Gå til innhold

Asperger el litt 'enkel???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mor vet nok ikke hva asperger er.. 

Anonymkode: a15e1...228

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det du beskriver er faktisk ganske normalt i denne alderen. I min klasse var det flere som var sånn. kjærester byttet man litt på, og alle jentene fikk vite det dersom noen kysset liksom.

Joda, det er litt rart når man tenker på det, men kom igjen, hun er elleve. Hun vet mest sannsynlig ikke hva det er å være forelsket, så jeg ville ikke bekymret meg over dette ;)

Endret av pepsimaxtakk
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon

sofie777, mod

Skrevet

Dette ligner episoder  i ser hvert år i den aldersgruppen 

-lærer

Anonymkode: 0629b...c9a

Skrevet
På 24.10.2017 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Hun har i tillegg sendt ut meldinger til folk om at de skal kysse på skolen i morgen osv. Syns det er spesielt jeg. 

Såvidt jeg vet har jeg ikke asperger nei🤣

Anonymkode: 82db0...f31

Hun virker bare irriterende. Hun bør passe seg så hun ikke ender med å få bank, for kyssing er ikke nødvendigvis noe som blir sett mildt på på barneskolen.

Anonymkode: f1669...c6e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun virker bare irriterende. Hun bør passe seg så hun ikke ender med å få bank, for kyssing er ikke nødvendigvis noe som blir sett mildt på på barneskolen.

Anonymkode: f1669...c6e

:ler:

Anonymkode: d8865...ddf

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt enig med Ts, tenker at dette høres mer ut som en 8 åring enn ei på 11.. men hun kan godt bare være litt barnslig eller umoden :) Det er utrolig forskjell fra barn til barn og klasse til klasse! Du sier jo at det er flere episoder.. så man må jo se barnet som helhet. Men ut fra kun denne hendelsen synes jeg ikke du bør trekke konklusjoner. Snakk med henne :) 

Anonymkode: bf69d...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...