen hang i enda, og jeg skulle ha vanskeligheter med å bli gravid.. Som dere andre sier, veeeldig takknemlig for at det gikk såpass lett for oss. Vet om to par som sliter, ene er litt oppi årene og har prøvd prøverør flere ganger over noen år. Supert par som virkelig hadde tatt godt vare på ett barn, og så synd at det ikke klaffer for de 😐 gruer meg litt til hun får vite at vi venter barn egentlig, selvom man ikke kan tenke helt sånn heller.. Kan ikke unngå at hun får vite det heller liksom. @Milio Såå gøy 🤩 Var vel det magefølelsen din sa også? 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 19. februar 2018 #548 Del Skrevet 19. februar 2018 Så gøy @Milio :D og alt var bra ellers? Gratulerer så mye! OUL syntes jeg var en veldig sterk og fin opplevelse @Gia_jeg skjønner godt hva du mener, følte meg veldig "der" da jeg var litt kortere på vei. Jeg syntes ihvertfall det hjalp å finne på ting med venner og ha hyggelig innhold i hverdagen sånn at tiden gikk fort og jeg fikk andre ting å tenke på nå syns jeg ukene bare flyr, kanskje fordi det er vår og fint vær og lysere tider. Syns ihvertfall det er fint at vi skal være gravide på våren når alt føles litt lettere 😎 hehe pp0 ja men som du sier så er vi heldige som ikke har problemer med å få barn ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 19. februar 2018 #549 Del Skrevet 19. februar 2018 Gøy med gutt @Milio. Da stemte ikke magefølelsen min hva det gjaldt kjønn gratulerer så mye 👶🏼😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 19. februar 2018 #550 Del Skrevet 19. februar 2018 @blomst12 det høres ut som liv! Jeg kjente det allerede i uke 10 denne gangen. Trodde egentlig ikke på det før både gynekolog og jordmor bekreftet at i forhold til hvor langt livmoren hadde kommet så stemte det nok godt. Hjelper nok på at de er to inni der og at jeg er andregangs. Og du er jo tredjegang Første mann prøvde vi på i tre år før det klaffet på første prøverørsforsøk. Tvillingene i magen klaffet på første fryseforsøk. Den ene av tvillingene er planlagt og den andre var en overraskelse, fikk kun satt inn ett egg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 19. februar 2018 #551 Del Skrevet 19. februar 2018 10 timer siden, blomst12 skrev: Så gøy!! Gratulerer med gutt 💙💙 Tusen takk @Gia_ Hadde ingen magefølelse før vi satt i bilen på vei til sykehuset. "Det er en gutt. Du kan snu bilen." sa jeg til samboer. Han bare "Jeg vet, men vi snur ikke. Vi skal på timen!" 6 timer siden, Lidis88 skrev: Så gøy @Milio :D og alt var bra ellers? Gratulerer så mye! OUL syntes jeg var en veldig sterk og fin opplevelse Alt var bra! Kjempebra Aktiv krabat fortsatt. Krevende UL for jordmor Ville bare sparke og sparke. Var ingen tvil om at det var en gutt, sa jordmor, og viste oss "utstyret". 2 timer siden, Plexus skrev: Gøy med gutt @Milio. Da stemte ikke magefølelsen min hva det gjaldt kjønn gratulerer så mye 👶🏼😊 Tusen takk Blir kjempegøy! Nei tok visst feil der Magen min har begynt å bli en guttemage, da. Spiss, lav og ikke synlig bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 19. februar 2018 #552 Del Skrevet 19. februar 2018 @Milioså gøy!! Så fantastisk at alt er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. februar 2018 #553 Del Skrevet 20. februar 2018 9 timer siden, Lidis88 skrev: @Milioså gøy!! Så fantastisk at alt er fint Ja :-) Nå begynner navnejakten! Har så mange "restriksjoner" fra familie at det kommer til å bli vanskelig. Og så kan jeg endelig begynne å male gutterommet - det blir Soft Teal (mørk mintfarge). Tenker å kombinere mint, grønt, blått og grått. 