Gå til innhold

Dere som er sammen med en attraktivt utseende mann...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi møttes hos noen og det der var kjemi som oppsto med en gang og så flyttet vi sammen ganske raskt. Han sa jeg var det beste som hadde hendt ham, og han for meg og, men jeg ser jo at det er et problem med måten han oppfører seg på. Selv om spørsmålet opprinnelig var hvordan man skal takler andre kvinner som ser på ham... 

Anonymkode: fa0ed...12d

Men dersom han hadde vært greiere mot deg og fått deg til å føle deg bra, så hadde du ikke trengt å takle at andre kvinner ser på han. Da hadde du følt deg trygg på at det er deg han vil ha. Det burde ikke være nødvendig å overbevise han om at du er bra nok, det burde han ha oppdaget selv og vist deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du er ute og går sammen med mannen din og dere møter pene damer; Møtt blikkene til damene i lengre tid, se dypt og intenst på de, som om du vil spise de, og når de er passert så snur du deg og blunker til de.

Det burde holde med en gang eller to.

Anonymkode: 6b22b...04a

DEM DEM DEM

Anonymkode: db7ec...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Du tror de kommer til å slutte å flørte med kjæresten hennes hvis hun får dem til å tro at hun er den lesbiske venninna hans, eller at de er på utkikk etter ei dame å ha med på trekant?

Nei, de kommer til å...

Vet ikke om jeg har lyst til å røpe hva som kommer til å skje, fordi det ødelegger hele overraskelsen til ts.

Men jeg kan GARANTERE at det fungerer!

Anonymkode: 6b22b...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DEM DEM DEM

Anonymkode: db7ec...5fa

Ts, se her! Noen har større problemer enn deg ;) 

Anonymkode: 6b22b...04a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de kommer til å...

Vet ikke om jeg har lyst til å røpe hva som kommer til å skje, fordi det ødelegger hele overraskelsen til ts.

Men jeg kan GARANTERE at det fungerer!

Anonymkode: 6b22b...04a

Har lyst til å vite nå jeg. 

Anonymkode: fa0ed...12d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, bortebra skrev:

Jeg hadde en eks som var veldig opptatt av utseendet, mye mer enn meg. Heldigvis (?) falt jeg innenfor det spekteret av hva han syntes var attraktivt, så jeg følte meg ikke underlegen i så måte, men jeg ble mer og mer oppgitt over hvilken plass trening, klær, stil osv tok i livet hans. Jeg syntes rett og slett han manglet dybde. Så, altså... Vel, det er kanskje ikke så sympatisk av meg, men om ikke annet ærlig; jeg begynte etter hvert å føle meg overlegen han når det kom til de fleste andre aspekter ved livet enn stil/fremtoning. Jeg kan jo ikke anbefale deg å se ned på partneren fordi han setter utseendet høyt - det var jo drepen for mitt forhold, men jeg følte meg i hvert fall ikke underlegen der han svinsa foran speilet med proteinshakene sine. 

Nettopp!

Det er fullstendig turn off med menn som viser seg frem!

Anonymkode: 6b22b...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes han du er pen? Gir han deg komplimenter? For det er egentlig litt viktig her. Jeg var sammen med en sånn i mange år, han var innerst inne litt høy på sin egen kjekkhet, og det som gjorde det dritt for meg var at han aldri gav meg komplimenter. Så det var liksom en etablert sannhet mellom oss at han var "over my league" og at "det er andre ting enn utseende som teller i forhold". Og det var selvsagt veldig nedbrytende for meg, og jeg gjemte meg litt bort visuelt, og hans mening ble på en måte bekreftet av at jeg heller ikke fikk oppmerksomhet av noen andre menn. 

Nå er jeg sammen med en annen mann, som er både kjekk og sjarmerende, og drar de damene han vil. Men han synes at jeg er verdens vakreste kvinne, og tilber marka jeg går på, nærmest. Jeg er jo ikke det, jeg er bare helt normalt søt og pen, og han er veldig forelska, men dette er jo likevel veldig oppbyggende for meg. Og det gjør at jeg blomstrer, og nå legger plutselig hele verden merke til meg og folk kaller meg pen og vakker, og jeg blir plutselig sjekket opp på gata. 

Så ikke kast bort tida di på en fyr som ikke verdsetter utseende ditt like mye som han verdsetter sitt eget, er vel det jeg har lært. 

Anonymkode: 6050f...78b

Så heldig du er, sånn ønsker jeg meg også!💗

Anonymkode: 6bee0...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan takler dere at andre kvinner ser MYE (sikler) på mannen deres og blir flørtete rundt ham? :sprettoy:

Jeg har en mann som sier han vet han er pen og kjekk og attraktiv, og at han vet at kvinner finner ham attraktiv fordi han merker dette når vi er ute. Jeg merker det og. Føler at det går på selvbildet mitt, jeg føler meg stygg og uattraktiv. Er det noe jeg kan gjøre for å vise ham at jeg er bra nok? :sukk:

Anonymkode: fa0ed...12d

Ja opplever det en del begge to. Får påspandert drinker selv om jeg sier jeg er i et forhold, selv om samboer er der. Spør samboer om jeg skal ta i mot eller ikke så nikker han bare at det går fint.

