Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lastet ned den der snapchat appen, og skal begynne å skaffe noen damer som jeg kan snappe med.

Hva slags bilder bør man sende til damene når man ikke kjenner hverandre så godt?

Dere som er sammen sender vel hverandre bilder med litt mer nakenhet eller, tror ikke jeg imponerer dem med det for tidlig. Damene trenger å føle seg trygge før vi kan begynne med nudsa(nakenbildene)?

Anonymkode: e9976...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤦‍♀️

Anonymkode: 10c99...0da

• Liker 2
Skrevet

Bare send dickpics. Kvinner elsker dickpics. 

• Liker 2
Skrevet

:laugh:

Anonymkode: 9217f...12b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har lastet ned den der snapchat appen, og skal begynne å skaffe noen damer som jeg kan snappe med.

Hva slags bilder bør man sende til damene når man ikke kjenner hverandre så godt?

Dere som er sammen sender vel hverandre bilder med litt mer nakenhet eller, tror ikke jeg imponerer dem med det for tidlig. Damene trenger å føle seg trygge før vi kan begynne med nudsa(nakenbildene)?

De fleste kvinner VIL HELST SLIPPE å få nakenbilder fra menn (med mindre de selv har spurt om å få det).

Anonymkode: 90c8e...a0f

• Liker 6
Gjest Ingenting2
Skrevet

Her på KG kryr det av snappevillige høner :yvonne::yvonne::yvonne: Nudes on the way!!! 

Skrevet
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Nei, nei, nei! (ts, hun lurer deg bare :Nikke: )

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nei. Haha. Jeg får masse damer på snap osv. Og har aldri i mitt liv sendt noe sånt. Ikke gjør det. Det er  det dummeste du kan gjøre.  Send vanlig ting som er interessante, kan være på jobben, ferie og andre ting som er morsomt.

• Liker 1
Skrevet

blotterhøne.gif:riste:

• Liker 4
Skrevet

Imponere? :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er du ts? Det har jo litt å si for hvilke råd andre vil gi deg om hva du skal snappe bilder av...

• Liker 1
Skrevet

Det eneste damer liker bedre enn dickpics er runkevideoer, så kjør på med det!!

Skrevet

Du bør starte med nudes, og helst skrive at du er kåt hvert 10 min

Skrevet
6 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Forventet ikke annet fra deg da.

Anonymkode: 9a75d...278

Skrevet

Nei TS... Bare nei.... Jeg tør å påstå at 98% av alle jenter IKKE vil ha shady snap fra random folk! Bare nei....

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forventet ikke annet fra deg da.

Anonymkode: 9a75d...278

Var vel ikke helt alvorlig, kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...