AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg gikk første klasse på VGS i ca. et halvt år før jeg droppa ut. Jeg tror ikke jeg skilte meg spesielt ut, jeg satt med en gjeng og ingen av oss var spessielt aktive i timen eller skulle av annen grunn utmerket oss. Nå, tre år etter fikk jeg spørsmål fra en gutt om vi hadde spansk sammen i første, og jeg svarte at det kunne stemme, men jeg kjente ikke han igjen. Så jeg bare lurte på om dette var en vanlig ting å huske eller om jeg kanskje hadde skilt meg litt ut for han i denne klassen? Anonymkode: 45c5b...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja, dette er ganske vanlig å huske. Anonymkode: c1c90...203 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. oktober 2017 #3 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja, det er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja, jeg husker i alle fall hvem jeg har gått i klasse med.. Anonymkode: 9fc37...911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #5 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja, det er da helt vanlig. Synes heller det er rart om man ikke husker hvem man har gått i klassen med. Selv om du ikke har vært den som har ropt høyest så synes du for det. Alle blir lagt merke til. Anonymkode: 96ceb...007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg husker til og med alle de som kun dukket opp første dag på VGS, og som siden byttet linjer. Og det er mange flere år enn tre år siden jeg gikk VGS. Anonymkode: 1b17e...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Del Skrevet 22. oktober 2017 Hvis han spurte deg om dere hadde spansk sammen så har du vel ikke skilt deg så veldig ut? Anonymkode: b1eb9...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. oktober 2017 #8 Del Skrevet 22. oktober 2017 Noen husker ansikter bedre enn andre, og tre år er jo uansett ikke så lenge siden. Jeg husker fortsatt mange av de jeg bare hadde ett fag sammen med på vgs, og det er snart 20 år (og en ikke spesielt god ansiktshukommelse) siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #9 Del Skrevet 22. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk første klasse på VGS i ca. et halvt år før jeg droppa ut. Jeg tror ikke jeg skilte meg spesielt ut, jeg satt med en gjeng og ingen av oss var spessielt aktive i timen eller skulle av annen grunn utmerket oss. Nå, tre år etter fikk jeg spørsmål fra en gutt om vi hadde spansk sammen i første, og jeg svarte at det kunne stemme, men jeg kjente ikke han igjen. Så jeg bare lurte på om dette var en vanlig ting å huske eller om jeg kanskje hadde skilt meg litt ut for han i denne klassen? Anonymkode: 45c5b...533 Wishful thinking, but no Anonymkode: 51c30...e2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #10 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg er 25 nå og husker ikke alle jeg gikk i klasse med første året. Var snakk om reunion nå med ungdomskolen og. Der var det navn jeg trodde jeg aldri hadde hørt heller. Gikk tydeligvis 3 år med vedkommende uten å huske det navnet. Anonymkode: 62f66...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #11 Del Skrevet 25. oktober 2017 Det er veldig forskjell på hvor god hukommelse man har på navn og ansikter. Jeg husker nesten alle mennesker jeg noensinne har møtt, noe som i grunnen kan være litt slitsomt... Mens jeg jobbet en gang med en fyr i to år, som et par år seinere ikke ante hvem jeg var da jeg traff ham på matbutikken. Dette var en person som jeg hadde snakket fag med, og jeg lånte ham i en perioden bok. Og vi var sånn 10 ansatte som hadde ukentlige stabsmøter. Det er ganske vanlig å huske folk en har gått på skole med, men hvis du sluttet mitt i året var du kanskje ikke blant de mest fokuserte heller. Anonymkode: 4b4fd...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå