Gjest Catalina Culès Skrevet 24. oktober 2017 #21 Del Skrevet 24. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, bare se på Fjotolf Hansen. Anonymkode: bd1ae...b9e Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 24. oktober 2017 #22 Del Skrevet 24. oktober 2017 Nja. Isåfall ville pedofile, mordere, psykopater og andre onde elementer raskt blitt avslørt. Det er sjeldent tilfelle. Det er gjerne de ondeste jævlene som er dyktigst til å fremstå som normale og gode mennesker. "Hiding in plain sight". Med minder man er tankeleser så kan man sjeldent vite hva som egentlig rører seg i hodet på vedkommende man tror man kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #23 Del Skrevet 24. oktober 2017 Til en vis grad på en rent overfladisk måte så kan man det. Anonymkode: e438a...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #24 Del Skrevet 24. oktober 2017 Det er én person jeg merket det var noe galt med kun etter første møtet. Jeg begynte å skjelve og kjente meg forbanna med en gang jeg så han, og dette gjentok seg hver gang jeg møtte han. Det viste seg at denne mannen ikke lenge etter banket både sin samboer og hennes hund, for så å dukke opp hos min samboer for å søke trøst og sympati. Noe han ikke fikk. Aldri, verken før eller etter, har jeg møtt en person som har fått meg til å reagere på en slik måte ved første møte. Anonymkode: 48027...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #25 Del Skrevet 24. oktober 2017 På 23.10.2017 den 0.25, AnonymBruker skrev: Har du ofte fått en god eller dårlig følelse av noen som du har møtt, og fått dette bekreftet i ettertid? Det har jeg Jeg merker det på måten de ser ut på, fører seg, ordlegger seg osv. Øynene er også utrolig avslørende.. Det finnes også "spillere", som tilsynelatende ser normale og uskyldige ut, men som røper seg på den væremåten de legger seg på.. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 3c016...b8d Mange jeg møter gjør seg opp en mening om meg, men ombestemmer seg når de blir kjent. Opplevde det senest i mai i år. Var en som tippet at jeg var stille, sjenert, ikke visste hva jeg ville og uten egne meninger, samt at jeg sikkert ikke var eldre enn 19. At jeg var sånn man måtte være forsiktig med liksom. Han innrømmet etter hvert hvor feil han kunne ta. Da han møtte meg så var jeg vanvittig sliten etter en kjempe lang dag på farten og på et sted jeg ikke kjente noen. En natts søvn og litt mat så merket han fort at jeg ikke var som han trodde. I tillegg ee jeg faktisk 25 og ikke 19 😅 Anonymkode: 9221c...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå