AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hvis dere har noe alvorlig å fortelle en fortrolig angående en hendelse hvordan ville dere innledet en slik samtale? Anonymkode: 5fe8e...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Del Skrevet 24. oktober 2017 Da venter jeg til jeg har avdramatisert egne følelser og kan forholde meg til det på et rasjonelt og praktisk vis. Anonymkode: ee8bd...0b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Del Skrevet 24. oktober 2017 " Vi må snakke sammen". Da vet alle at det er alvor.. Anonymkode: 2ea3f...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Del Skrevet 26. oktober 2017 Kommer helt an på situasjonen og hvem/hva det gjelder. Jeg hadde kanskje referert til en situasjon og sagt at "jeg ønsker å snakke med deg om...". Eller "du, kunne vi tatt en prat? Jeg har noe jeg vil ta opp med deg". I alle tilfelle ville jeg vært saklig, rolig og åpen for den andres reaksjon. Anonymkode: c17a9...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 26. oktober 2017 #5 Del Skrevet 26. oktober 2017 On 25.10.2017 at 12:51 AM, AnonymBruker said: Da venter jeg til jeg har avdramatisert egne følelser og kan forholde meg til det på et rasjonelt og praktisk vis. Anonymkode: ee8bd...0b3 Akkurat det lar seg ikke alltid gjøre. Du kan si feks: Jeg har en viktig situasjon jeg ønsker å snakke med deg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå