Gå til innhold

Merkelig syn på stjernehimmelen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så noe på stjernehimmelen i går og jeg håper noen har en naturlig forklaring slik at jeg slipper å undres om jeg har mistet forstanden. 

Jeg er på ferie i Tanzania og campet utendørs, milevis fra byer og landsbyer, så stjernehimmelen var helt sinnsykt vakker! Jeg så et stjerneskudd eller en komet eller meteor (helt ærlig, jeg hakke peiling på disse sakene!), men så dukket det opp en KNALLGRØNN vertikal linje, for å forklare størrelsen kan jeg sammenligne med at den virket større enn når man ser månen. Den vertikale linja var grønnere enn noe jeg har sett noensinne og så var det som om noe kræsjet inn på høyre side av linja og en slags eksplosjoneffekt i samme grønne farge. På venstre side av linja var det ingenting. Deretter skrumpet det hele inn til en liten prikk og forsvant. 

WHAT THE HELL. Jeg har aldri trodd på romvesen, eller jeg har aldri egentlig gitt det noe særlig tanke, men dette får meg nesten til å stusse. Vær så snill å hiv ut alle mulige forklaringer dere kan tenke dere! 

Relevant informasjon; jeg hadde hatt et glass vin omkring 6 timer tidligere, ingen medisinrus og jeg hadde ikke søvnmangel. 

Anonymkode: 3f990...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si. Det jeg tenker på at det er en refleksjon i luftlagene av et eller annet på bakken.

Men det kommer an på hvor høyt på himmelen linja var. Var den tynn eller tykk? Helt rett eller hakkete?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, stan said:

Vanskelig å si. Det jeg tenker på at det er en refleksjon i luftlagene av et eller annet på bakken.

Men det kommer an på hvor høyt på himmelen linja var. Var den tynn eller tykk? Helt rett eller hakkete?

Det var så og si direkte over meg, så midt på nattehimmelen. Den var ganske tykk, litt tykkere på midten og tynnet ut i endene. Fullstendig rett, ingen hakk eller bøyninger eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så noe på stjernehimmelen i går og jeg håper noen har en naturlig forklaring slik at jeg slipper å undres om jeg har mistet forstanden. 

Jeg er på ferie i Tanzania og campet utendørs, milevis fra byer og landsbyer, så stjernehimmelen var helt sinnsykt vakker! Jeg så et stjerneskudd eller en komet eller meteor (helt ærlig, jeg hakke peiling på disse sakene!), men så dukket det opp en KNALLGRØNN vertikal linje, for å forklare størrelsen kan jeg sammenligne med at den virket større enn når man ser månen. Den vertikale linja var grønnere enn noe jeg har sett noensinne og så var det som om noe kræsjet inn på høyre side av linja og en slags eksplosjoneffekt i samme grønne farge. På venstre side av linja var det ingenting. Deretter skrumpet det hele inn til en liten prikk og forsvant. 

WHAT THE HELL. Jeg har aldri trodd på romvesen, eller jeg har aldri egentlig gitt det noe særlig tanke, men dette får meg nesten til å stusse. Vær så snill å hiv ut alle mulige forklaringer dere kan tenke dere! 

Relevant informasjon; jeg hadde hatt et glass vin omkring 6 timer tidligere, ingen medisinrus og jeg hadde ikke søvnmangel. 

Spør Knut Jørgen Røed Ødegaard

Anonymkode: 1b955...fd3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aliens har vært på besøk

https://www.nrk.no/urix/vi-har-fatt-en-gjest-fra-et-annet-solsystem-1.13755971

Anonymkode: 5f8a3...443

Det er jo litt trist at de reiser mange lysår og så er det bare en på KG som ser noen grønne lys før de forsvinner ut i evigheten.

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var så og si direkte over meg, så midt på nattehimmelen. Den var ganske tykk, litt tykkere på midten og tynnet ut i endene. Fullstendig rett, ingen hakk eller bøyninger eller noe. 

Dessverre ingen gode forslag. Men noen dårlige, værballong, sky opplyst nedenfra, noen som leker seg med en laser.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar jeg bare må slå meg til ro med at jeg aldri får vite sikkert.. Det er bare så ekstremt frustrerende! Tusen takk for svar, jeg setter pris på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Space war laser, eller laser fra egne myndigheter slik de brukte for å tenne på skogen i california

Anonymkode: eb91c...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...