AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #21 Skrevet 27. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du lesbisk eller en heterofil mann? At du synes hun er sjarmerende gjemmer ikke det fakta at hun ville bli sett på som stygg av de fleste i det moderne samfunn. At du forsøker skjule det forverrer problemet. Det er et av de store problemene i samfunnet faktisk. De fleste forstår ikke at det er ok å være stygg. Så lenge de fleste mener at det er viktig å være pen eller søt, så vil fokuset være på det. Ifølge deg er det ikke greit å være stygg. Er du klar over hvor nedlatende du er? Hvor fæl du er? Det ER OK Å VÆRE STYGG. Det finnes andre verdier i livet, der er andre egenskaper som er like viktige som å være pen. Men mennesker som deg nedprioritere de egenskapene og gjør det til en big deal at noen ikke er pen Anonymkode: 17eb8...b90 Jeg mener virkelig ikke å være nedlatende. Jeg beklager også hvis jeg virket fæl. Jeg ble litt forelsket(altså, så godt det gjør å la seg forelske/bli betatt i kun noen minutter, men hun traff MEG) i personligheten hennes. Hva vil du jeg skal si? For meg ble hele henne utrolig skjønn, det lille av personligheten hun fikk godt frem iløpet av det klippet, det strakk seg helt ut, gjorde hele henne skjønn. Jeg likte henne. Anonymkode: 50692...518 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #22 Skrevet 27. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I en drømmeverden, ja. Heng på kg noen måneder og du innser ingen er interessert i å endre meninger. Anonymkode: 17eb8...b90 Det har jeg fått med meg. Men hva skjedde med vanlig folkeskikk? Være grei og hyggelig, respektere andres meninger og bli enige om å være uenige. Skjønte ikke hva denne personen skrev som var så galt at du måtte angripe på denne måten. Jeg tolket ikke noe negativt utifra det h*n skrev. Hva var så ille med det? Anonymkode: 9728c...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #23 Skrevet 27. oktober 2017 2 minutter siden, Elaine Marley skrev: Fordi du tror at du vet alt, og at det er noe alle skal være enig i. Ja, hun synes hun er stygg, men jeg synes ikke hun er stygg. Det er betyr ikke at jeg ikke synes at noen er stygg eller at det ikke skal aksepteres, men jeg har fortsatt lov til å være uenig med henne og med deg om det. Er det mulig å konkludere noe på et tynnere grunnlag? Tror ikke det. Hun er stygg. Det er en objektiv sannhet. Jeg er mann. Hun er ikke HESLIG, men hun er helt uten sex appeal og har et pjuskete og sjuskete utseende. Da er hun stygg. Sånn er det bare. Du trenger ikke ha to hoder eller heksevorte på nesa for å være stygg. Anonymkode: da70c...51a 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #24 Skrevet 27. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, dette er sånn jenter ser ut uten sminke og gredd hår og utatoverte bryn. Anonymkode: 2e6b4...aca Nei. Ja, alle jenter ser like ufreshe ut uten sminke, men pene og normale ansikt er formet annerledes enn det hun sitt er. Hun har ikke kinnben, hun har ikke hake, ingen bredde i ansiktet, ingen definisjon, ingen myke feminine trekk. Det går bare ikke an å gjøre det ansiktet der sexy uansett hva du slenger på henne av sminke. Anonymkode: da70c...51a
Elaine Marley Skrevet 27. oktober 2017 #25 Skrevet 27. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er stygg. Det er en objektiv sannhet. Jeg er mann. Hun er ikke HESLIG, men hun er helt uten sex appeal og har et pjuskete og sjuskete utseende. Da er hun stygg. Sånn er det bare. Du trenger ikke ha to hoder eller heksevorte på nesa for å være stygg. Anonymkode: da70c...51a Vet du hva, jeg gidder ikke å diskutere med deg. Du kommer bare med noe kjedelig svada og tror at du er så provoserende. Du er ikke verdt tiden min. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #26 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg synes hun var søt Anonymkode: af4a5...3f2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #27 Skrevet 27. oktober 2017 14 minutes ago, Elaine Marley said: Fordi du tror at du vet alt, og at det er noe alle skal være enig i. Ja, hun synes hun er stygg, men jeg synes ikke hun er stygg. Det er betyr ikke at jeg ikke synes at noen er stygg eller at det ikke skal aksepteres, men jeg har fortsatt lov til å være uenig med henne og med deg om det. Er det mulig å konkludere noe på et tynnere grunnlag? Tror ikke det. Ok. Vi trenger å klargjøre ting. Noen mennesker blir sett på som stygge av de fleste, men det betyr ikke at det ikke eksisterer menesker som synes de er søte. Men jeg synes det er viktig at vi kan se på noen som stygge, men samtidig se på dem som viktige mennesker. Anonymkode: 17eb8...b90 1
Elaine Marley Skrevet 27. oktober 2017 #28 Skrevet 27. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Vi trenger å klargjøre ting. Noen mennesker blir sett på som stygge av de fleste, men det betyr ikke at det ikke eksisterer menesker som synes de er søte. Men jeg synes det er viktig at vi kan se på noen som stygge, men samtidig se på dem som viktige mennesker. Anonymkode: 17eb8...b90 Ja, og hvorfor skriver du dette? Jeg synes hun var søt, og sånn er det med den saken. Videre har jeg skrevet akkurat det du skriver så jeg skjønner ikke hvorfor man skal klargjøre noe som allerede er blitt klargjort.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #29 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg syns hun var ganske stygg Anonymkode: 7c454...420
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #30 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg synes, slik hun fremsto på videoen, som et sted mellom 2 og 3 på en skala fra 1 til 10. Men hun kunne fint kommet opp på en femmer, dersom hun hadde brydd seg mer om utseende sitt. HUn ville kledd å bytte briller ut med linser. Og kanskje det aller viktigste; hun burde vaske og ordne hår. Det ser flatt, fett og ustelt ut, og gir et litt sjuskete inntrykk. Jeg ville vasket, og fått det klippet i en klipp som passet min stil. Jeg ser hun har litt problemer med uren hud. Dette kan man jo ikke alltid unngå, men jeg ville i hvert fall vært god til å rense og bruke midler for å få så ren hun som mulig. Litt sminke og napping av øyenbryn kunne også gjort seg. Men nå handler vel videoen om at hun synes at utseende ikke er så viktig, og da putter hun vel heller ikke så mye "effort" i å fikse det. Men synes i det minste hun kunne legge litt mer effort, slik at hun i hvert fall ser fresh ut Anonymkode: a2ab0...aad 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #31 Skrevet 27. oktober 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er stygg. Det er en objektiv sannhet. Jeg er mann. Hun er ikke HESLIG, men hun er helt uten sex appeal og har et pjuskete og sjuskete utseende. Da er hun stygg. Sånn er det bare. Du trenger ikke ha to hoder eller heksevorte på nesa for å være stygg. Anonymkode: da70c...51a Du vet at jenter er mennesker de også, så det er ingen som har sex appeal døgnet rundt når man har tatt av seg sminken og skal slappe av hjemme foran pcen eller tven. Alle som ikke har fønet og rettet ut håret sitt vil ha sjuskete hår som henne. Hun er virkelig ikke stygg bare fordi hun er utstelt , og jo sminke ville absolutt gjort susen på hun som på alle andre jenter ! Du kommer til å få deg en overraskelse den dagen du får samboer . Anonymkode: 2e6b4...aca 9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #32 Skrevet 27. oktober 2017 17 minutes ago, Elaine Marley said: Ja, og hvorfor skriver du dette? Jeg synes hun var søt, og sånn er det med den saken. Videre har jeg skrevet akkurat det du skriver så jeg skjønner ikke hvorfor man skal klargjøre noe som allerede er blitt klargjort. Jeg skriver det fordi det moderne samfunn ikke tilater at due r verdifull om du er stygg. Du kan ha en IQ på 160, men om du er stygg er du verdiløs. Det er dagens samfunn. Jeg forsøker si at du kan være verdifuill selv om du blir sett på som stygg av de fleste Anonymkode: 17eb8...b90
Salka Skrevet 27. oktober 2017 #33 Skrevet 27. oktober 2017 Hun er ikke stygg, bare ustelt. Vask det feite håret, frisk opp fargen og bruk litt sminke, så blir hun søt. De aller fleste jenter er penest med sminke, sånn er det bare. Syns heller ikke brillene kledde henne noe særlig. Burde bytte de ut med noen andre briller eller linser om hun kan bruke linser. Det verste med det bildet (har ikke sett videoen) er det feite håret, fett hår er utrolig ekkelt uansett hvor pen man er. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #34 Skrevet 27. oktober 2017 1 minute ago, Salka said: Hun er ikke stygg, bare ustelt. Vask det feite håret, frisk opp fargen og bruk litt sminke, så blir hun søt. De aller fleste jenter er penest med sminke, sånn er det bare. Syns heller ikke brillene kledde henne noe særlig. Burde bytte de ut med noen andre briller eller linser om hun kan bruke linser. Det verste med det bildet (har ikke sett videoen) er det feite håret, fett hår er utrolig ekkelt uansett hvor pen man er. Ok, så hun kan drite i sine andre egenskaper, om hun ikke bruker tid på utseende er hun en taper Anonymkode: 17eb8...b90
Salka Skrevet 27. oktober 2017 #35 Skrevet 27. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, så hun kan drite i sine andre egenskaper, om hun ikke bruker tid på utseende er hun en taper Anonymkode: 17eb8...b90 Selvfølgelig ikke. Har jeg sagt det? Det indre er ALLTID viktigst. ALLTID! Hjelper ikke å være pen om personligheten er stygg. Men å vaske håret er ikke å bruke tid på utseende, det har med hygiene å gjøre. Dårlig hygiene er ekkelt uansett om man er supermodellpen eller helt vanlig. Og nå handlet denne tråden om utseende og å være stygg, noe hun aldeles ikke er. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #36 Skrevet 27. oktober 2017 1 minute ago, Salka said: Selvfølgelig ikke. Har jeg sagt det? Det indre er ALLTID viktigst. ALLTID! Hjelper ikke å være pen om personligheten er stygg. Men å vaske håret er ikke å bruke tid på utseende, det har med hygiene å gjøre. Dårlig hygiene er ekkelt uansett om man er supermodellpen eller helt vanlig. Og nå handlet denne tråden om utseende og å være stygg, noe hun aldeles ikke er. Det indre er vitigst, men du er ekkel om du har flass Anonymkode: 17eb8...b90
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #37 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg tenker ikke at hun er stygg, jeg tenker at hun burde slutte å fortelle seg selv at hun er stygg og heller gjøre det beste ut av det hun har fått utdelt. Bak det fettete håret, den ukledelige frisyren og de mindre pene brillene ser jeg ei pen jente med helt nydelige øyne. Det skal ikke så mye sminke og frisering til for å gjøre stygg-kommentarene til skamme. Men så er jo også spørsmålet: hvorfor skal hun strebe etter å bli godkjent som "pen"? Det burde bli verdsatt mye mer at folk er intelligente, bra mennesker som virkelig brenner for noe og kan noe. Det er derfor jeg får helt mark av folk som oppdrar jentene sine som små prinsesser. Da legger man linja tidlig for hvilke egenskaper som skal telle. Anonymkode: 24884...201 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #38 Skrevet 27. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Jeg tenker ikke at hun er stygg, jeg tenker at hun burde slutte å fortelle seg selv at hun er stygg og heller gjøre det beste ut av det hun har fått utdelt. Bak det fettete håret, den ukledelige frisyren og de mindre pene brillene ser jeg ei pen jente med helt nydelige øyne. Det skal ikke så mye sminke og frisering til for å gjøre stygg-kommentarene til skamme. Men så er jo også spørsmålet: hvorfor skal hun strebe etter å bli godkjent som "pen"? Det burde bli verdsatt mye mer at folk er intelligente, bra mennesker som virkelig brenner for noe og kan noe. Det er derfor jeg får helt mark av folk som oppdrar jentene sine som små prinsesser. Da legger man linja tidlig for hvilke egenskaper som skal telle. Anonymkode: 24884...201 Men hun BURDE bruke sminke og frisere seg, fordi det er ikke fviktig å være intelligent eller ha andre positive egenskaper Det er litt interessant å se hvor dypt det stikker, dette med utseende. Mange forsøker mene at andre egenskaper er viktige, men når alt kommer til alt er utseende veldig viktig for dem Anonymkode: 17eb8...b90
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2017 #39 Skrevet 27. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må jo være noe galt et sted, for hun er ei søt jente. Anonymkode: e9465...cff Hun har sikkert blitt mobbet i barndommen og stadig fått høre at hun var stygg. Såbt sitter i lenge. Og hennes dårlige selvtillit har nok skylda i at hun har gitt opp seg selv og ikke prøver å se mer velstelt ut 3
Elaine Marley Skrevet 27. oktober 2017 #40 Skrevet 27. oktober 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver det fordi det moderne samfunn ikke tilater at due r verdifull om du er stygg. Du kan ha en IQ på 160, men om du er stygg er du verdiløs. Det er dagens samfunn. Jeg forsøker si at du kan være verdifuill selv om du blir sett på som stygg av de fleste Anonymkode: 17eb8...b90 Ja, og jeg har allerede skrevet det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå