Gå til innhold

Hva er det menn som bruker eskorter og prostituerte egentlig er ute etter? Hvordan foregår det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen som vet forklare? 
Omgås man og prater og tar et glass vin først, eller går man rett på sak? Diskuterer man hvordan de vil sexen skal være med hora, eller skjer ting av seg selv? Er det mange som bare er ensomme og vil ha selskap og noen å spise middag med og gå på teater med eller vil de fleste bare ha et kaldt og skittent sidesprang og sex? 

Anonymkode: acd3d...a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Omgås man og prater og tar et glass vin først, eller går man rett på sak? Diskuterer man hvordan de vil sexen skal være med hora, eller skjer ting av seg selv? Er det mange som bare er ensomme og vil ha selskap og noen å spise middag med og gå på teater med eller vil de fleste bare ha et kaldt og skittent sidesprang og sex? 

sier bare hva man vil ha . har sex. betaler. bye bye . værre er det ikke. hva vil du med denne tråden? vite om horer er noe spesielle for oss? det er de ikke, de er bunnslammet i samfunnet

Anonymkode: 0f261...79f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kjenner ei som jobbet som eskorte - hu solgte tjenestene sine utelukkende til rike menn. Hennes eneste oppgave var å se vakker ut og late som hun var kjæresten til vedkommende som hadde leid hu for kvelden. Hun ble tatt med på fester, restauranter, byen og andre sosiale arrangement.

Hun hadde ikke sex med noen av de. Husker ikke hva timeprisen hennes var men den var ganske høy. Tror det var et sted mellom 2000-3000kr timen så det ble raskt penger ut av det. 

Det var dog en gang hu ble dopet ned av en advokat som hadde leid hu - heldigvis fikk hu ringt meg før hu sluknet å gitt meg telefon nummeret hans. Jeg ringte han opp å sa at jeg kom og hentet hu. Det skjedde hu ikke noe heldigvis, men det illustrerer at det er et yrke med stor risiko.  

Endret av WubWub
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sier bare hva man vil ha . har sex. betaler. bye bye . værre er det ikke. hva vil du med denne tråden? vite om horer er noe spesielle for oss? det er de ikke, de er bunnslammet i samfunnet

Anonymkode: 0f261...79f

Personlig syntes jeg mennene som kjøper horer er enda mer bunnslam , og jeg prøver å forstå hva det er i hodet dems. Hva som får de til det, og hva det gir dem. 

• Liker 32
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Personlig syntes jeg mennene som kjøper horer er enda mer bunnslam , og jeg prøver å forstå hva det er i hodet dems. Hva som får de til det, og hva det gir dem. 

Bunnslam? Tenk, jeg trodde at de som lyver så det renner for å få seg et knull var mere bunnslam? 
I stedet foregår det hederlig kjøp og salg av tjenester; alle vet hva det dreier seg om, og ingen blir lurt. 
For mannen er den store fordelen ved å benytte prostituerte at han slipper uønsket mas i etterkant, med påfølgende dekkhistorier og nødløgner. Har du virkelig vansker med å forstå at dette er uønsket?

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle variantene. Kommer an på pris, sted, situasjon osv.. 

Og nei, jeg har ikke personlige erfaringer. 😉

Skrevet

Oftest så er det jo bare fordi man vil ha sex, intimitet og selskap uten noe av "trøbbelet" rundt.

En "vanlig" jente kan få følelser, bli vanskelig, skape drama, snakke om relasjonen til andre m.m. Prostituerte er ordnede forhold.

Anonymkode: 558b5...8c6

• Liker 2
Skrevet

Isj, dette er litt på siden av det du spør om, men jeg klarer ikke dy meg:

Jeg fatter ikke ønsket om å ha sex med noen som ikke vil ha sex med en. 

• Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, bortebra skrev:

Og det er jo fordi dette er en fundamental forskjell på menn og kvinner.

Anonymkode: 558b5...8c6

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke så mye personlig, men det har vært endel forskning på det, og ja, det handler til dels om ensomme som gjerne vil ha selskap.  I tillegg har man den gruppen som har fetisjer de ikke kan leve ut med partner, folk som kun vil tømme seg og stort sett alt mellom. Det er litt avart av rule 34 : ser man en motivasjon for parforhold, vil en horekunde ha det som ett fantasiscenario ovenfor en prostituert.

Selv om jeg ikke kan bruke prostituerte, kan jeg til dels forstå motivasjonen : Det er en av de få situasjonene der man har kontroll over en menneskelig relasjon, der man kan se veien til suksess uten fare for å feile. Den krever at man kan undertrykke det faktum at det er en fantasi og ikke virkelig, men det er noe som mange menn har lett for.

19 minutter siden, bortebra skrev:

Menn og kvinners seksualitet har faktisk noen statistiske forskjeller. Det er litt komplisert, men for ca 75% av menn vil ca 80% av kvinner ikke ha noen som helst EGENTLIG ønske om å ha sex med dem uansett. Vi læres opp gjennom oppveksten til ignorere dette og se på dette som en fordel. Men for de fleste menn er kvinners seksualitet like uforståelig som en fisk på land i første omgang; det blir således  ingen egentlig forskjell mellom å legge ett par tusenlapper på nattbordet, eller å utføre tilsvarende verdiskapning i å etablere ett emosjonelt bånd. 

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, Druid skrev:

Menn og kvinners seksualitet har faktisk noen statistiske forskjeller. Det er litt komplisert, men for ca 75% av menn vil ca 80% av kvinner ikke ha noen som helst EGENTLIG ønske om å ha sex med dem uansett. Vi læres opp gjennom oppveksten til ignorere dette og se på dette som en fordel. Men for de fleste menn er kvinners seksualitet like uforståelig som en fisk på land i første omgang; det blir således  ingen egentlig forskjell mellom å legge ett par tusenlapper på nattbordet, eller å utføre tilsvarende verdiskapning i å etablere ett emosjonelt bånd. 

Hvor henter du disse tallene fra? Kvinner har da også lyst på sex. Kanskje tenningsmønstre er noe ulikt, færre kvinner blir "tent av seg selv" enn hva menn angår, men vi har da libido å ta av. Og 75% av menn er ikke uattraktive, det er jo helt sinnssyke tall. 

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, bortebra skrev:

Hvor henter du disse tallene fra? Kvinner har da også lyst på sex. Kanskje tenningsmønstre er noe ulikt, færre kvinner blir "tent av seg selv" enn hva menn angår, men vi har da libido å ta av. Og 75% av menn er ikke uattraktive, det er jo helt sinnssyke tall. 

Forskjellen er at tilbudet er mye større for kvinner - det er lett for damer å få seg et ligg gratis. Menn har det ikke like enkelt med mindre man ligger i det absolutt øvre sjiktet hva angår sosial status, sosiale ferdigheter, utseendet og økonomi.

Men for ordens skyld - ikke alle kvinner får seg sex gratis så også kvinner kjøper sex i desperasjon. Kvinnelig sexturisme til land som Ghana, Tyrkia, Gambia osv har eksplodert i omfang de siste 10 årene.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Forskjellen er at tilbudet er mye større for kvinner - det er lett for damer å få seg et ligg gratis. Menn har det ikke like enkelt med mindre man ligger i det absolutt øvre sjiktet hva angår sosial status, sosiale ferdigheter, utseendet og økonomi.

Men for ordens skyld - ikke alle kvinner får seg sex gratis så også kvinner kjøper sex i desperasjon. Kvinnelig sexturisme til land som Ghana, Tyrkia, Gambia osv har eksplodert i omfang de siste 10 årene.

Ja, jeg fatter ikke det heller. Å se slike åpenlyse transaksjons-baserte relasjoner utspille seg. Uff. Like ille når det er kvinner som menn. Dette med å gjøre andre mennesker til en vare til eget forbruk. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, bortebra skrev:

Ja, jeg fatter ikke det heller. Å se slike åpenlyse transaksjons-baserte relasjoner utspille seg. Uff. Like ille når det er kvinner som menn. Dette med å gjøre andre mennesker til en vare til eget forbruk. 

Det er vel for å få dekket et behov. Vi er jo seksuelle vesener som lengter etter nærhet og intimitet. 

• Liker 2
Skrevet

Det har vært oppe i media mange ganger at det er flere suksessrike menn som leier prostituerte, så det er ikke sånn at det bare er de som ikke får seg dame. 

Anonymkode: e0116...312

• Liker 2
Skrevet

Det er vel for å få dekket et behov. Vi er jo seksuelle vesener som lengter etter nærhet og intimitet. 

Men du får jo ikke nærhet og intimitet med en prostituert? Du får sex. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, bortebra skrev:

Men du får jo ikke nærhet og intimitet med en prostituert? Du får sex. 

2 nakne kropper inntil hverandre er selve definisjonen på nærhet og intimitet. 

• Liker 6
Skrevet

2 nakne kropper inntil hverandre er selve definisjonen på nærhet og intimitet. 

Det er vel kanskje der vi ser litt ulikt på ting. Jeg mener man kan ha sex blottet for nærhet; man er jo rent teknisk nær hverandre, men uten kyss, uten kos, uten å se hverandre, blir det likevel en betraktelig distanse, lite intimt. 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, bortebra skrev:

Det er vel kanskje der vi ser litt ulikt på ting. Jeg mener man kan ha sex blottet for nærhet; man er jo rent teknisk nær hverandre, men uten kyss, uten kos, uten å se hverandre, blir det likevel en betraktelig distanse, lite intimt. 

Ikke det at jeg har noe personlig erfaring med dette men jeg ser ikke bort ifra at det er mulig å kysse, kose og se hverandre med en prostituert. Nærhet definerer jeg som kropp mot kropp - enten det er en klem man mottar fra en fremmed eller at man på andre måter er fysisk nært hverandre. 

Du sikter kanskje til emosjonelle bånd? Isåfall er dette et helt annet behov enn det seksuelle. 2 forskjellige ting men begge er allikevel viktige. De som har ONS med en fremmed opplever jo ikke et emosjonelt bånd, men seksuell nærhet. Det samme kan sikkes sies for de som kjøper sex av en fremmed. 

• Liker 3
Skrevet

Tror mange hadde blitt overrasket over hvor mange av mennene som vil bli hørt. Sex er en ting, men de fleste mennene ønsker en som lytter.

Jeg er som en elskerinne, uten alt maset og presset om å gå fra kona. Fokuset er på kunden, mannen. Mannen i hjemmene føler seg lite sett. Fokuset der er ofte på barna og kona som maser om ditt og datt, dette sammen med lite sex så søker mannen seg sett og hørt andre steder. Siden jeg også tar betalt, er dem rimelig sikker på at jeg ikke vil fortelle dette videre til kona samt ikke har sykdommer.

Anonymkode: 60803...2e9

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...