😍 Tror jeg kommer til å få et nytt favorittrom i huset. Etter undersøkelsen dro jeg rett ut og kjøpte en blå sparkedress. I tillegg har jeg siklet over denne, som skal stå i stua vår og ved siden av sengen: https://www.babybanden.no/products/stokke-home-vugge-hvit?gclid=Cj0KCQiAiKrUBRD6ARIsADS2OLns8fIazxLDKV9uv30FjX5UldlN48OQVhTp3A4JE8lEl6hQ1bGoTtgaAijhEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. februar 2018 #554 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Hørt fra kollega 1 (mann): Sikker på at det ikke er to inni der? Kollega 2 (mann): Hvor stor er han nå? Sånn ca? *viser ca 6-7 cm lang*. Meg: Nei, han er 20 cm lang. Hele magen min er babyen ca. Kollega 2 (mann): 20 cm??? Nei, det tror jeg ikke på. Meg: Hvorfor skal jeg lyve om det? Han ligger jo sammenkrøllet mesteparten av tiden, og da er han 15 cm fra hodet til rumpa. Jeg er jo omtrent halvveis og den skal jo bli over 50 cm ca. Endret 20. februar 2018 av Milio 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 20. februar 2018 #555 Del Skrevet 20. februar 2018 4 timer siden, Milio skrev: Ja :-) Nå begynner navnejakten! Har så mange "restriksjoner" fra familie at det kommer til å bli vanskelig. Og så kan jeg endelig begynne å male gutterommet - det blir Soft Teal (mørk mintfarge). Tenker å kombinere mint, grønt, blått og grått. 😍 Tror jeg kommer til å få et nytt favorittrom i huset. Etter undersøkelsen dro jeg rett ut og kjøpte en blå sparkedress. I tillegg har jeg siklet over denne, som skal stå i stua vår og ved siden av sengen: https://www.babybanden.no/products/stokke-home-vugge-hvit?gclid=Cj0KCQiAiKrUBRD6ARIsADS2OLns8fIazxLDKV9uv30FjX5UldlN48OQVhTp3A4JE8lEl6hQ1bGoTtgaAijhEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Nydelig farge!! Vi vurderer å bare male en av veggene på rommet (rommet er fra før klassisk hvit), sånn at vi kan tillate oss en mørkere farge og evt lett skifte hvis vi ombestemmer oss. Navn er såå vanskelig. Har så vidt sagt noen av mine alternativer til venner/familie og noen av dem har noen sagt rett ut at de ikke liker.. noen har så kommet med forslag som jeg virkelig ikke liker, og da har jeg slått meg til ro med at vi har rett og slett veldig forskjellig smak og at det er VI som skal bestemme det Samboeren og jeg har heldigvis ganske lik smak og vi er begge enige i at min storebror har tatt både vårt favoritt jente- og guttenavn allerede 😂 (men det visste ikke han). Får kjøpe en barnebok og lete også! Den vuggen var såå fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 20. februar 2018 #556 Del Skrevet 20. februar 2018 @Milio menn😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 20. februar 2018 #557 Del Skrevet 20. februar 2018 Feels med navnevalg altså! Vi har sånn 5-6 jentenavn vi *elsker* (alle godkjente av hans foreldre, mormor og søster 😅.. kan ikke "sende" han alene til familien i jula uten at han plaprer 😅) , mens på gutt har vi 1(!!!) navn som vi tenker er sånn; funker hvis vi ikke finner noe annet 😂🤷🏼♀️ Tror det blir lettere å finne guttenavn om vi faktisk får gutt.. håper hvertfall det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. februar 2018 #558 Del Skrevet 20. februar 2018 3 minutter siden, Lidis88 skrev: @Milio menn😅 Hahaha, sant! Samtidig sa han ene "Ja, men babyen skal jo ikke komme før i juli." Så sier jeg "Det er ikke så mange måneder igjen til det. Vi er jo i mars om litt over en uke." Da ble de store i øynene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 20. februar 2018 #559 Del Skrevet 20. februar 2018 Hahah, jaja @Milio de engasjerer seg jo hvertfall 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. februar 2018 #560 Del Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, Gia_ skrev: Feels med navnevalg altså! Vi har sånn 5-6 jentenavn vi *elsker* (alle godkjente av hans foreldre, mormor og søster 😅.. kan ikke "sende" han alene til familien i jula uten at han plaprer 😅) , mens på gutt har vi 1(!!!) navn som vi tenker er sånn; funker hvis vi ikke finner noe annet 😂🤷🏼♀️ Tror det blir lettere å finne guttenavn om vi faktisk får gutt.. håper hvertfall det Vi hadde jentenavnet spikret, men ingen guttenavn = gutt. Det samme gjelder ene venninna mi. Så for all del, har du jentenavnet klart så får du gutt 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå