Skap-plass Skrevet 23. oktober 2017 #1 Del Skrevet 23. oktober 2017 Tenkte denne mammabloggeren trengte sin egen tråd her inne også http://m.rachel.blogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 23. oktober 2017 #2 Del Skrevet 23. oktober 2017 Produsert hun der ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladjenta93 Skrevet 23. oktober 2017 #3 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Vært innom periodevis. Synes dog bloggen har så rotete design det blir ubehagelig å lese. Endret 23. oktober 2017 av gladjenta93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. oktober 2017 #4 Del Skrevet 23. oktober 2017 Var innom å kikket, kjedelig og rotete blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 23. oktober 2017 #5 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hva er denne der kjent for? Aldri hørt og opplys meg og min uvitne hjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 23. oktober 2017 #6 Del Skrevet 23. oktober 2017 43 minutter siden, Skap-plass skrev: Tenkte denne mammabloggeren trengte sin egen tråd her inne også http://m.rachel.blogg.no/ Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 23. oktober 2017 #7 Del Skrevet 23. oktober 2017 43 minutter siden, Skap-plass skrev: Tenkte denne mammabloggeren trengte sin egen tråd her inne også http://m.rachel.blogg.no/ Du lager en ny bruker for å fortelle at hun trenger sin egen tråd? Hvorfor gjør hun det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 23. oktober 2017 #8 Del Skrevet 23. oktober 2017 46 minutter siden, Skap-plass skrev: Tenkte denne mammabloggeren trengte sin egen tråd her inne også http://m.rachel.blogg.no/ Haha, fin måte å promotere din egen blogg 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
notquite Skrevet 23. oktober 2017 #9 Del Skrevet 23. oktober 2017 Enda en idiotisk blogger som overeksponerer barna sine for å tjene penger? Går endel på dusinet av disse etterhvert. Ellers var designet og innholdet uinteressant. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skap-plass Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 23. oktober 2017 18 minutter siden, alli634 skrev: Haha, fin måte å promotere din egen blogg Hehe ikke min blogg dette men synes vi trenger en motvekt til Anna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
notquite Skrevet 23. oktober 2017 #11 Del Skrevet 23. oktober 2017 1 minutt siden, Skap-plass skrev: Hehe ikke min blogg dette men synes vi trenger en motvekt til Anna. Motvekt? På hvilken måte er denne bloggen en motvekt? Hun gjør jo akkurat det samme, eneste forskjellen er tilsynelatende mindre clickbaiting og nakenhet. Pluss at hun her er helt ukjent. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skap-plass Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 23. oktober 2017 Akkurat nå, notquite skrev: Motvekt? På hvilken måte er denne bloggen en motvekt? Hun gjør jo akkurat det samme, eneste forskjellen er tilsynelatende mindre clickbaiting og nakenhet. Pluss at hun her er helt ukjent. Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 23. oktober 2017 #13 Del Skrevet 23. oktober 2017 1 minutt siden, notquite skrev: Motvekt? På hvilken måte er denne bloggen en motvekt? Hun gjør jo akkurat det samme, eneste forskjellen er tilsynelatende mindre clickbaiting og nakenhet. Pluss at hun her er helt ukjent. Minst like ille som en annen mammablogger ja.. Var så vidt innom, og kunne ikke se at innleggene hennes med det som virket som sponsede klær var merket reklame 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 23. oktober 2017 #14 Del Skrevet 23. oktober 2017 Enda en blogger som ikke merker innleggene. Flott at du tipset om henne da 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 23. oktober 2017 #15 Del Skrevet 23. oktober 2017 Du overeksponerer barne mer enn de verste mammabloggere 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skap-plass Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter #16 Del Skrevet 23. oktober 2017 8 minutter siden, Miranda16 skrev: Du overeksponerer barne mer enn de verste mammabloggere Dette er ikke min blogg bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 23. oktober 2017 #17 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Skap-plass skrev: Tenkte denne mammabloggeren trengte sin egen tråd her inne også http://m.rachel.blogg.no/ Fordi hun henger ut ungene sine enda mer enn de andre husmorrosabloggerne? Digitalt barnearbeid kommer til å straffe seg til slutt, enten fordi barna saksøker sine bloggmødre når de blir gamle nok til å forstå hva de har vært med på, eller fordi det blir straffbart mht norsk lov. https://nettvett.no/bilder-av-barn-pa-nett/ Det er direkte ufint å bruke ungene sine på denne måten, bare for å tjene noen kroner. Hun er bare en av mange som bretter ut ungene sine på nettet for å skryte av hvor pene de er er og hvor flink hun er, samtidig som hun tjener penger på å bruke dem i reklame for de verste kjedebutikkene. PS: Bloggen er rotete og vanskelig å lese. Jeg ga opp ganske fort. Endret 23. oktober 2017 av orfeus La til et PS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. oktober 2017 #18 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hadde hun latt være å midtstille teksten, hadde det vært lettere å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. oktober 2017 #19 Del Skrevet 23. oktober 2017 31 minutter siden, orfeus skrev: Fordi hun henger ut ungene sine enda mer enn de andre husmorrosabloggerne? Digitalt barnearbeid kommer til å straffe seg til slutt, enten fordi barna saksøker sine bloggmødre når de blir gamle nok til å forstå hva de har vært med på, eller fordi det blir straffbart mht norsk lov. https://nettvett.no/bilder-av-barn-pa-nett/ Det er direkte ufint å bruke ungene sine på denne måten, bare for å tjene noen kroner. Hun er bare en av mange som bretter ut ungene sine på nettet for å skryte av hvor pene de er er og hvor flink hun er, samtidig som hun tjener penger på å bruke dem i reklame for de verste kjedebutikkene. PS: Bloggen er rotete og vanskelig å lese. Jeg ga opp ganske fort. Hun skaffer mat og klær til barna på den måten. Jeg synes hun er en god mor jeg. Å ta bilder av ens egne barn for å ha i et blogginnlegg, er ikke barnearbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 23. oktober 2017 #20 Del Skrevet 23. oktober 2017 16 minutter siden, Honey Dew skrev: Hun skaffer mat og klær til barna på den måten. Jeg synes hun er en god mor jeg. Å ta bilder av ens egne barn for å ha i et blogginnlegg, er ikke barnearbeid Da kan vi være enige om at vi er uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg