AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg leste en artikkel på nettet om en mann som hadde voldtatt flere kvinner og trakassert dem seksuelt, men denne mannen har kjæreste og barn med en dame. Vet ikke denne damen om dette da? Man leser jo om en del gærne folk der ute, så er dette tilfellet da i såfall? Kan i såfall ikke fatte at en voldtektsmann går fri og samtidig har et barn som han og hun skal være et godt forbilde for? Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Del Skrevet 29. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste en artikkel på nettet om en mann som hadde voldtatt flere kvinner og trakassert dem seksuelt, men denne mannen har kjæreste og barn med en dame. Vet ikke denne damen om dette da? Man leser jo om en del gærne folk der ute, så er dette tilfellet da i såfall? Kan i såfall ikke fatte at en voldtektsmann går fri og samtidig har et barn som han og hun skal være et godt forbilde for? Anonymkode: a21f9...336 Det er mange mishandlere som behandler enkeltmennesker bra. De velger seg ut sine offer som de velger å mishandle. Anonymkode: fc65d...74a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Del Skrevet 29. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange mishandlere som behandler enkeltmennesker bra. De velger seg ut sine offer som de velger å mishandle. Anonymkode: fc65d...74a Mulig det, men det er ikke lov og en meget ondskapsfull handling. Her er hun som ble voldtatt (meetoo kampanjen). For all del, jeg tror henne jeg, men det står skrevet om flere også og de har jo barn og alt så å være et godt forbilde for sine barn blir vel strengt talt umulig for en voldtektsmann. Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Del Skrevet 29. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig det, men det er ikke lov og en meget ondskapsfull handling. Her er hun som ble voldtatt (meetoo kampanjen). For all del, jeg tror henne jeg, men det står skrevet om flere også og de har jo barn og alt så å være et godt forbilde for sine barn blir vel strengt talt umulig for en voldtektsmann. Anonymkode: a21f9...336 Mange mishandlere er dyktige skuespillere. De kan late som om de er omsorgsfulle og gode m.m. Anonymkode: fc65d...74a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Del Skrevet 29. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange mishandlere er dyktige skuespillere. De kan late som om de er omsorgsfulle og gode m.m. Anonymkode: fc65d...74a Som vanlig (standard svar til deg): det er ikke det som blir diskutert. Start heller en diskusjon om skuespill istedet. Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Del Skrevet 29. oktober 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste en artikkel på nettet om en mann som hadde voldtatt flere kvinner og trakassert dem seksuelt, men denne mannen har kjæreste og barn med en dame. Vet ikke denne damen om dette da? Man leser jo om en del gærne folk der ute, så er dette tilfellet da i såfall? Kan i såfall ikke fatte at en voldtektsmann går fri og samtidig har et barn som han og hun skal være et godt forbilde for? Anonymkode: a21f9...336 Nei, den damen som han er kjæreste med trenger ikke å vite at han voldtar og trakasserer andre kvinner. Anonymkode: fc65d...74a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #7 Del Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, den damen som han er kjæreste med trenger ikke å vite at han voldtar og trakasserer andre kvinner. Anonymkode: fc65d...74a Helt grusomt. Signèr #meetoo kampanjen så folk vet at de har med en voldtektsmann å gjøre i såfall. Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Del Skrevet 29. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt grusomt. Signèr #meetoo kampanjen så folk vet at de har med en voldtektsmann å gjøre i såfall. Anonymkode: a21f9...336 Siterer meg selv. Denne kampanjen tar helt av, De er utenfor stortinget nå for tiden og snakker om dette. Har noen vært der? Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #9 Del Skrevet 29. oktober 2017 På samme måte som en konemishandler eller kvinne som mishandler sin mann oppfører seg pent til alle andre og skjuler hvem han/ hun egentlig er. Da er det kun ofrene som vet hvordan han/ hun egentlig er. Anonymkode: fc65d...74a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #10 Del Skrevet 29. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som vanlig (standard svar til deg): det er ikke det som blir diskutert. Start heller en diskusjon om skuespill istedet. Anonymkode: a21f9...336 Hva mener du med dette? Anonymkode: fc65d...74a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #11 Del Skrevet 29. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som vanlig (standard svar til deg): det er ikke det som blir diskutert. Start heller en diskusjon om skuespill istedet. Anonymkode: a21f9...336 Jeg har ikke gjort annet enn å besvare noen av dine spørsmål. Hva er meningen med å stille de spørsmålene dersom du ikke ønsker å høre svarene? Anonymkode: fc65d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #12 Del Skrevet 29. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt grusomt. Signèr #meetoo kampanjen så folk vet at de har med en voldtektsmann å gjøre i såfall. Anonymkode: a21f9...336 Hvordan vet folk at de har med en voldtektsmann å gjøre, ved at jeg signèrer #meetoo kampanjen? Hvorfor oppfordrer du meg til å signere den kampanjen? Anonymkode: fc65d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #13 Del Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan vet folk at de har med en voldtektsmann å gjøre, ved at jeg signèrer #meetoo kampanjen? Hvorfor oppfordrer du meg til å signere den kampanjen? Anonymkode: fc65d...74a Nei jeg oppfordrer ikke til det, jeg syns bare det er grusomt at det er så mange av disse voldtektsmennene for tiden. Tør nesten ikke gå ut alene på kvelden lenger... Rart at ingen flere menn engasjerer seg når så mange kvinner engasjerer seg. Det er vitrordeg.com som oppfordrer til det siden de har blitt voldtatt. Har dere ikke settat VGTV viser kampanjen live? Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #14 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ja, tvers gjennom-og livsfarlige. Anonymkode: 3925d...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #15 Del Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, tvers gjennom-og livsfarlige. Anonymkode: 3925d...c52 Jepp. Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #16 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg smeller en bombe hvis jeg går på en voldtektsmann. Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #17 Del Skrevet 29. oktober 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange mishandlere som behandler enkeltmennesker bra. De velger seg ut sine offer som de velger å mishandle. Anonymkode: fc65d...74a Tenk så grusomt å leve i uvitenhet for den som er sammen med en voldtektsmann. Kan man ikke legge til #smellenbombepåvoldtektsmennsineterritorier oppå #meetoo-kampanjen så folk får fred? Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #18 Del Skrevet 29. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med dette? Anonymkode: fc65d...74a Jeg har jo svart på det. :-) Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 29. oktober 2017 #19 Del Skrevet 29. oktober 2017 Når diktatorer og ledere som har stått for folkemord og etnisk rensning, eventuelt direkte oppfordring til massevoldtekter kan ha koner og barn, er det lite som forundrer meg lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #20 Del Skrevet 29. oktober 2017 31 minutter siden, bortebra skrev: Når diktatorer og ledere som har stått for folkemord og etnisk rensning, eventuelt direkte oppfordring til massevoldtekter kan ha koner og barn, er det lite som forundrer meg lenger. Nemlig. Anonymkode: a21f9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå