AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Heisann! Jeg har begynt å holde på igjen med en eks, og i helgen er det avtalt at han skal komme hit til meg. Jeg vil virkelig at vi skal få en fresh start, lære hverandre å kjenne på nytt, og jeg har virkelig lyst til å slå på stortrommen og vise at jeg setter pris på han, så da trenger jeg noen tips! Jeg er ute etter noe for å gjøre kvelden romantisk og uformell. Det jeg har planlagt hittil er å lage en god middag (gjerne tips! Men ikke biff, kan være en typisk god helgemiddag), tenne stearinlys og høre på musikk og prate sammen. Ellers har jeg tenkt på å kanskje "intervjue" hverandre (typ når du var åtte hva ville du bli når du ble stor?) - trenger tips til spørsmål! Tenker iallfall at det kan være litt artig? Eller et typ hvitt eller dobbelt spill, som går ut på at manspør hverandre spørsmål (som den andre burde vite, fordi det er noe man har fortalt den andre eller som den burde ha fått med seg fra tidligere), annen hver gang. Før man stiller spørsmålet så kommer man med en "gevinst", som kan være f eks om han svarer riktig så får han en hodemassasje. Svarer han da riktig kan man spørre "hvit eller dobbelt?" Sier han hvitt, så får han den hodemassasjen. Sier han dobbelt får han et nytt spørsmål og "gevinsten" øker. Svarer han feil, så får han ingenting. Eller så går det an at gevinstene bare går ut på å fjerne klær. Jeg trenger da gjerne tips til spørsmål jeg kan stille han? Han vet ganske mye om meg, men jeg får hjernteppe når jeg skal stille slike spørsmål, så greit å være litt forberedt. Ellers er det noe tips til noe annet vi kanskje kan gjøre? Han skal sove over. Jeg tenkte også å avslutte kvelden med å gi han en massasje. Tips til noe god snacks? Vi er i 20 årene, om det skulle ha noe å si. Takk på forhånd for tips ❤️ Anonymkode: a8a16...4c0
Drakan Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Hvorfor massasje? Høres ut som du vil mer en enn fresh start. Høres ut som du har planene klar alt, litt rart å spørre. ^_^'
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Det spillet høres litt overkill ut! Og massasje... Hva med å spise god mat, senke skuldrene og bare være sammen? Nyte livet og hverandre. Anonymkode: b3c22...2b9 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Vi har allerede holdt på en god stund, bare at ting må være annerledes enn forrige gang. Typ kommunikasjon, det å kunne ha det gøy sammen etc. Og massasjen er jo bare fordi jeg vil være god mot han også. Fordi jeg vet at det er noe han setter pris på, og jeg har aldri gitt han en uten videre. Spillet er egentlig bare en greie vi har hatt fra tidligere, så tenkte kanskje det var artig å gjøre igjen. Når sant skal sies; så er det ikke mange månedene siden det ble slutt, vet ikke om det gjør saken noe annerledes eller bedre, men.. Og planene er jo ikke fastsatt, det er derfor jeg ber om råd. De andre gangene vi har vært sammen, så har det vært drikkelek, snakke sammen, se film og drikke.. Og greien er jo at jeg vil at vi skal prøve ut litt andre ting, og gjerne gjøre en hjemmedate til mer enn bare film og prat.. Men tips til mat da? Anonymkode: a8a16...4c0
Ardenus Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Hvorfor ble det slutt mellom dere? Tror du at det kan gå videre enda dere gjorde det slutt pga den grunnen?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 Ville ikke gjort for mye ut av det, det kan skremme han vekk! Personlig ville jeg bare hatt en casual og uanstrengt kveld hvor han følte seg som hjemme og som at alt var som før, og ikke spilt noe ekstra romantisk spill og skremt han vekk med å slå på stortromma og gi han inntrykk av at dette var det press på at skulle bli koselig og at dette betydde mye for meg. I mestefall så ville jeg lagd en middag, delt en vin mens vi så på tv og spurt litt sånne spørsmål som du er inne på tanken om. Har sett mange gode på nettet, prøv å google "questions to ask a partner" eller lignende Ville begrenset det til bare noen spørsmål og sett an stemningen og flyten i praten, ikke lest opp en hel liste og gjort det til et intervju liksom Massasje ville jeg unngått i høyeste grad ! Skriker desperat etter sex, og med en ex så er det strengt talt han som bør være desperat etter sex med deg, ikke du desperat etter han Det er å gå altfor hardt inn, kanskje så hardt at han vil ta hele deg useriøst... Men du kjenner han jo best selv, Håper det blir en hyggelig kveld uansett hvordan du legger den opp Anonymkode: 2e7dd...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har allerede holdt på en god stund, bare at ting må være annerledes enn forrige gang. Når sant skal sies; så er det ikke mange månedene siden det ble slutt, vet ikke om det gjør saken noe annerledes eller bedre, men.. Men tips til mat da? Anonymkode: a8a16...4c0 Men er du sikker på at han treffer deg fordi han vil bli kjæreste igjen? Bare pass på at du ikke har havnet i eks fella der han bruker deg for sex, selskap og nærhet uten intensjoner om noe forhold igjen siden det trossalt er slutt og en grunn til at det ble slutt, mens du ser på dette selskapet og samværet som at dere er på vei til å ordne opp og bli sammen igjen... Håper dere har snakket om intensjonene deres her! Så du ikke blir såra... Mat , så hva med å bare bestille en peppes pizza, eller lage taco eller quesadilla sammen? En steker kjøtt mens den andre hakker grønnsaker å lage mat sammen er jo også en koselig aktivitet og alle elsker meksikansk mat! Anonymkode: 2e7dd...3f9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke gjort for mye ut av det, det kan skremme han vekk! Personlig ville jeg bare hatt en casual og uanstrengt kveld hvor han følte seg som hjemme og som at alt var som før, og ikke spilt noe ekstra romantisk spill og skremt han vekk med å slå på stortromma og gi han inntrykk av at dette var det press på at skulle bli koselig og at dette betydde mye for meg. I mestefall så ville jeg lagd en middag, delt en vin mens vi så på tv og spurt litt sånne spørsmål som du er inne på tanken om. Har sett mange gode på nettet, prøv å google "questions to ask a partner" eller lignende Ville begrenset det til bare noen spørsmål og sett an stemningen og flyten i praten, ikke lest opp en hel liste og gjort det til et intervju liksom Massasje ville jeg unngått i høyeste grad ! Skriker desperat etter sex, og med en ex så er det strengt talt han som bør være desperat etter sex med deg, ikke du desperat etter han Det er å gå altfor hardt inn, kanskje så hardt at han vil ta hele deg useriøst... Men du kjenner han jo best selv, Håper det blir en hyggelig kveld uansett hvordan du legger den opp Anonymkode: 2e7dd...3f9 Jeg vet at jeg ikke kommer til å skremme han bort ved å gjøre noen av disse tingene da vi har en ganske åpen og grei dialog. Og nei, massasjen i dette tilfellet hadde ikke virket som om at jeg hadde vært desperat etter å få meg noe, da sex er noe vi alt har hatt etter at vi bestemte oss for å prøve på nytt. Og ingen av oss spiller noen spill på det området. Og jeg er heller ikke redd for at det skal virke som jeg prøve for "hardt" da vi kjenner hverandre utrolig godt. Og hele greien kommer til å komme som en naturlig greie. Og det "spillet" er faktisk noe han selv fant på helt i begynnelsen av forholdet vårt, så derfor tenkte jeg at det var artig å kanskje prøve igjen. Anonymkode: a8a16...4c0
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er du sikker på at han treffer deg fordi han vil bli kjæreste igjen? Bare pass på at du ikke har havnet i eks fella der han bruker deg for sex, selskap og nærhet uten intensjoner om noe forhold igjen siden det trossalt er slutt og en grunn til at det ble slutt, mens du ser på dette selskapet og samværet som at dere er på vei til å ordne opp og bli sammen igjen... Håper dere har snakket om intensjonene deres her! Så du ikke blir såra... Mat , så hva med å bare bestille en peppes pizza, eller lage taco eller quesadilla sammen? En steker kjøtt mens den andre hakker grønnsaker å lage mat sammen er jo også en koselig aktivitet og alle elsker meksikansk mat! Anonymkode: 2e7dd...3f9 Ja, det er jeg ganske sikker på. Dette har vi diskutert en del før vi begynte på an igjen, da jeg var den som holdt tilbake. Vi er vel egentlig faktisk sammen igjen, vi bare holder det low key, og borte fra sosiale medier. Anonymkode: a8a16...4c0
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg hadde snudd i døra hvis jeg på date skulle gjøre noe sånt. Kan dere ikke bare spise mat, snakke sammen osv? Trenger ikke gjør alt vanskeligst mulig. Anonymkode: 653cc...18c 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #11 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg synes forslaget om å lage mat sammen hørtes ut som en god plan. Eller dersom han kommer sent er det kanskje enklere om dere lager desserten sammen: hva med å lage tiramisu sammen? Eller noe av gjærdei? Lag perverse lusekatter/rosinboller sammen! En pai hvor dere lager et pailokk med egne dekorasjoner? Massasje og kryssforhør hadde vært overkill for min del, men det finnes en spørsmålsett som er brukt i studier for å initiere intimitet mellom fremmede: https://www.nytimes.com/2015/01/11/fashion/no-37-big-wedding-or-small.html Anonymkode: b6ec4...f8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå