AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #21 Del Skrevet 27. oktober 2017 Uten at jeg skal selge huset mitt på det så kan det hende hun har veldig dårlig selvfølelse og at hun egentlig sliter. I en sånn situasjon er det fort å bli selvsentrert og lett å miste andre av syne. I. e hun prater mye og om seg selv. Det er ikke din oppgave å være hennes psykologiske støtte og du må ta hensyn til dine behov hvis du føler at relasjonen sliter på deg. Hvis det er en relasjon som betyr så er det kanskje mest ok å ta det opp og gjøre henne oppmerksom på det uten å angripe, for da gir du henne en sjanse til å endre seg. Hvis hun ikke respekterer det eller lager drama så er det kanskje best å gå hver sin veg. Lav selvfølelse lager også fort litt drama, men uansett hennes reaksjon så sier det ikke noe om deg. Anonymkode: ddd03...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #22 Del Skrevet 27. oktober 2017 Når hun blir full overkjører hun helt, og det er MEG hun vil snakke om dette. Jeg har vært på fest hos henne før sommeren, hvor vi ende med å gå hjem tidlig, hun hevet stemmen, gjorde det umulig å snakke med andre. Hun var hos oss en mnds tid siden, ganske full, og dominerte helt, vi fikk ikke inn ett ord-litt senere kom en venninne av henne, hun fortsatte og det var meg hun skulle snakke med. Og fortsetter å overskjøre, dominere og snakke over oss. Til slutt sa jeg mye tidligere enn planlagt at vi måtte avslutte kvelden fordi vi skulle tidlig opp- min kjæreste er som meg, gir mye sjanser, alltfor mye sjanser, og han også lener seg til å kutte ut henne. Da hun aldri spør hvordan jeg/vi har det/driver med. Anonymkode: 3eda6...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #23 Del Skrevet 27. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Når hun blir full overkjører hun helt, og det er MEG hun vil snakke om dette. Jeg har vært på fest hos henne før sommeren, hvor vi ende med å gå hjem tidlig, hun hevet stemmen, gjorde det umulig å snakke med andre. Hun var hos oss en mnds tid siden, ganske full, og dominerte helt, vi fikk ikke inn ett ord-litt senere kom en venninne av henne, hun fortsatte og det var meg hun skulle snakke med. Og fortsetter å overskjøre, dominere og snakke over oss. Til slutt sa jeg mye tidligere enn planlagt at vi måtte avslutte kvelden fordi vi skulle tidlig opp- min kjæreste er som meg, gir mye sjanser, alltfor mye sjanser, og han også lener seg til å kutte ut henne. Da hun aldri spør hvordan jeg/vi har det/driver med. Anonymkode: 3eda6...e3c Fester- ikke fest. Anonymkode: 3eda6...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #24 Del Skrevet 27. oktober 2017 55 minutes ago, AnonymBruker said: Dropp henne når hun er full/eller det skal drikkes. Anonymkode: 6abe9...033 Tenker jeg ber henne om å ta det med ro med alkoholen. Anonymkode: 3eda6...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #25 Del Skrevet 27. oktober 2017 Takk for svar Er egentlig ikke så intressert i hvorfor,men hvordan å takle henne, og spesielt nå som vi skal på en liten felles fest. Anonymkode: 3eda6...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #26 Del Skrevet 27. oktober 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Takk for svar Er egentlig ikke så intressert i hvorfor,men hvordan å takle henne, og spesielt nå som vi skal på en liten felles fest. Anonymkode: 3eda6...e3c 1. be henne å roe ned alkoholen den kvelden. 2. vær konsekvens på "jeg vil ikke snakke om det ikveld,ikveld vil jeg drikke,høre på musikk, og snakke med andre og kose meg, det passer ikke å snakke om det ikveld" Anonymkode: 6abe9...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #27 Del Skrevet 27. oktober 2017 Takk for tips Anonymkode: 3eda6...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 27. oktober 2017 #28 Del Skrevet 27. oktober 2017 På 26.10.2017 den 17.11, Coolaid skrev: Jeg har forresten en kompis/bekjent som er slik. Vi var på en tur og dro til et familiemedlem av meg som også er slik - de to kjente ikke hverandre men begge er vant til å snakke og forventer at andre hører etter. Det var faktisk ganske morsomt å se hvor strevsomt det ble for dem når de kjempet om å være midtpunktet i samtalen i stedet får å være interessert i noe som angikk oss alle. Kanskje karma? Sorry men nå lo jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #29 Del Skrevet 27. oktober 2017 26 minutes ago, Duff said: Sorry men nå lo jeg 😅 Opplevd det før,men da pleier jeg å gi meg, og la personen snakke,og hvis jeg har mulighet-trekke meg å gå å snakke med noen andre. Anonymkode: 3eda6...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #30 Del Skrevet 27. oktober 2017 9 minutes ago, AnonymBruker said: Opplevd det før,men da pleier jeg å gi meg, og la personen snakke,og hvis jeg har mulighet-trekke meg å gå å snakke med noen andre. Anonymkode: 3eda6...e3c God strategi. Anonymkode: 6abe9...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #31 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det kan ha noe med at hun har blitt for komfortabel med deg. Jeg merker selv at jeg har en tendens til dette når jeg er sammen med noen folk. Det er da de som står meg nærest det er enklest å gjøre det med. Jeg liker det ikke helt men det er vanskelig å la være om ingen utfordrer meg på det jeg sier eller tar initiativ til å styre samtalen i en annen retning. Jeg klarer å interessere meg og lytte til andre når de tar initiativ. Så spørsmålet er kanskje om du tar nok plass? Tar du ordet? Anonymkode: 10307...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #32 Del Skrevet 29. oktober 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Det kan ha noe med at hun har blitt for komfortabel med deg. Jeg merker selv at jeg har en tendens til dette når jeg er sammen med noen folk. Det er da de som står meg nærest det er enklest å gjøre det med. Jeg liker det ikke helt men det er vanskelig å la være om ingen utfordrer meg på det jeg sier eller tar initiativ til å styre samtalen i en annen retning. Jeg klarer å interessere meg og lytte til andre når de tar initiativ. Så spørsmålet er kanskje om du tar nok plass? Tar du ordet? Anonymkode: 10307...353 Hadde du lest tråden hadde du visst det. Anonymkode: 3eda6...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå