AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #21 Skrevet 28. oktober 2017 6 minutes ago, Maju Mjau said: Ikke la dette bli en spoiler tråd daaaa Bob dør. Anonymkode: c008c...350 1
Sphynx Skrevet 28. oktober 2017 #22 Skrevet 28. oktober 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bob dør. Anonymkode: c008c...350 Håper du trør på en legokloss og får evig kink i nakken 7
Gjest Alexis Skrevet 29. oktober 2017 #23 Skrevet 29. oktober 2017 Klarer meg fint uten Bob, er ikke så glad i at noen fra et univers jeg liker veldig godt, kommer inn i et annet Men en ting jeg ikke skjønner... Hvorfor er sheriffen med på legetimen til Will? Er det kun fordi han er sheriff? Følte liksom at han plutselig var faren til Will, men det er han jo ikke. Om jeg ikke har gått glipp av noe da?
Djungelvrål Skrevet 29. oktober 2017 #24 Skrevet 29. oktober 2017 Er lunken, lei av den underjordiske ormen og opp og ned verden. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #25 Skrevet 29. oktober 2017 3 timer siden, Mystix skrev: Er lunken, lei av den underjordiske ormen og opp og ned verden. Da er vel strengt tatt ikke dette serien for deg da, siden det tross alt er mye av essensen av serien. Anonymkode: faafc...785 5
Gjest Alexis Skrevet 1. november 2017 #26 Skrevet 1. november 2017 Syns faktisk denne sesongen var bedre enn den første jeg!
FrøkenPotetgull Skrevet 1. november 2017 #27 Skrevet 1. november 2017 15 minutter siden, Alexis skrev: Syns faktisk denne sesongen var bedre enn den første jeg! ENIG!! Klarte ikke skru av Netflix etter at den ble lagt ut, hvilket passet ekstremt dårlig med tanke på at jeg hadde eksamen idag! 1
LetsPlay Skrevet 2. november 2017 #28 Skrevet 2. november 2017 12 timer siden, Alexis skrev: Syns faktisk denne sesongen var bedre enn den første jeg! jepp,sett 6 ep og blir mye mere underhold nå vs første sesongen. 1
Anna Maria Skrevet 2. november 2017 #29 Skrevet 2. november 2017 Synes også denne sesongen var hakket bedre enn den forrige, spesielt etter de par første episodene som kanskje var litt treige i starten. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #30 Skrevet 2. november 2017 Liker denne sesongen, men ep. 7 var skikkelig random og malplassert. Anonymkode: 6bd29...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #32 Skrevet 2. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker denne sesongen, men ep. 7 var skikkelig random og malplassert. Anonymkode: 6bd29...0d1 Tipper vi får se mer av enkelte, eller en, av disse skuespillerene i sesong tre. Anonymkode: a958f...78d
missdior Skrevet 3. november 2017 #33 Skrevet 3. november 2017 Syns avslutningen var ok, men ble ikke kjempespent liksom. Blir det samme på nytt igjen, trenger noe nytt og skummelt hvis det skal fenge videre. Etter forrige sesong ble jeg gira med en gang og gleda meg vilt, hadde nedtelling. Nå ble det mer sånn.. meeh, kommer når det kommer : p
Tapas Skrevet 3. november 2017 #34 Skrevet 3. november 2017 forrige sesong var betydelig bedre enn denne. Det var mer fokus på hvordan guttende vennskap ble styrket for hver episode. De onde (både the lab folka og demogorgen) var mer troverdige og skumle enn tåpelig klisje demon som tar over kropp og prøver å styre fra der. Det var altfor mange randomme karakterer uten dybde i denne sesongen. Likte verken Max, den slemme broren hennes eller legen. Generelt middelmådig sesong som visnes en del på slutten... 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #35 Skrevet 3. november 2017 3 minutter siden, Tapas skrev: forrige sesong var betydelig bedre enn denne. Det var mer fokus på hvordan guttende vennskap ble styrket for hver episode. De onde (både the lab folka og demogorgen) var mer troverdige og skumle enn tåpelig klisje demon som tar over kropp og prøver å styre fra der. Det var altfor mange randomme karakterer uten dybde i denne sesongen. Likte verken Max, den slemme broren hennes eller legen. Generelt middelmådig sesong som visnes en del på slutten... Totalt uenig i alle dine punkter, og synes i grunn ikke noe med denne serien er klisje. Det den er derimot er nostalgisk og nyskapende på én og samme tid. Anonymkode: faafc...785 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #36 Skrevet 3. november 2017 Følte også at den sesingen ble litt "blæh". Hva skal skje i neste sesong liksom? Skal opp ned på en eller annen måte klare å trenge seg tilbake? For så at de må prøve å bli kvitt det igjen? De må finne på noe skikkelig lurt for at det skal bli spennende å følge med på videre. Anonymkode: 57864...3c5 1
Tapas Skrevet 3. november 2017 #37 Skrevet 3. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Totalt uenig i alle dine punkter, og synes i grunn ikke noe med denne serien er klisje. Det den er derimot er nostalgisk og nyskapende på én og samme tid. Anonymkode: faafc...785 Serien er generelt sett over gjennomanittet bra. Men jeg sammenligner sesongene her. Jeg kritiserte ikke serien på generelt basis..
Gjest lolle Skrevet 3. november 2017 #38 Skrevet 3. november 2017 Veldig kul serie for oss som vokste opp på 80 tallet. Er så mye man kjenner igjen 💗
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #39 Skrevet 4. november 2017 Ser ikke Max ut som en ung Kristine Ullebø? Anonymkode: d9a2c...4f8 2
Djungelvrål Skrevet 4. november 2017 #40 Skrevet 4. november 2017 Max og han teite broren var jo fullstendig overflødige i serien, de hadde jo ingen innvirkning på selve plottet eller temaet. Skjønner ikke hvorfor de ble tatt med. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå