Gå til innhold

Stranger Things 2 (netflix)

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Mystix skrev:

Max og han teite broren var jo fullstendig overflødige i serien, de hadde jo ingen innvirkning på selve plottet eller temaet.  Skjønner ikke hvorfor de ble tatt med.

Helt enig. Trodde først at de var spioner som jobber for Lab folka men for en skuffelse at de var normale kids med strenge foreldre.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
45 minutter siden, Tapas skrev:

Helt enig. Trodde først at de var spioner som jobber for Lab folka men for en skuffelse at de var normale kids med strenge foreldre.

Dét hadde vært en klisje, muligens en av de største klisjeene som finnes

Anonymkode: faafc...785

Skrevet

Hadde det ikke kommet inn nye karakterer i nye sesonger på TV serier så tror jeg også folk hadde klaget :fnise:

Skrevet
2 timer siden, Sphynx skrev:

Hadde det ikke kommet inn nye karakterer i nye sesonger på TV serier så tror jeg også folk hadde klaget :fnise:

Enig i det, men synes ikke Max var en spesielt god karakter likevel. Hun fikk dessuten for mye plass.  Da var faktisk stebroren hennes hakket mer interessant.

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsket sesong 2! Om mulig synes jeg den var bedre enn forrige sesong.

Men! Hele episoden der Eleven møtte søsteren synes jeg var utrolig dårlig, den virket bare som noe manusforfatterne tok med for å ha enda en episode. Ser også at den har blitt slaktet på imdb, i motsetning til alle andre episodene som har bra rating. Håper vi ikke ser noe mer til søsteren..
Det tok sin tid før jeg likte Bob, men det var vel fordi jeg bare kan se han for meg som Sam i lotr:P Håper ikke de drar ut "forholdet" mellom sheriffen og Joyce så mye lengre, og lar de bli sammen i sesong 3. 
Synes også at Max-storylinen var tynn, om hun ikke hadde blitt introdusert i serien hadde man ikke merket det. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke denne sesongen var så bra. Mystikken fra forrige sesong var ikke der på samme måte, og det ble mye av det samme om igjen med disse monsterne. I tillegg forstod jeg ikke hvorfor vi ble introdusert for "søsteren" til Eleven. Spesielt episoden som var dedikert til dette møtet mellom dem, var helt totalt overflødig og dårlig laget.

Forrige sesong syns jeg også var vinklet på en annen måte i hvordan relasjonen mellom karakterene ble vist frem. Forrige sesong ble relasjonene vist på en mer genium måte. Denne sesongen ble litt vel mye klisjé, feks relasjonen mellom Nancy og Jonathan.

Når det er sagt, så var det en bra sesong, og alle som er med er utrolig gode skuespillere. Jeg vet ikke om det kommer noen sesong 3, men jeg sliter med å se hva de skal spille på. Føler at de allerede har kokt suppe på spikeren i denne sesongen.

Anonymkode: 630ee...39b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke denne sesongen var så bra. Mystikken fra forrige sesong var ikke der på samme måte, og det ble mye av det samme om igjen med disse monsterne. I tillegg forstod jeg ikke hvorfor vi ble introdusert for "søsteren" til Eleven. Spesielt episoden som var dedikert til dette møtet mellom dem, var helt totalt overflødig og dårlig laget.

Forrige sesong syns jeg også var vinklet på en annen måte i hvordan relasjonen mellom karakterene ble vist frem. Forrige sesong ble relasjonene vist på en mer genium måte. Denne sesongen ble litt vel mye klisjé, feks relasjonen mellom Nancy og Jonathan.

Når det er sagt, så var det en bra sesong, og alle som er med er utrolig gode skuespillere. Jeg vet ikke om det kommer noen sesong 3, men jeg sliter med å se hva de skal spille på. Føler at de allerede har kokt suppe på spikeren i denne sesongen.

Anonymkode: 630ee...39b

Det kommer både en sesong tre og fire.

• Liker 1
Skrevet

Litt skuffet over denne sesongen, men det er nok fordi den første var så utrolig bra. Det jeg liker best er den utrolig gjennomførte 80-talls-viben, den nailer de.

Anonymkode: 34f3d...64e

• Liker 3
Skrevet

Synes det var mye klaging i denne tråden, jeg. Det beste med sesong 2 var for meg karakterutviklingen av gjengen, mest av alt Steve som er seriens kuleste fyr, og forholdet mellom Eleven og Hopper. 

Hvordan går det an å ikke like Steve?

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var mye klaging i denne tråden, jeg. Det beste med sesong 2 var for meg karakterutviklingen av gjengen, mest av alt Steve som er seriens kuleste fyr, og forholdet mellom Eleven og Hopper. 

an går det an å ikke like Steve?

Trodde ikke jeg skulle ikke hate Steve :fnise:

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det an å ikke like Steve?

Håper de finner en plass til ham i de neste sesongene. 

Anonymkode: a958f...78d

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper de finner en plass til ham i de neste sesongene. 

Anonymkode: a958f...78d

Det håper virkelig jeg også. Kan virkelig ikle forstå noe annet, i og med at han var så sentral i andre sesong og så mye tid ble brukt på å bygge opp et forhold mellom han og ungene. Ser også ut til at han er en av de store fan-favorittene nå, så jeg vil tro han blir værende. 

Skrevet

Steve blir nok værende lenge :) Hørte at rollefiguren egentlig skulle dødd i sesong 1, men alle i produksjonen syns Steve var så bra at han fikk bli! 

Syns også at "Chicago" episoden var kjedelig, men var vel for at vi skulle få vite mer om bakgrunnen til 11 og for at hun skulle lære å bruke kreftene sine sterkere for å lukke åpningen. 

Max er vel med for å lede guttene inn i puberteten. I neste sesong kommer de jo til å være mer tenåringer. Skuespillerne er jo i den alderen hvor man vokser og forandrer seg fort! På nye bilder ser man at de har blitt eldre. Og det må jo vises i serien. Broren er vel en slem som blir god, men som er sånn fordi han har det vanskelig. Han er jo dritsekk fordi faren er det. For meg er han er seriens versjon av Bender i The Breakfast Club :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...