Lidis88 Skrevet 15. februar 2018 #521 Del Skrevet 15. februar 2018 13 timer siden, Knøtteliten skrev: 13+5 i dag, og i går kom kvalmen tilbake for FULLT igjen jeg er konstant kvalm, klarer nesten ikke å spise og spyr som en gris. Jeg som trodde jeg var ferdig med kvalmen da den forsvant i uke 10... var ikke i nærheten like kvalm forrige svangerskap. Hjelpes...hvor lenge skal dette vare tro Herlighet, ALL medfølelse! Jeg var uggen i starten og til og med med bare det gjorde det det vanskelig å glede seg over situasjonen.. Jeg er enig med @lulus - dra til legen og prøv å finn ut av noe som hjelper! Du bør ikke måtte ha det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 15. februar 2018 #522 Del Skrevet 15. februar 2018 13 timer siden, Knøtteliten skrev: 13+5 i dag, og i går kom kvalmen tilbake for FULLT igjen jeg er konstant kvalm, klarer nesten ikke å spise og spyr som en gris. Jeg som trodde jeg var ferdig med kvalmen da den forsvant i uke 10... var ikke i nærheten like kvalm forrige svangerskap. Hjelpes...hvor lenge skal dette vare tro Huff! Jeg føler med deg! Har vært skikkelig kvalm siden 4+1,er det fortsatt! 12+4 idag! Ikke oppkast men brekninger og kvalme hele døgnet. Jeg står på postafen. Har hjulpet en del tidligere,føler kanskje ikke det hjelper såå mye nå,men tar det likevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 15. februar 2018 #523 Del Skrevet 15. februar 2018 Slet med kvalme mellom uke 8-10, men det kom tilbake etter uke 12. Mest i form av brekninger. Mener å huske det ga seg rundt uke 15. Mager trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 15. februar 2018 #524 Del Skrevet 15. februar 2018 I dag har vi vært på ultralyd og sett en frisk og fin jente! Veldig overraskende, vi var sikker på det var gutt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 15. februar 2018 #525 Del Skrevet 15. februar 2018 14 minutter siden, lulus skrev: I dag har vi vært på ultralyd og sett en frisk og fin jente! Veldig overraskende, vi var sikker på det var gutt! Fantastisk! Gratulerer så mye med det 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 15. februar 2018 #526 Del Skrevet 15. februar 2018 16 minutter siden, lulus skrev: I dag har vi vært på ultralyd og sett en frisk og fin jente! Veldig overraskende, vi var sikker på det var gutt! Åå, gratulerer 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 15. februar 2018 #527 Del Skrevet 15. februar 2018 3 timer siden, lulus skrev: I dag har vi vært på ultralyd og sett en frisk og fin jente! Veldig overraskende, vi var sikker på det var gutt! Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 15. februar 2018 #528 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Da røyk jeg på 2 stk mammajeans får igjen knappen på de vanlige, men sitter så stramt og er bare ubehagelig.. faktisk var mammabuksene ganske komfy! Endret 15. februar 2018 av Gia_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 15. februar 2018 #529 Del Skrevet 15. februar 2018 46 minutter siden, Gia_ skrev: Da røyk jeg på 2 stk mammajeans får igjen knappen på de vanlige, men sitter så stramt og er bare unehagelig.. faktisk var mammabuksene ganske komfy! Ellllsker mammabukser! Har kjøpt to stk på asos som er såå freshe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 15. februar 2018 #530 Del Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, Lidis88 skrev: Ellllsker mammabukser! Har kjøpt to stk på asos som er såå freshe :D Hahah! Blir hardt liv når jeg skal tilbake til de vanlige jeansa igjen tror jeg Ooo, på asos har jeg ikke sett var på H&M, liker egentlig ikke dongeribuksene deres til vanlig, men disse satt! Ute på besøk nå i vanlige jeans, og alt jeg klarer å tenke på omtrent er mammabuksene som ligger i bilen 😂 Rett hjem å pakke bort de som ikke passer lengre etterpå gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 16. februar 2018 #531 Del Skrevet 16. februar 2018 15 timer siden, Gia_ skrev: Hahah! Blir hardt liv når jeg skal tilbake til de vanlige jeansa igjen tror jeg Ooo, på asos har jeg ikke sett var på H&M, liker egentlig ikke dongeribuksene deres til vanlig, men disse satt! Ute på besøk nå i vanlige jeans, og alt jeg klarer å tenke på omtrent er mammabuksene som ligger i bilen 😂 Rett hjem å pakke bort de som ikke passer lengre etterpå gitt! H&M-buksene (noen av dem - ikke alle) er som å gå naken 😍 Utrolig komfortable. Liker tightsene deres også. Handlet inn litt til gravidgarderoben igår: - Enda en svart gravidbukse fra H&M - Svart tights for gravide - Finbukse (svart) for gravide - Et par gensere som rekker over magen (ikke for gravide) - Et par lange stretch/strikkekjoler fra BikBok, som går til tights (ikke for gravide). Så slipper jeg å føle meg helt utilpass i mine gamle klær. Begynte tidlig med andre bukser, da jeg har en "lav" mage og alle livene i buksene mine var umulig å få igjen. Har altså gått med to ulike bukser siden desember (på rundgang i vaskemaskinen). Var virkelig klar for nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 16. februar 2018 #532 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) 2 timer siden, Milio skrev: H&M-buksene (noen av dem - ikke alle) er som å gå naken 😍 Utrolig komfortable. Liker tightsene deres også. Handlet inn litt til gravidgarderoben igår: - Enda en svart gravidbukse fra H&M - Svart tights for gravide - Finbukse (svart) for gravide - Et par gensere som rekker over magen (ikke for gravide) - Et par lange stretch/strikkekjoler fra BikBok, som går til tights (ikke for gravide). Så slipper jeg å føle meg helt utilpass i mine gamle klær. Begynte tidlig med andre bukser, da jeg har en "lav" mage og alle livene i buksene mine var umulig å få igjen. Har altså gått med to ulike bukser siden desember (på rundgang i vaskemaskinen). Var virkelig klar for nytt! Ja, de jeg kjøpte var tynne og veldig myke! ❤️ Prøvde noen som var litt mer i dongeristoff, og skinny fit, men synes ikke de satt hverken fint eller behagelig. Kjøpte noen svarte superskinny jeans og en i mørk vask, samt en bomullsthights som jeg egentlig skulle bruke på trening, men tror den heller blir brukt som daffebukse hjemme gitt! Må nok utvide garderoben mer jeg også, men venter litt nærmere våren. Kjøpte noen gravidtskjorter også, for å ha til å dekke over stoffet på buksene, men magen fylte ikke helt inn i de enda Hørtes ut som om du fikk tak i mye fint da 😁 Angrer på at jeg ikke kjøpte bukser tidligere, men nå erre gjort! Samboeren syntes de så kjempedigg ut, og lurte på hvorfor de ikke laga sånne bukser for menn, for han sliter med å finne de som sitter greit over stumpen samt rundt midjen 😂#toomanysquats og mamma med litt ekstra mage ble fristet hun også 😅 Endret 16. februar 2018 av Gia_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 16. februar 2018 #533 Del Skrevet 16. februar 2018 Gravidklær er thabest! jeg har kjøpt 2 gensere, 2 bukser, 2 kjoler og har tenkt å snart kjøpe litt t-skjorter. I tillegg har jeg fått låne noen plagg av venninner. Til vanlig er jeg glad i skjorter som er litt vide sammen med trange bukser, så buksene har jeg begynt å bytte ut men jeg kan bruke mange av skjortene mine en stund til. Godt å ha litt utvalg av fine klær som man føler seg bra i å ta på seg Hva tenker dere om treningstøy? Hvis ikke jeg legger mer på meg i beina kan jeg bruke treningstightsene mine videre, men magen vil kanskje etter hvert "skyve" ned ned/av? Har en del store treningst-skjorter, men de er liksom ikke så fine som de tettsittende nike-skjortene som snart er for små.. jeg har forelsket meg HELT i gravidkolleksjonen til run and relax, og har lyst på tightsen, en t-skjorte og en ammesportsBH, men til sammen blir det ca 2000 kr, og det er kanskje i drøyeste laget for noe jeg bare skal bruke noen mnd? hva tenker dere om pengebruk på gravidklær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 16. februar 2018 #534 Del Skrevet 16. februar 2018 Praktisk å få låne litt plagg av venninner da @Lidis88 🤗 Personlig så tenker jeg å bruke minst mulig på graviditetsklær, men nok til at jeg føler jeg har nok å velge i og føle meg vel i. Har noen vanlige treningstights som var for store, men som sitter greit nå, så bruker de sålenge som mulig, og kommer nok til å bruke bomullsthightsen fra H&M til 99kr når/om de ikke funker lengre. Om det er mye å bruke 2000kr på treningsklær får være opp til hver enkelt, men hadde nok ikke gjort det selv, men så har vi egentlig bestemt oss for at dette blir første og eneste barnet/svangerskapet, sååå kan liksom ikke rettferdiggjør det med at jeg mye mulig får brukt det igjen senere om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 16. februar 2018 #535 Del Skrevet 16. februar 2018 16 minutter siden, Gia_ skrev: Praktisk å få låne litt plagg av venninner da @Lidis88 🤗 Personlig så tenker jeg å bruke minst mulig på graviditetsklær, men nok til at jeg føler jeg har nok å velge i og føle meg vel i. Har noen vanlige treningstights som var for store, men som sitter greit nå, så bruker de sålenge som mulig, og kommer nok til å bruke bomullsthightsen fra H&M til 99kr når/om de ikke funker lengre. Om det er mye å bruke 2000kr på treningsklær får være opp til hver enkelt, men hadde nok ikke gjort det selv, men så har vi egentlig bestemt oss for at dette blir første og eneste barnet/svangerskapet, sååå kan liksom ikke rettferdiggjør det med at jeg mye mulig får brukt det igjen senere om du skjønner Hihihi, det var nok det svaret jeg trengte har nok av andre og mer fornuftige ting å bruke penger på fremover 😂. Er jo gøy å være fresh på trening, men det er jo ingen krise å gå i litt mer formløse klær akkurat når jeg trener akkurat når jeg er gravid (jeg tror dette er første av to svangerskap for meg). Tusen takk, nå sparte jeg 2000 kr 😁. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 17. februar 2018 #536 Del Skrevet 17. februar 2018 Nå er jeg halvveis og kjenner endelig sparking tror jeg begynte å kjenne det forrige søndag, men i går kveld da jeg la meg var det ingen tvil. Utrolig gøy :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 17. februar 2018 #537 Del Skrevet 17. februar 2018 Så koselig @Lidis88 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 17. februar 2018 #538 Del Skrevet 17. februar 2018 Forresten - hvor mange PP brukte dere, jenter? Her satt spiren på PP3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 17. februar 2018 #539 Del Skrevet 17. februar 2018 Ja veldig gøy @Milio Vi droppet prevansjonen 4 mnd før jeg ble gravid, men prøvde ikke aktivt (altså timet på EL) før oktober, da jeg ble gravid. Det var et tidspunkt som passet godt for oss så glad for at det klaffet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 17. februar 2018 #540 Del Skrevet 17. februar 2018 Så gøy å kjenne liv!!!:) Jeg er så innmari usikker,er jo bare 13 uker på vei,men tror jeg kjenner babyen. Det er på samme plass som jeg hører hjerteslag og det minner om mine to første graviditeter. Men får nesten bare se om det blir sterkere!! Dette var egentlig ikke en planlagt graviditet, var litt sløv med prevensjon 🙄så to av tre graviditeter har vært en hyggelig overraskelse er veldig heldig og blir fort gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå