AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #21 Del Skrevet 25. oktober 2017 30 minutter siden, Snowbrigade skrev: Hvor mange mislykkede forsøk hat du bak deg når det gjelder å kontakte kvinner på tinder sa du? Jeg kjenner flere jenter som har møtt menn via nettdating, og de brukte mange år, masse chatting med folk som det ikke ble noe av og et par håpløse dates. Og siden du er så opptatt av standard, så er de alle minst normalt attraktive. Det er bare sånn at vi mennesker liker forskjellige ting, og vi gidder bare å møte de som virker som vår type når de begynner å skrive, Sånn i tillegg til at man må ha matchende interesser og helst like utseende også. Og dette skal gjelde for begge to - da blir det åpenbart vanskelig for de fleste. Såklart får noen lettere matcher enn andre, Men det er ingen grunn til å gi opp. Kanskje det er mer konstruktivt å se om det er noe du kan endre. Få et bilde hvor du ser mer sympatisk og/eller attraktiv ut? Skrive om teksten på profilen? Endre måten du skriver til damer på (for det kan jo være du blir for pågående for de fleste eller for tafatt). Eller, du vet, høre på ditt eget råd og begynne med noen hobbyer, det er uansett sunt. Hobby har jeg, en lidenskap jeg brenner for og ønsker å etter hvert tjene penger på. Alternativer er å bli kjent med likesinnet, men som sagt, jeg er vell litt dårlig sosialt(litt angst), så lettere sagt en gjort =) Og til du som sier at dette er en "typisk" sutretråd hvor menn skylder på kvinner om alt, så må du få lov til å mene det, men du må også tåle å høre fakta om hvordan ting faktisk er. Jeg bare sier det slik jeg har erfart det, ikke for å syntes synd på meg selv. Men virker som noen her inne ikke klarer helt å se utenfor sine egen "boks" og mangler litt forståelse om hvordan dating markedet faktisk fungerer(på nettet i hvert fall), så da er det jo ikke noe poeng å diskutere det heller. Er så klart lov å mene det ene og andre, men man man bør være meget forsiktig med å generalisere og bedømme andre ut ifra noen innlegg på et forum. Da fremstår man ikke som særlig intelligent og forståelsesfull!! Anonymkode: 795ae...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 25. oktober 2017 #22 Del Skrevet 25. oktober 2017 Men så kan man jo spørre: hvor mange ganger skal det diskuteres at nettdating er vanskelig for enkelte grupper? Ja, det er jo det, men hva skal man gjøre med det? Jeg må også si at bare fordi kvinner får flere henvendelser så betyr det ikke at henvendelsene er av den gode sorten. Mye forespørsler om sex, og det er jo ikke alltid ønskelig. Noen ting er det faktisk også mulig å forandre på. Angst kan jobbes med og jo mer man jobber med den jo bedre blir de sosiale ferdighetene. Det blir veldig enkelt å skylde på andre og diskutere hvor vanskelig alt er, men man har ingen selvinnsikt og ser ikke hva man selv kan gjøre for å bedre sin situasjon. Grunnen til at man ikke finner seg kjæreste eller venner har faktisk mye med hvordan man selv er også, og fokus på det er det lite av i slike tråder. Det blir liksom mest om de ytre omstendighetene og alle andre. Nå sier jeg ikke at dette gjelder alle, og for noen er det nok vanskeligere å endre på ting av ulike grunner. Jeg bare mener at man må ha litt selvinnsikt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #23 Del Skrevet 26. oktober 2017 På 25.10.2017 den 7.44, AnonymBruker skrev: Mannen min er faktsik en helt normal mann, med helt normal jobb, og han fant da tydeligvis kjærleiken på nettet Nemlig meg. Og det var JEG som tok kontakt med ham, ikke omvendt... Det var jeg som sendte første melding, og det var jeg som initiativ til første møte irl. Så nå sutrer du rett og slett noe voldsomt. Det er plenty av mannfolk som finner kjærleiken på nettet, på sakkurat samme måte som kvinner. Helt uten at de er eksepsjonelt pen eller rik. Mannen min er sjeløyd, bruker colabunnbriller, og er en spinkel liten datanerd, som tjener mindre enn meg, og likevel har han altså fått napp. Og jeg er faktisk eldre enn ham, og hadde vært adskillig lengre på nettdating. Så det var altså jeg av oss to som hadde slitt lengst med å finne meg noen. Blir temmelig oppgitt av offerrollen sutremenn påtar seg. Buhuu, det er så synd på oss, alle damer er så slemme og vil bare ha pene og rike menn.. Nei tenk, men vi vil ha menn og ikke sutregutter. Anonymkode: 48d8a...74d Jau. Det var vel du som laget så rimelig bryllup også. Anonymkode: 61011...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå