Gå til innhold

Å være stygg

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ingen sex appeal what so ever. Alt det dere kvinnfolk sier for å slippe å konfrontere virkeligheten.

Anonymkode: da70c...51a

Tror ikke sexappeal var noe hun prøvde på heller akkurat

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har folk sett videoen i det hele tatt? Hun sier jo helt i begynnelsen at hun ikke fikk dusjet fordi det ikke var mer varmt vann igjen. Tviler på at hun går rundt sånn til vanlig. 

• Liker 1
Skrevet

Altså, hun kunne trengt en dusj, men jeg ser ikke hva som er så stygt med henne? Hun ser da helt normal ut. Akkurat som svært mange andre om de ikke dusjer og sminker seg.

Anonymkode: 9fbb2...2c5

Skrevet

Hun er jo en helt normalt utseende søt dame.

Noen av mine venninner som er kjent for å være de peneste, ser ut som henne, eller mindre pene da de er ustelt og uten sminke. Hun ene er make up artist, så hun er utrolig flink til å sminke seg selv, man ser henne aldri uten sminke, og blir sett på som en veldig pen dame. Jeg har sett henne uten sminke en gang, og jeg ble skremt.

Selv bruker jeg ikke sminke, men jeg er litt heldig med at jeg er mørk, så har svarte tykke øyevipper og svarte tykke bryn, som må nappes for de er for tykke. Men jeg og blir jo penere med sminke, men det er ikke så dramatisk forandring, som med en som er veldig lys.

Anonymkode: dde3f...a10

• Liker 2
Skrevet

Pene øyne, da. Tror egentlig hun kunne blitt pen om hun gikk inn for det. Lengre hår, fillers (jaja jeg er ødelagt og grusom) friske opp hårfargen og fikse brynene. Altså, er ikke sånn at hun har et ekstra hode å dekke over. Alle kan faktisk bli objektiv pene med litt penger og innsats, men takk gud - det er heller ikke målet til alle. 

Enig i han som sier at vi må slutte å benekte at noen faktisk ikke er spesielt pene. Pen og verdifull er ikke synonymer, det samme gjelder normal og verdiløs. Eneste jeg er enig i er at hun ikke er stygg, for stygg er og vil alltid være et negativ ladet ord. Blir som å kalle en overvektig person for feit. Man gjør ikke det. Finnes andre ord som man kan bruke 

Skrevet

Når skal folk lære at det å være stygg ikke har noe med utseende å gjøre.

Folk er for opptatt av utseende og det er nok fordi de er rottent stygge på innsiden.

Skrevet

Dere som diskuterer om hun er stygg eller ikke har virkelig misset poenget. Hun spør ikke om folks mening om utseendet sitt, hun kategoriserer seg selv som "stygg", men ikke ut fra selvforakt eller for å få sympati. Tvert imot så snakker hun om at utseende ikke har betydning for hennes verdi som menneske, og at hun er fantastisk fordi hun lever.

Jeg har sett denne før, og elsker budskapet. Og hele hennes vesen er så nydelig og reflektert at hun blir et veldig tiltalende menneske for meg, stygg eller ei.

Anonymkode: 6ea35...2e3

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...