Gå til innhold

Husvenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pass på at du er kompis med mannen, vær sosial og trivelig med han, det er det viktigste. Kos deg så lenge du kan, det går over, du vil bli byttet ut etter hvert. Damer som ønsker husvenner bytter etter en stund.

Anonymkode: 6e729...70a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel forstått husvenn som en som besøker hjemmet ofte og ikke nødvendigvis en elsker selv om det kan utarte til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Vi gjorde et slags forsøk med en slik ordning for noen år siden. Det var min mann som pushet dette, fordi vi fikk kontakt med en mann vi begge likte (og liker) godt. Mannen min så for seg et slags vennskap der denne mannen kunne være en (liten) del av vårt sosiale liv, som f.eks. komme på middag, være hos oss en helg, de to mennene gå på tur/fotballkamp etc. men hoved intensjonen skulle uansett alltid være det seksuelle, at han kom og enten var med oss på en trekant eller hadde sex med meg mens min mann enten så/hørte på eller visste om det, om han var på reise, som stort sett skjer ukentlig. 

Jeg var skeptisk fra starten, nettopp fordi "husvenn" i en slik forstand gjerne inkluderer så mye mer innenfor det sosiale samspillet at jeg ikke helt så hverken poenget eller hvordan det skulle fungere når vi skulle dele såpass mange arenaer, ikke hele tiden selvsagt men en sjelden gang. Og hvorfor skulle vi det liksom? Vi har jo omgangsvenner, både sammen og hver for oss. 

Så vi prøvde noen seanser, der han var på middag, sosial ut over kvelden, selvsagt sex, overnattet, spiste frokost med oss (og enda mer sex), kom tilbake et par dager etterpå hvor vi gjorde det samme. Vi tøyde til og med strikken dit at min mann tok gjesterommet mens gjesten delte ektesenga med meg, min mann ble pirret av det men jeg stod opp på natta og gikk inn til han på gjesterommet og sov der, før jeg om morgenen dro han med meg til vårt soverom og vi hadde en trekant før frokost. 

Det ble for mye som skulle passe inn, hensyntas og planlegges så dette ønsket jeg ikke å gå videre med. Jeg vil heller ha det slik vi har hatt det de siste årene. Ha med en mann i sexleken nå og, enten vi har trekant eller min mann ser/hører på eller vet om det og kommer hjem etterpå. Jeg vil ha min mann for meg selv etter en heftig runde med leketøyet, det å lande med mannen min etterpå og det som engelsk gjerne kalles "reclaim" og "aftercare" er for meg stunder jeg trenger og de stundene skal bare være oss to. Jeg tror mannen innerst inne er veldig enig i, og glad for at det er noe jeg vil. 

Endret av Tennplugg
  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Husvenn" hadde nok ikke vært særlig aktuelt,  men vi har en FF som er en gammel kompis av meg som er innom som kompiser flest.

Men de gangene vi har endt sammen med fruen så har det som regel vært etter en bytur og vi har endt opp hjemme hos han.

De gangene han er på besøk hos oss så er det helt normal kompis greie uten hinting av det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prater og fantaserer litt om en husvenn som kan komme på besøk og en matbit og sex med kona. Enten de to eller trekant. Kanskje også når jeg ikke er hjemme. 

Men kjenner litt sånn for og imot rundt det. Utrolig spennende og pirrende,  samtidig skummelt og farlig. Er jo redd for at de skal utvikle farlige følelser.

Noen med erfaring rundt dette?

Anonymkode: d7842...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vi prater og fantaserer litt om en husvenn som kan komme på besøk og en matbit og sex med kona. Enten de to eller trekant. Kanskje også når jeg ikke er hjemme. 

Men kjenner litt sånn for og imot rundt det. Utrolig spennende og pirrende,  samtidig skummelt og farlig. Er jo redd for at de skal utvikle farlige følelser.

Noen med erfaring rundt dette?

Anonymkode: d7842...da6

Å finne noen med diskresjon og antenner må vel være det vanskeligste ?  :humpe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2017 den 13.05):

Jeg hadde en elsker som bodde hos oss innimellom før - en helg her og en uke der osv. Det funket veldig bra! Det fordrer at de er veldig trygge i forholdet og på hverandre, at dere alle har god kjemi, at det er tydelige forholdsregler og at alle føler frihet til å ta opp noe de synes er uklart eller problematisk. Ønsker deg lykke til! Og kos deg ;)

J26

Anonymkode: 4eb81...171

Visste kjæresten din at du hadde pult den fyren som bodde hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugg skrev (På 25.12.2022 den 15.33):

Vi gjorde et slags forsøk med en slik ordning for noen år siden. Det var min mann som pushet dette, fordi vi fikk kontakt med en mann vi begge likte (og liker) godt. Mannen min så for seg et slags vennskap der denne mannen kunne være en (liten) del av vårt sosiale liv, som f.eks. komme på middag, være hos oss en helg, de to mennene gå på tur/fotballkamp etc. men hoved intensjonen skulle uansett alltid være det seksuelle, at han kom og enten var med oss på en trekant eller hadde sex med meg mens min mann enten så/hørte på eller visste om det, om han var på reise, som stort sett skjer ukentlig. 

Jeg var skeptisk fra starten, nettopp fordi "husvenn" i en slik forstand gjerne inkluderer så mye mer innenfor det sosiale samspillet at jeg ikke helt så hverken poenget eller hvordan det skulle fungere når vi skulle dele såpass mange arenaer, ikke hele tiden selvsagt men en sjelden gang. Og hvorfor skulle vi det liksom? Vi har jo omgangsvenner, både sammen og hver for oss. 

Så vi prøvde noen seanser, der han var på middag, sosial ut over kvelden, selvsagt sex, overnattet, spiste frokost med oss (og enda mer sex), kom tilbake et par dager etterpå hvor vi gjorde det samme. Vi tøyde til og med strikken dit at min mann tok gjesterommet mens gjesten delte ektesenga med meg, min mann ble pirret av det men jeg stod opp på natta og gikk inn til han på gjesterommet og sov der, før jeg om morgenen dro han med meg til vårt soverom og vi hadde en trekant før frokost. 

Det ble for mye som skulle passe inn, hensyntas og planlegges så dette ønsket jeg ikke å gå videre med. Jeg vil heller ha det slik vi har hatt det de siste årene. Ha med en mann i sexleken nå og, enten vi har trekant eller min mann ser/hører på eller vet om det og kommer hjem etterpå. Jeg vil ha min mann for meg selv etter en heftig runde med leketøyet, det å lande med mannen min etterpå og det som engelsk gjerne kalles "reclaim" og "aftercare" er for meg stunder jeg trenger og de stundene skal bare være oss to. Jeg tror mannen innerst inne er veldig enig i, og glad for at det er noe jeg vil. 

Spennende å høre om dine erfaringer. Synes det opplegget dere har nå virker herlig. Du må være drømmekonen :)

Anonymkode: ea622...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Partner og jeg er i ferd med å skaffe oss en mannlig husvenn for felles nytelse. Vi har snakket om det i noen år, og jeg har funnet en passende kandidat som virker veldig lovende. Det blir første treff nå i januar. Vi har ikke lett i vennekretsen, men funnet en kar på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...