Gå til innhold

Kvinner vs. menn når det gjelder krav

Anbefalte innlegg

Skrevet

6nlbdgv.jpg

Anonymkode: 41433...a33

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sove:

Anonymkode: 813f8...a43

• Liker 7
Skrevet

EmRh0xf.jpg

Anonymkode: 41433...a33

• Liker 10
Gjest DuVetHvem
Skrevet

Alt sosialt dikteres av kvinner. Så du har da to valg:

Enten jobb så mye med deg selv at du til slutt kommer gjennom nåløyet.

Eller gi faen og finn andre ting å gjøre. Det å påpeke dobbeltmoral og at kvinner er irrasjonelle kommer du ingen vei med. 

De var ikke så dumme før i tiden. De satte kvinner og barn sammen. Av og til så ser jeg hvorfor. 

Skrevet

Det beste er å gi faen. Hvis man får det til. Jeg sleiker ikke ræv, og suger ikke på stortær. Da er grensen overskredet.

• Liker 4
Skrevet

Hjelpes. Her lukta det bittert.

Jeg kjenner både kvinner og menn som kommer med masse rare uttalte krav ("han må snakke flere språk", "hun må være størrelse 36 eller mindre"), som likevel ser ut til å være ugyldige når de treffer rett person. Av og til kan det være lurt å lytte mindre til hva folk sier, og mer til hva de gjør. 

• Liker 10
Skrevet
19 minutter siden, bortebra skrev:

Jeg kjenner både kvinner og menn som kommer med masse rare uttalte krav ("han må snakke flere språk", "hun må være størrelse 36 eller mindre"), som likevel ser ut til å være ugyldige når de treffer rett person. Av og til kan det være lurt å lytte mindre til hva folk sier, og mer til hva de gjør. 

hahaaha nå bekrefter du bare posten

Eneste krav nevnt i TS innlegg var relatert til størrelse på magen

Skrevet
8 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

hahaaha nå bekrefter du bare posten

Eneste krav nevnt i TS innlegg var relatert til størrelse på magen

Innlegg 3 nevner utseende og utdanning. 

Anonymkode: 0f95e...81e

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Innlegg 3 nevner utseende og utdanning. 

Hæ? Ikke menns krav

Jeg mente eneste krav menn har til kvinner i følge TS, som AB bekreftet når hun prøvde å nevne andre krav

Skrevet

er bitterpikkene i gang igjen :legrine:

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, DuVetHvem skrev:

De var ikke så dumme før i tiden. De satte kvinner og barn sammen. Av og til så ser jeg hvorfor. 

Hvis du ofte treffer dumme og selvsentrerte damer, kan det være fordi de andre skyr en kar som fornærmer dem. Vil du ha kvalitet, vær kvalitet. 

• Liker 8
Skrevet

Det er viktigere å sette grenser for seg selv med tanke på hva man selv vil eller ikke vil gjøre for å oppnå kjærlighet. Kort sagt: Ikke vær en tøffel. Man skal ikke rakke ned på den andre, men heller ikke forgude den og gjøre hva som helst.

Ikke hopp til sengs med en gang hvis du er dame, og ikke overøs dama med oppmerksomhet, gaver og komplimenter i håp om å få henne til sengs.

Da blir man fort uinteressant og dumpet, fordi man har gitt seg selv bort på billigsalg.

Hold litt igjen, men ikke for mye.

Og ikke sleik ræv. :P

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, fullførsetningen skrev:

Det beste er å gi faen. Hvis man får det til. Jeg sleiker ikke ræv, og suger ikke på stortær. Da er grensen overskredet.

Litt rumpe av og til har da ikke skadet noen? :fnise::fnise:

Skrevet

Krav schmav. Man møter et menneske og enten så liker man dem eller ikke. Snakker man med folk og spør hvordan de ble kjærester så er det ingen som har gått rundt med et kravskjema som de har krysset ut. De har møtt noen som de har kjemi med og valgt å gå videre med det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg må si jeg virkelig ikke forstår hva som er så ille med å ha krav til en partner? Når de fleste får seg en partner er det gjerne noen man har lyst til å være sammen med lenge, kanskje resten av livet, og hvorfor er det negativt å da ha krav slik at man faktisk finner noen man kan leve sammen med? Hvis du TS ikke har noen krav til en kvinne og blir sammen med hvem som helst, så er det du som er problemet. Det betyr jo at du trives så lite i eget selskap at du tar hva som helst bare for å ha selskap. 

Jeg kjenner ingen menn i virkeligheten som blir sammen med hvem som helst altså. Det er mye som skal klaffe for begge kjønn som f.eks kjemi, like interesser, syn på verden og fremtiden, attraksjon osv osv. 

Anonymkode: 9734a...363

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, bortebra skrev:

Det er INGEN ....INGEN menn som sier "hun må være størrelse 36"

Vi menn vet da faen hva størrelse 36 er i det hele tatt. Bare ikke vær feit og se bra ut så er du gjennom for 90 prosent av mannfolka

Kvinner derimot er mye mer pirkete og selektive. Dere skal ha en høy mann...med stor pikk...må være en gud i senga ha greit med penger....være populær...ha muskler...status osv osv....mange av kravene deres kan jo menn heller ikke gjøre noe med ....høyden og penisstørrelsen f.eks

Det er veldig godt kjent at kvinner har mye større krav til menn enn omvendt...er en grunn til at det er laget så mange memes rettet til kvinner og ikke menn.

Kvinner trenger kun å se bra ut utseendemessig

Mens menn trenger både utseende og en haug av andre kvaliteter

Er du slank....har ok trynet og en ok rumpe så stiller du ganske bra i køen. Du er naiv om du tror noe annet

Screenshot_20171027-154011.jpg

Anonymkode: 46dee...92c

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si jeg virkelig ikke forstår hva som er så ille med å ha krav til en partner? Når de fleste får seg en partner er det gjerne noen man har lyst til å være sammen med lenge, kanskje resten av livet, og hvorfor er det negativt å da ha krav slik at man faktisk finner noen man kan leve sammen med? Hvis du TS ikke har noen krav til en kvinne og blir sammen med hvem som helst, så er det du som er problemet. Det betyr jo at du trives så lite i eget selskap at du tar hva som helst bare for å ha selskap. 

Jeg kjenner ingen menn i virkeligheten som blir sammen med hvem som helst altså. Det er mye som skal klaffe for begge kjønn som f.eks kjemi, like interesser, syn på verden og fremtiden, attraksjon osv osv. 

Anonymkode: 9734a...363

Helt greit å ha krav til partner. Men da burde jo man selv ha noe å tilby og kravene stå i still med hva man selv har å tilby.  mange kvinner krever alt mellom himmel og jord, men er selv alenemor med 2 unger fra tidligere forhold og lubben

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er INGEN ....INGEN menn som sier "hun må være størrelse 36"

Vi menn vet da faen hva størrelse 36 er i det hele tatt. Bare ikke vær feit og se bra ut så er du gjennom for 90 prosent av mannfolka

Kvinner derimot er mye mer pirkete og selektive. Dere skal ha en høy mann...med stor pikk...må være en gud i senga ha greit med penger....være populær...ha muskler...status osv osv....mange av kravene deres kan jo menn heller ikke gjøre noe med ....høyden og penisstørrelsen f.eks

Det er veldig godt kjent at kvinner har mye større krav til menn enn omvendt...er en grunn til at det er laget så mange memes rettet til kvinner og ikke menn.

Kvinner trenger kun å se bra ut utseendemessig

Mens menn trenger både utseende og en haug av andre kvaliteter

Er du slank....har ok trynet og en ok rumpe så stiller du ganske bra i køen. Du er naiv om du tror noe annet

Screenshot_20171027-154011.jpg

En kamerat av meg sa, direkte sitat, uten ironisk undertone: "Jeg må ha en jente med størrelse 36 eller mindre." Om han løy, vet jeg ikke. Men han sa det var viktig for han. 

Jeg synes det er lite konstruktivt å gjøre deg til talsmann(?) for alle kvinner og menn. Folk er forskjellige. Det virker som en del menn tror at alle kvinner sitter med en sjekkpunktliste over kvaliteter vi må ha. I alle fall har jeg blitt utspurt av enkelte kamerater om det. Og jeg sier til dem, som jeg sier til deg: Jeg vet ikke hva jeg leter etter hos en mann -eksene mine er svært forskjellige, utseendemessig og personlighetsmessig- men jeg bare skjønner at noe faller på plass når jeg møter noen som kjæresten min, at det bare var noe som gjorde han riktig for meg. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Forstår ikke hvordan noen tror man kan generalisere om et kjønn på bakgrunn av noen selektivt valgte twittermeldinger og memer.

Endret av potetstappe
  • Liker 4
Gjest DuVetHvem
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du ofte treffer dumme og selvsentrerte damer, kan det være fordi de andre skyr en kar som fornærmer dem. Vil du ha kvalitet, vær kvalitet. 

Du aner ikke hvem du prater med, men ikke hat budbringeren. En spade er en spade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...