AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg føler ikke jeg har fortjent å bli ignorert, og skjønner egentlig ikke hvorfor han gjør dette. Han har ikke prøvd å si til meg at han ikke ønsker kontakt, han har ikke en gang prøvd å si at han ikke ønsker å være med meg lenger. Greit, vi var ikke et par, men etter flere måneder kan man vel ende det på en ordentlig måte likvel. Har det så vondt nå.. Noen her som har gjort det på samme måte noen gang, og kan fortelle meg hvorfor dere valgte å ignorere i stedet for å bare si ut at dere ikke ønsket mer kontakt? Jeg spør ikke for å være frekk, men fordi jeg ikke skjønner det. Har jeg ikke vært interessert i noen eller mistet interessen, så har jeg alltid vært ærlig på det. Det er først når det fortsetter at jeg har ignorert. Føler meg så lite verdt av sånn behandling... Anonymkode: b7fc4...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Del Skrevet 27. oktober 2017 Han har vel ikke baller til å si at han ikke er interessert lenger. Anonymkode: d57ac...043 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Del Skrevet 27. oktober 2017 De som ikke sier ifra klart og tydelig er bare feige (spesielt når du sier at du vil ha et klart og tydelig svar) og tror at deres stillhet er hint nok. Og kan også bruke det som unnskyldning om de ombestemmer seg senere ved å si "men jeg sa aldri at jeg ikke var interessert?/ jeg har aldri dumpet deg?" Type holde deg på gress opplegg. Anonymkode: c9498...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå