Glorious Skrevet 22. oktober 2017 #21 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vårt forhold hadde vært over om vi måtte ha dobbeldyne. Han sover med sommerdyne/laken hele året, jeg med pysj og vinterdyne hele året. Par som sover godt holder sammen mener nå jeg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 22. oktober 2017 #22 Del Skrevet 22. oktober 2017 Faen altså. Har ikke dobbeltdyne, har ikke forhold. Tenk på oss litt 'a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. oktober 2017 #23 Del Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Faen altså. Har ikke dobbeltdyne, har ikke forhold. Tenk på oss litt 'a. Har dobbeltdyne, har ikke forhold. Hva skjer med meg nå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 22. oktober 2017 #24 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg er ikke enig. Jeg tror at de som sover med dobbelttepper er de som har bedre forhold. Tepper er tynne nok til at begge fryser og må holde rundt hverandre, men tykke nok til at natta ikke ender opp i hypotermi. Sånt blire barn av, sa brura. ...Heh. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 22. oktober 2017 #25 Del Skrevet 22. oktober 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Har dobbeltdyne, har ikke forhold. Hva skjer med meg nå da.... Ja, du må grine litt du også. Bare ikke så mye, du har jo tross alt dobbeltdyne. Jeg har i det minste ekstra lang dyne, om ikke annet. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. oktober 2017 #26 Del Skrevet 22. oktober 2017 Akkurat nå, Rainstorm skrev: Ja, du må grine litt du også. Bare ikke så mye, du har jo tross alt dobbeltdyne. Jeg har i det minste ekstra lang dyne, om ikke annet. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 22. oktober 2017 #27 Del Skrevet 22. oktober 2017 Åh, gud. "Vi er har funnet fasiten på det perfekte forhold, og den heter dobbeltdyne." Jeg tror lykken kommer i mange former, jeg. Med eller uten dobbeltdyne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #28 Del Skrevet 22. oktober 2017 15 minutes ago, AnonymBruker said: Kan godt ha dobbeltsyn, men da hver sin. Helt seriøst. Jeg liker ikke å sove helt inntil noen og jeg hater glipper. En dobbeltsyn delt på 2 hadde fått meg gretten pga dårlig søvn. Da hadde iallfall forholdet gått på en smell. Anonymkode: 37849...d25 Dobbelt SYN? Anonymkode: 1ad62...8af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForestRun Skrevet 22. oktober 2017 #29 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Hvis vi skulle hatt dobbeldyne, hadde det endt med at jeg hadde sovet uten dyne siden min samboer tar hele(når vi har vært på besøk og fått dobbeldyne) Endret 22. oktober 2017 av ForestRun 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 22. oktober 2017 #30 Del Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dobbelt SYN? Anonymkode: 1ad62...8af Ja, faen heller, har man dobbeltsyn DELT på to, så hadde jeg søren meg blitt irritert også! Snakk om å se firpelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #31 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vi har hver vår dobbeldyne, elsker å tulle meg inn i dynen. Å dele dynen er svært upraktisk synes jeg. Blir bare irritasjon fordi den ene tar mer dyne enn den andre. Liker generelt ikke å ligge tett inntil mannen min når vi skal sove. Men det har da ingenting med hvor godt forholdet er. Høres ut som litt av besserwisser den venninna di. Anonymkode: 68e51...726 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #32 Del Skrevet 22. oktober 2017 1 minute ago, Rainstorm said: Ja, faen heller, har man dobbeltsyn DELT på to, så hadde jeg søren meg blitt irritert også! Snakk om å se firpelt! Haha Anonymkode: 1ad62...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #33 Del Skrevet 22. oktober 2017 Som dobbeltdynebruker ser jeg nå at alle dere andre har for små dobbeltdyner. Hvis dere ikke kan ligge helt separert, totalt inntullet i dyne med ekstra mye mellom knærne må dere ha større dobbeltdyne folkens. Anonymkode: b6140...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #34 Del Skrevet 22. oktober 2017 Skjønner ikke at du bryr deg hva din venninde syntes. Hun liker sikkert annen favoritt is enn deg også men det betyr ikke at den ene skal ha rett og den andre har feil. Du vet selv om forholdet ditt er bra eller dårlig. Men forskning viser at nærhet er viktig i et forhold, men det trenger jo ikke å være forbeholdt det å sove under samme dyne akuratt Anonymkode: 48426...6ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #35 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vi har dobbeltdyne om sommeren og hver vår om vinteren, fordi dobbeltdyna vi har er forholdsvis tynn. Vil si at kjærligheten i liten grad påvirkes av årstidene til tross for dette. Anonymkode: 75a09...bc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #36 Del Skrevet 22. oktober 2017 Hva er greia med disse hjernedøde trådene nå for tiden? Anonymkode: 71e56...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #37 Del Skrevet 22. oktober 2017 Teit påstand. Jeg liker heller ikke dobbeldyne. Sover dårligere av det. Han legger seg senere enn meg, og jeg våkner av at han løfter på dyna i andre enden. Det blir ofte klammere også, eller glippe mellom oss. Liker ikke å sifte på dobbeldyner heller. Det er noe herk. Tar større plass i vask også. Har sagt fra at jeg ikke vil ha dette. Vi ler sammen hver dag, er glade i hverandre, og husker på ting den andre liker. Så påstanden hennes er tull. Anonymkode: 71504...2f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 22. oktober 2017 #38 Del Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, Glorious skrev: Vårt forhold hadde vært over om vi måtte ha dobbeldyne. Han sover med sommerdyne/laken hele året, jeg med pysj og vinterdyne hele året. Par som sover godt holder sammen mener nå jeg Hadde vært skilt for lenge siden hvis jeg måtte dele dyne med gubben. Vi har 180 cm bred seng med to separate madrasser (felles overmadrass), og sover mye bedre enn før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 22. oktober 2017 #39 Del Skrevet 22. oktober 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som dobbeltdynebruker ser jeg nå at alle dere andre har for små dobbeltdyner. Hvis dere ikke kan ligge helt separert, totalt inntullet i dyne med ekstra mye mellom knærne må dere ha større dobbeltdyne folkens. Anonymkode: b6140...54c Det må da være et mareritt å skifte dynetrekk på disse kolossale dynene...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. oktober 2017 #40 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg hadde aldri klart å ligge under samme dyne som noen. Nei, niks, aldri. Å ligge der i en annens nattepromp-stank, å få dynen dratt av midt på natta til stadighet, å bli overopphetet pga en annen ligger under der, bli vekket av bevegelser hele tiden.....NEI. Jeg krever å ha en egen dyne for meg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå