AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har tre nære venner som jeg har kjent siden barne og ungdomsskolen, men nå merker jeg at jeg begynner å bli lei. Alt de sier og gjør irriterer meg og jeg føler at vi har vokst fra hverandre for lengst. Vi har en gruppe på messenger og snapchat og jeg følger fortsatt med hva som blir sendt, men jeg svarer bare om det er spørsmål som blir stilt direkte til meg. Men hvordan gjør jeg det videre? Sier jeg rett ut at jeg ikke ønsker mer kontakt eller bare lar jeg det være slik som jeg har gjort til kontakten kanskje går over av seg selv? Anonymkode: e42ee...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Del Skrevet 22. oktober 2017 Fade away..! Anonymkode: bbe2d...a4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Del Skrevet 22. oktober 2017 Går du fortsatt på skole med de? Anonymkode: 624e3...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Del Skrevet 22. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går du fortsatt på skole med de? Anonymkode: 624e3...a98 Nei. Anonymkode: e42ee...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #5 Del Skrevet 22. oktober 2017 Du trenger vel ikke gjøre noe hvis det eneste som skjer er at du av og til får en some-henvendelse? Anonymkode: 7bf3e...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louisandsteve Skrevet 22. oktober 2017 #6 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vær "opptatt" når de spørr om å finne på noe, så forsvinner de til slutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Del Skrevet 23. oktober 2017 I slike situasjoner er det greieste å bare fade dem ut etter min mening. En relasjon der man har vokst fra hverandre trenger ikke noe siste oppgjør. Anonymkode: 09a8c...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Del Skrevet 23. oktober 2017 Bare si ifra? Jeg "mistet" bestevenninnen min for mange år siden, uten en lyd, og jeg lurer faen meg fortsatt på hvorfor Anonymkode: 513d3...7bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 23. oktober 2017 #9 Del Skrevet 23. oktober 2017 Si fra Ts. Det er ikke ok å bare kutte ut folk uten å gi beskjed! Gjorde det selv en gang etter en del uoverestemmelser da. Så gikk denne venninnen gjennom masse vondt som jeg fikk vite i ettertid. Den dårlige samvittigheten jeg fikk! Det var stygt gjort. Måtte etter et par år legge meg flat ja. Ble heldigvis tilgitt. Uff. Nå er vi bedre venner enn noensinne. Takk til henne for evne til å tilgi,og hennes storsinn. Aldri mer om jeg bare kutter ut noen uten å si fra hvorfor. Det er bare stygt og feigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 25. oktober 2017 #10 Del Skrevet 25. oktober 2017 På 23.10.2017 den 4.01, NotNaomi skrev: Si fra Ts. Det er ikke ok å bare kutte ut folk uten å gi beskjed! Gjorde det selv en gang etter en del uoverestemmelser da. Så gikk denne venninnen gjennom masse vondt som jeg fikk vite i ettertid. Den dårlige samvittigheten jeg fikk! Det var stygt gjort. Måtte etter et par år legge meg flat ja. Ble heldigvis tilgitt. Uff. Nå er vi bedre venner enn noensinne. Takk til henne for evne til å tilgi,og hennes storsinn. Aldri mer om jeg bare kutter ut noen uten å si fra hvorfor. Det er bare stygt og feigt. Er enig, syns ikke ghosting er greit, man har jo hatt en relasjon. (Fortid) nei, vi er voksne mennesker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Del Skrevet 26. oktober 2017 On 23.10.2017 at 3:39 AM, AnonymBruker said: Bare si ifra? Jeg "mistet" bestevenninnen min for mange år siden, uten en lyd, og jeg lurer faen meg fortsatt på hvorfor Anonymkode: 513d3...7bd Tok du kontakt med henne da? Jeg har kuttet ut venner. Gav grei beskjed om at jeg ikke trivdes slik situasjonen var der og da (jeg følte de behandlet meg som dritt). Tok litt avstand for å se om de "savnet" meg. Tydeligvis forventet de at jeg skulle holde på kontakten, det kunne ikke funke begge veier. Jeg gav opp til slutt og kuttett tvert. Først da reagerte de, men da gadd jeg ikke svare, jeg måtte videre. Anonymkode: 71cc8...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #12 Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ville beholdt kontakten, men holdt det på et minimum. Dere har kanskje vokst fra hverandre nå, men vent til dere får barn, så blir kanskje tonen en annen. Barndomsvenner er ofte de beste man har, og de aksepterer at man ikke alltid trenger å henge sammen. Du sier ikke hvor gammel du er, men du er kanskje i en alder hvor man er på vei ut i studielivet og uansett finner nye venner? Hold på de gamle (på et minimum), men finn nye samtidig. Anonymkode: 273e2...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå