AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 ..at de har enklere tilgang på tilfeldig sex? En gjenganger i alle tråder her. (Samme som penisbilder. Mange menn tror at siden han har lyst til å se intime bilder av henne, vil hun se bilder av utstyret hans.) Er begge kjønn så "dumme" at vi tror det vi ser etter i motsatt kjønn er det samme som vi ser etter i dem? Anonymkode: d6434...482 21
Gjest Overrasket Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Dersom vi tar for oss den mer abstrakte, men mer korrekte, populasjonen "mennesker som vil ha tilfeldig sex", så er det definitivt enklere for den kvinnelige delen av den populasjonen. Og det er jo kvinner som vil ha tilfeldig sex med menn, ellers hadde hetrofil, frivlllig, tilfedlig sex aldri skjedd.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Evt menn som tror sæd er gudenes nektar som vi tilber. Anonymkode: 3a731...477 8
BerntHulken Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Evt menn som tror sæd er gudenes nektar som vi tilber. Anonymkode: 3a731...477 Vel, sæd skaper jo selve livet, så det er ikke langt fra sannheten. Og de fleste damer vil jo ha barn, enten med mannen eller fra en fryseboks i Danmark. 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Det er vel ikke så rart at menn tror at et privilegium er et privilegium. Anonymkode: eb9ce...b47 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 Begge kjønn er like dumme. Hele dynamikken med tilfeldig sex sier alt om hvor idiot begge kjønn er og at de er ute av stand til å forstå hverandre: Kvinne tenker: "åhh, der er han igjen.." (kvinners "tilfeldige" sex er sjeldent særlig tilfeldig, men menn de gjerne har blinket seg ut i uker, mnder eller år i forkant og er interessert i) Hun tar til slutt kontakt og kvelden ender med at hun blir med han hjem= "jaaaaa, han liker meg! Han har jo sex med meg da mååå han jo like meg??". Han tenker: "kvinner får sex heeeeele tiden, med alllllle, hun er skikkelig hooooore og ikke forholdsmateriale." And so it goes.. Anonymkode: 7dc52...353 14
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge kjønn er like dumme. Hele dynamikken med tilfeldig sex sier alt om hvor idiot begge kjønn er og at de er ute av stand til å forstå hverandre: Kvinne tenker: "åhh, der er han igjen.." (kvinners "tilfeldige" sex er sjeldent særlig tilfeldig, men menn de gjerne har blinket seg ut i uker, mnder eller år i forkant og er interessert i) Hun tar til slutt kontakt og kvelden ender med at hun blir med han hjem= "jaaaaa, han liker meg! Han har jo sex med meg da mååå han jo like meg??". Han tenker: "kvinner får sex heeeeele tiden, med alllllle, hun er skikkelig hooooore og ikke forholdsmateriale." And so it goes.. Anonymkode: 7dc52...353 Haha spot on Anonymkode: 94250...9f8 2
Gjest Walkingdead Skrevet 26. oktober 2017 #9 Skrevet 26. oktober 2017 Det er jo selvfølgelig fordi tilfeldig sex er meningen med livet.
WubWub Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg vil så absolutt påstå at det er et privilegium å kunne ha sex når man måtte ønske det kontra det og aldri få seg noe. Ufrivillig sølibat er generelt sett meget usunt og ødeleggende for den psykiske helsen. Det er ikke en smule rart at menn misunner kvinner som bare kan ta seg en tur på byen eller en kjapp tur innom tinder for å finne seg et ligg i løpet av 5-10 minutter uten og legge inn en innsats for det. 1
Gjest Walkingdead Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 4 minutter siden, WubWub skrev: Jeg vil så absolutt påstå at det er et privilegium å kunne ha sex når man måtte ønske det kontra det og aldri få seg noe. Ufrivillig sølibat er generelt sett meget usunt og ødeleggende for den psykiske helsen. Det er ikke en smule rart at menn misunner kvinner som bare kan ta seg en tur på byen eller en kjapp tur innom tinder for å finne seg et ligg i løpet av 5-10 minutter uten og legge inn en innsats for det. True enough. Ingen tjener gode følelser på å føle at ingen har lyst på dem.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #12 Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, Walkingdead skrev: True enough. Ingen tjener gode følelser på å føle at ingen har lyst på dem. Men å kunne plukke med seg en kar hjem fra byen er jo ikke det samme som å oppleve at noen har lyst på deg. I hvert fall om man skal definere «lyst» som noe mer enn bare det isolert fysiske ved å få ereksjon og stappe den inn i en kvinnekropp. For de fleste av oss er lyst større enn som så, det handler om et begjær som også sitter i hodet, det å være genuint tiltrukket av et annet menneske og ha lyst til å ha sex med akkurat denne personen, ikke bare høvle over hvem som helst med puls. En kvinne som stiller nederst på samfunnets «utseendeskala» (for å bruke et teit uttrykk) kan sikkert få med seg en fyr hjem, men hun vil jo skjønne at han ikke egentlig har lyst på henne, han er bare desperat og tar hva som helst. I en annen setting enn klokka 03.00 en lørdag natt så ville han ikke blitt sett ved siden av henne. Det er ydmykende. Dama får kanskje oppleve det rent fysiske ved sex, men hva er det uten alt det rundt som gjør sex hett og spennende, nemlig det gjensidige begjæret og tiltrekningen? Orgasme kan hun fikse på egenhånd ved onani, for at sex skal være verdt noe så må det jo mer til enn penis-i-vagina, liksom. I hvert fall tror jeg det oppleves sånn for de fleste kvinner. Ergo blir det rart å si at kvinnen er heldig kun fordi hun får med seg en fyr hjem. «Begjærmessig» så lever hun også i sølibat. Å være heldig er jo å ha tilgang på noe som faktisk gir genuin tilfredsstillelse og glede. Generelt tror jeg det å være regnet som uattraktiv av samfunnet er cirka like ille både for kvinner og menn, bare at det gir seg utslag på litt ulike måter. Anonymkode: 79562...2de 32
WubWub Skrevet 26. oktober 2017 #13 Skrevet 26. oktober 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men å kunne plukke med seg en kar hjem fra byen er jo ikke det samme som å oppleve at noen har lyst på deg. I hvert fall om man skal definere «lyst» som noe mer enn bare det isolert fysiske ved å få ereksjon og stappe den inn i en kvinnekropp. For de fleste av oss er lyst større enn som så, det handler om et begjær som også sitter i hodet, det å være genuint tiltrukket av et annet menneske og ha lyst til å ha sex med akkurat denne personen, ikke bare høvle over hvem som helst med puls. En kvinne som stiller nederst på samfunnets «utseendeskala» (for å bruke et teit uttrykk) kan sikkert få med seg en fyr hjem, men hun vil jo skjønne at han ikke egentlig har lyst på henne, han er bare desperat og tar hva som helst. I en annen setting enn klokka 03.00 en lørdag natt så ville han ikke blitt sett ved siden av henne. Det er ydmykende. Dama får kanskje oppleve det rent fysiske ved sex, men hva er det uten alt det rundt som gjør sex hett og spennende, nemlig det gjensidige begjæret og tiltrekningen? Orgasme kan hun fikse på egenhånd ved onani, for at sex skal være verdt noe så må det jo mer til enn penis-i-vagina, liksom. I hvert fall tror jeg det oppleves sånn for de fleste kvinner. Ergo blir det rart å si at kvinnen er heldig kun fordi hun får med seg en fyr hjem. «Begjærmessig» så lever hun også i sølibat. Å være heldig er jo å ha tilgang på noe som faktisk gir genuin tilfredsstillelse og glede. Generelt tror jeg det å være regnet som uattraktiv av samfunnet er cirka like ille både for kvinner og menn, bare at det gir seg utslag på litt ulike måter. Anonymkode: 79562...2de Forskjellen her er at kvinnen har valgmuligheten mens mannen "nederst/snitt på utseendeskalaen" ikke har noen valgmulighet og må av den grunn innfinne seg i å leve i ufrivillig sølibat. Det er ikke til å stikke under en stol at mange båder kvinner og menn faktisk også bare er ute etter det rent fysiske når de leter etter et ligg for kvelden. Det er av den grunn et privilegium å ha flere og velge i enn ingen og velge i uansett hvordan man vrir og vender på det. Så nei, det er absolutt ikke like ille. Selv ikke når det kommer til å finne forhold. Også der har damer det enklere. Kvinner blir bombet ned av forespørsler på tinder og datingsider, en mann skal være heldig om han mottar 1 brev i måneden med mindre han er en 10/10. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #14 Skrevet 26. oktober 2017 3 timer siden, WubWub skrev: Jeg vil så absolutt påstå at det er et privilegium å kunne ha sex når man måtte ønske det kontra det og aldri få seg noe. Ufrivillig sølibat er generelt sett meget usunt og ødeleggende for den psykiske helsen. Det er ikke en smule rart at menn misunner kvinner som bare kan ta seg en tur på byen eller en kjapp tur innom tinder for å finne seg et ligg i løpet av 5-10 minutter uten og legge inn en innsats for det. Jeg har helt slutta med sånne kortsiktige meningsløse greier fordi det ikke gir meg noe, eller faktisk gjør det situasjonen verre. Så ikke noe privilegium for meg. Men seff kan det hende at det føles annerledes når det er helt selvvalgt og jeg vet jeg kunne pult innen en time om jeg hadde villet. Anonymkode: 298f8...ccd 6
Gjest Walkingdead Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 52 minutter siden, WubWub skrev: Forskjellen her er at kvinnen har valgmuligheten mens mannen "nederst/snitt på utseendeskalaen" ikke har noen valgmulighet og må av den grunn innfinne seg i å leve i ufrivillig sølibat. Det er da blitt vist flere ganger her inne at stygge kvinner ikke har de mulighetene som man tror. Det har de stygge kvinnene sagt selv. Selv om jeg ser argumentet ditt.
WubWub Skrevet 26. oktober 2017 #16 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har helt slutta med sånne kortsiktige meningsløse greier fordi det ikke gir meg noe, eller faktisk gjør det situasjonen verre. Så ikke noe privilegium for meg. Men seff kan det hende at det føles annerledes når det er helt selvvalgt og jeg vet jeg kunne pult innen en time om jeg hadde villet. Anonymkode: 298f8...ccd Nøkkelordene her er "selvvalgt" og "kunne pult innen en time om jeg hadde villet". I kraft av å være kvinne så har du det privilegiet til tross for at du personlig ikke ønsker benytte deg av det. Denne valgfriheten er det ytterst få menn som innehaver. Konkurransen er beinhard, på en dating side er en mann bare en av hundre menn som skriver til ei dame i håp om og få seg et ligg eller en relasjon mens damen kan sile ut de beste alternativene. Dette åpner opp for en enklere tilværelse for damen.
Pålemann Skrevet 26. oktober 2017 #17 Skrevet 26. oktober 2017 En kvinne kan gå inn på en bar og si, noen som vil pule? For så å dra derifra 4 minutter etterpå med en ukritisk mann. En mann kan gå inn og si det samme for så å bli kastet på ræv ut av en kritisk dørvakt 😂 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #18 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Nøkkelordene her er "selvvalgt" og "kunne pult innen en time om jeg hadde villet". I kraft av å være kvinne så har du det privilegiet til tross for at du personlig ikke ønsker benytte deg av det. Denne valgfriheten er det ytterst få menn som innehaver. Konkurransen er beinhard, på en dating side er en mann bare en av hundre menn som skriver til ei dame i håp om og få seg et ligg eller en relasjon mens damen kan sile ut de beste alternativene. Dette åpner opp for en enklere tilværelse for damen. Men jeg syns fortsatt livet mitt er dritt. Jeg hater virkelig å være singel. Forskjellen er bare at jeg skylder ikke på alle menn for å ha det så innmari lett. Anonymkode: 298f8...ccd 15
Maleficenta Skrevet 26. oktober 2017 #19 Skrevet 26. oktober 2017 4 minutter siden, Pålemann skrev: En kvinne kan gå inn på en bar og si, noen som vil pule? For så å dra derifra 4 minutter etterpå med en ukritisk mann. En mann kan gå inn og si det samme for så å bli kastet på ræv ut av en kritisk dørvakt 😂 Det sier mer om menn enn kvinner. 10
Pålemann Skrevet 26. oktober 2017 #20 Skrevet 26. oktober 2017 (endret) 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Det sier mer om menn enn kvinner. Vennligst forklar hvordan det jeg sa der sier mer om menn en kvinner? ☺ Endret 26. oktober 2017 av Pålemann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå