Gå til innhold

Husvenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med dette? Enten har hatt eller vært?

Mellom to leiligheter flytter jeg om noen uker inn til et par for ca tre måneder; der dette har meldt seg aktuelt. Jeg har ligget med dama noen ganger, på oppfordring/med tillatelse fra mannen, og det har vært virkelig bra. Har aldri opplevd kåtere dame i hele mitt 27 årige liv. Hun er 34. 

Anyway ...  Er det noe jeg bør være obs på eller tenke spesielt gjennom? Fallgruver? Faremomenter jeg burde se som jeg ikke ser? Anythin'?

Anonymkode: d2d3d...ff2

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en elsker som bodde hos oss innimellom før - en helg her og en uke der osv. Det funket veldig bra! Det fordrer at de er veldig trygge i forholdet og på hverandre, at dere alle har god kjemi, at det er tydelige forholdsregler og at alle føler frihet til å ta opp noe de synes er uklart eller problematisk. Ønsker deg lykke til! Og kos deg ;)

J26

Anonymkode: 4eb81...171

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen her som har erfaring med dette? Enten har hatt eller vært?

Mellom to leiligheter flytter jeg om noen uker inn til et par for ca tre måneder; der dette har meldt seg aktuelt. Jeg har ligget med dama noen ganger, på oppfordring/med tillatelse fra mannen, og det har vært virkelig bra. Har aldri opplevd kåtere dame i hele mitt 27 årige liv. Hun er 34. 

Anyway ...  Er det noe jeg bør være obs på eller tenke spesielt gjennom? Fallgruver? Faremomenter jeg burde se som jeg ikke ser? Anythin'?

Anonymkode: d2d3d...ff2

Dette kan selvsagt gå helt fint. Men det er alltid en fare for at hverdagen blir noe annet enn besøkene du har hatt hos dem opp til nå. Det er forskjell på å komme på besøk og gi henne det hun ønsker med jevne mellomrom og det å bo i samme hus. Og hvis noe skjærer seg, er det antagelig enighet dere imellom om at det er du som må ut. Så hvis jeg var deg ville jeg hatt en backup-plan slik at jeg ikke ble nødt til ta inn på dyrt hotell om dette ikke fungerer.

Det ideelle ville kanskje vært at du flyttet inn mens du ennå hadde tilgang til egen leilighet, eventuelt at du en tid i forkant fikk nøkler og kunne komme og gå som du ville, men jeg regner med at det toget har gått. Så da må dere bare hoppe i det. Husk at han en hennes mann og at de ikke har valgt dette fordi de er mindre glad i hverandre enn andre par, så lenge du respekterer dette og lever fint med det, tror jeg det kan gå veldig bra. Lykke til! 

Du må gjerne komme tilbake i denne tråden og fortelle hvordan det går. :)

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaringer å komme med her, men ser for meg at det blir vanskelig hvis du utvikler sterke følelser her?

Anonymkode: 1be81...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tanker og innspill!

Jeg føler meg relativt erfaren med å tilfredsstille andre menns kvinner. I hvert fall at jeg har god rolleforståelse; jeg skjønner hva det handler om. Men jeg skjønner også at det å bo sammen er noe annet. Det er en annen intensitet og kommer med mange flere hensyn. Vi kommer ikke til å bo oppå hverandre. Jeg jobber lange dager og de er ellers et aktivt par. Men. Jeg ser det som gitt at det kommer til å dukke opp momenter som vi nå ikke kan forutse. Derfor er god kommunikasjon det viktigste for meg.

Godt råd dette med en backup-plan. Jeg har et kollektiv jeg kan krasje, men jeg får kanskje jobbe med noen alternativer der. Det er selvsagt jeg som må flytte ut om det ikke funker som tenkt.

Jeg skal oppdatere etterhvert ;)

Anonymkode: d2d3d...ff2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Vi er et par i femtiårene som har et godt og sexuelt forhold.Vi ønsker oss en husvenn som vi kunne kontaktet visst vi hadde ønsket oss litt heter og deilig sex en helg.

Anonymkode: 90f0e...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Interessant tråd...hvordan gikk det?  Vi er litt i samme situasjon og har en venn som til nå bare har vært en god venn men som så absolutt kan bli noe mer. Tenker at det som er nevnt her med rolleforståelse er veldig viktig, og ikke minst åpenhet og respekt, Dette er spennende, litt risikosport, men krever trygg forankring tenker jeg. Håper flere kan bidra med tenker rundt temaet og gjerne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Flere som har husvenn? Hvordan fungerer det i praksis? En omgangsvenn eller bare ff? Trekant eller cuckold?

Anonymkode: d7842...da6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører også gjerne på hvordan dere gjør dette og hvilke erfaringer dere har. Interessant tanke å få seg en husvenn men samtidig litt skummelt å få en fast sexvenn. Det kan lett oppstå følelser. Hvordan takler dere det?

Anonymkode: faf6b...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal du bo der? Hvorfor vil du det? 

Anonymkode: 0aa27...d29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husvenn betyr ikke at man bor i huset. Men er der på besøk iblant. Middag og sex feks

Anonymkode: d7842...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husvenn betyr ikke at man bor i huset. Men er der på besøk iblant. Middag og sex feks

Anonymkode: d7842...da6

Det stemmer ikke nødvendigvis. I de tilfellene jeg har hørt om, er det snakk om å bo i samme hus. 

Anonymkode: 91cca...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bos43 skrev:

Jøss, kost og losji og fast fitte. Bedre kan det knapt være vel?

Du har virkelig misforstått!

Anonymkode: 91cca...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Bos43 skrev:

Misforstått hva?

Hva husvenn er, selvfølgelig. Det er jo det tråden handler om. 

Anonymkode: 91cca...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva husvenn er, selvfølgelig. Det er jo det tråden handler om. 

Anonymkode: 91cca...637

Jeg tolker også husvenn som en som kommer på jevnlig besøk for kaffe, middag, og i dette tilfellet, for sex. Vanligvis tror jeg ikke at denne husvennen bor sammen med paret selv om dette er tilfellet i HI. Da blir det mer et polyforhold, men hvorfor ikke om alle tre er komfortable med, og tenner på dette.

Anonymkode: faf6b...a87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker også husvenn som en som kommer på jevnlig besøk for kaffe, middag, og i dette tilfellet, for sex. Vanligvis tror jeg ikke at denne husvennen bor sammen med paret selv om dette er tilfellet i HI. Da blir det mer et polyforhold, men hvorfor ikke om alle tre er komfortable med, og tenner på dette.

Anonymkode: faf6b...a87

Følg med i tråden!

Det var ikke dette Bos43 skrev om!

Anonymkode: 91cca...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var husvenn til et par for mange år siden.  Det fungerte veldig bra, og sluttet vel da jeg ble sammen med ei jente og forelsket meg i henne.  Tenker at det er viktig at husvennen føler seg akseptert og velkommen av paret.  Det er lett at man blir litt " femte hjul på vogna".  Å ble inkludert er viktig tenker jeg, man skal ikke føle at man gjør noe som ikke er akseptert når man har sex med kona...eller mannen for den del.. :)   Husker det tok lang før jeg skjønte at det virkelig var ok for ham at vi knullet...

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...