Vi har enorm tillit til hverandre så for oss har det aldri vært et problem. Tenker bare sånn at de jentene kan få kikke og prøve så mye de vil, men han drar hjem med meg 😊

Anonymkode: 722f7...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste av typen "Dressmann-modell". Uff, så mange kjipe episoder, som for eksempel at det snek seg inn fremmede kvinner på prøverom hvis han skulle prøve noe. Følte jeg var "god nok", men følelsen av disrespekt og krenkelse hadde jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler mye om hvordan typen er mot disse flørtende jentene og da. Min sier hei og går videre, river seg løs fra klemmer og danser aldri med andre enn meg. Han er ute for å være med gutta og sånn var han selv som singel. 

Hvis disse pene gutta deres flørter tilbake, lar de sitte på fanget osv så bidrar han til at de prøver seg kraftig. På den måten kan man si at han bidrar til din usikkerhet da.

Anonymkode: 722f7...646

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kontormus skrev:

Jeg hadde en kjæreste av typen "Dressmann-modell". Uff, så mange kjipe episoder, som for eksempel at det snek seg inn fremmede kvinner på prøverom hvis han skulle prøve noe. Følte jeg var "god nok", men følelsen av disrespekt og krenkelse hadde jeg. 

Hva i all verden? Høres ut som det skjedde hver gang han skulle prøve klær.

Anonymkode: ee3f7...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden? Høres ut som det skjedde hver gang han skulle prøve klær.

Anonymkode: ee3f7...124

Det skjedde alltid noe på steder der hvor det var mange kvinner. Og alt de fant på for å få hans oppmerksomhet. Det var nok mye jeg ikke oppfattet, eller ble fortalt. MEN, kan godt hende at de fikk blikkontakt og at han hadde en energi som gjorde at de tok han for å være mottakelig for fremstøt. At jeg var i nærheten ignorerte de. Og det var dette som var plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjæreste med en vakker, høy og mørk gutt for 10 år siden.. Han hadde en sjarme som både kvinner og menn virket helt bergtatt av :roll: Det ble plagsomt etterhvert, fordi jenter (i alderen rundt 16-35) ikke klarte å la han være i fred. Det var telefonoppringninger om natta, sms, han ble oppsøkt på jobb, i sosiale sammenkomster ble han konstant forsøkt sjekket opp etc. Han var lojal og trofast og en flott gutt, men det ble for mye for meg, og forholdet tok slutt etter 4 år. Savner han fortsatt :sjenert:

Anonymkode: fc2dc...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp!

Det er fullstendig turn off med menn som viser seg frem!

Anonymkode: 6b22b...04a

Altså, jeg vet om jenter som liker sånt, og han har heldigvis funnet seg en med likere interesser. Men jeg, personlig, bryr meg mindre om muskler og mer om hjerne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å gi komplimenter, så har nevnt at jeg synes han er pen og kjekk, og da sier han at jeg ikke trenger å si det for det vet han jo han er. Han sier og at han ikke er så attraktiv at han kan få hvem som helst, for han er redd for avslag. Så da føler jeg meg jo ikke bra nok, selv om kjemien ellers er bra, merkelig nok. 

 

Fordi jeg ser på dem og det som regel er damer som er mye penere enn meg, og så tror jeg at han liker oppmerksomheten mer enn det han gir meg ute. 

Anonymkode: fa0ed...12d

Jeg reagerer på det. Han vet at han er pen,og dermed trenger du ikke å komplimentere han? Hallo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bortebra skrev:

Altså, jeg vet om jenter som liker sånt, og han har heldigvis funnet seg en med likere interesser. Men jeg, personlig, bryr meg mindre om muskler og mer om hjerne. 

Jada, det finnes sikkert noen unge damer som liker søte menn. Menn så søte som som pusekatter. 

Anonymkode: 6b22b...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Gakkepus skrev:

Jeg reagerer på det. Han vet at han er pen,og dermed trenger du ikke å komplimentere han? Hallo? 

Ikke alle som er glad i komplimenter, da! Jeg forstår han godt. Kanskje han er lei av å høre at han er kjekk og deilig og har lyst til å høre andre ting eller har et annet kjærlighetsspråk (gaver, fysisk nærhet, tjenester, tid sammen). Og så prøver han å si fra om det, men ender opp med å bli fullstendig misforstått, fordi dama tror at alle liker komplimenter.

Anonymkode: 6b22b...04a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som er glad i komplimenter, da! Jeg forstår han godt. Kanskje han er lei av å høre at han er kjekk og deilig og har lyst til å høre andre ting eller har et annet kjærlighetsspråk (gaver, fysisk nærhet, tjenester, tid sammen). Og så prøver han å si fra om det, men ender opp med å bli fullstendig misforstått, fordi dama tror at alle liker komplimenter.

Anonymkode: 6b22b...04a

Jada, det kan godt være. Jeg syns bare det er en rar måte å kommunisere det på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gakkepus skrev:

Jada, det kan godt være. Jeg syns bare det er en rar måte å kommunisere det på. 

 

Vel, det kan jo rett og slett komme av at han er mann og kommuniserer litt annerledes enn dama...?

Anonymkode: 6b22b...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var kjæreste med en vakker, høy og mørk gutt for 10 år siden.. Han hadde en sjarme som både kvinner og menn virket helt bergtatt av :roll: Det ble plagsomt etterhvert, fordi jenter (i alderen rundt 16-35) ikke klarte å la han være i fred. Det var telefonoppringninger om natta, sms, han ble oppsøkt på jobb, i sosiale sammenkomster ble han konstant forsøkt sjekket opp etc. Han var lojal og trofast og en flott gutt, men det ble for mye for meg, og forholdet tok slutt etter 4 år. Savner han fortsatt :sjenert:

Anonymkode: fc2dc...7d5

Du dumpet ham fordi han var populær og ikke klarte å skru av telefonen?

Anonymkode: c84da...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...