Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Aalo skrev:

Like utenlandsk som Facebook. Tjukt av norske profiler, fra sør til nord.

Spennende😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fetlife fylles opp av "dominante menn" på fitte-jakt og par som vil ha enhjørninger. Så lenge dere bruker det som et sosialt verktøy, oppsøker grupper dedikert til temaet så kan dere nok ha flaks. Jenter er generelt lei av å bli nedspammet av par som ser på dem som en brikke i sexfantasien deres. 

• Liker 1
Skrevet

Tipper dere fremstår useriøse selv. Jeg ser mange par på tinder for eksempel som søker ekstra jente , men de har ikke bilde av seg selv og da blir de useriøse i mine øyne og sveipes videre. Ellers er jeg selv helt åpen for å bli med på noe sånt med et par, men observerer bare at de snakker og ikke handler, altså forventer at jeg skal få interessen for de ut fra et illustrasjonsbilde de har kopiert fra internett liksom , og det blir like useriøst som om det hadde vært en enkelt mann eller kvinne som nektet å ha bilde av seg selv på profilen sin. 

Anonymkode: c4862...738

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper dere fremstår useriøse selv. Jeg ser mange par på tinder for eksempel som søker ekstra jente , men de har ikke bilde av seg selv og da blir de useriøse i mine øyne og sveipes videre. Ellers er jeg selv helt åpen for å bli med på noe sånt med et par, men observerer bare at de snakker og ikke handler, altså forventer at jeg skal få interessen for de ut fra et illustrasjonsbilde de har kopiert fra internett liksom , og det blir like useriøst som om det hadde vært en enkelt mann eller kvinne som nektet å ha bilde av seg selv på profilen sin. 

Man er jo redd "naboen " skal se deg, foreksempel. Men om jeg hadde truffet en kvinne som hadde syns dette var interessant. Som kunne vært åpen for det. Så hadde vi selvsagt delt noen bilder.

Skrevet
1 time siden, Nordjenta skrev:

Man er jo redd "naboen " skal se deg, foreksempel. Men om jeg hadde truffet en kvinne som hadde syns dette var interessant. Som kunne vært åpen for det. Så hadde vi selvsagt delt noen bilder.

Det er ikke noe mere å være "redd" for det, enn å ha bilde av seg som singel, eller for eksempel på en fetisjdatingside. 
Vil man ikke vise ansikt så tar man ikke den risikoen å vise interesse heller, både fordi det kan være noen man ikke er fysisk tiltrukket av, og det kan være broren eller moren min, eller gode venner og deres kjærester for alt jeg vet. Så det er mer å være "redd for" for den som eventuelt risikerer å sveipe høyre på profiler uten bilde. 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Nordjenta skrev:

Så det, men virket utenlandsk. Men er sikkert mennesker ifra overalt der da. Skal tenke litt på å lage meg en profil der😊

Husk at fetlife IKKE er lagt opp som en dating side. Så det er ikke et alder/kjønn/sted søk der. 
Det er også et nettsted for folk som liker kink/bdsm og fetisher. Ikke en ren sexside. 

Adult FriendFinder er mer å anbefale 

Skrevet
23 timer siden, Nordjenta skrev:

Du trenger ikke vise hele ansiktet da.  Bare la det ligge i skyggen.  Og vise frem kroppen fra den beste siden. Så blir folk interessert.  Og så viser du frem bilder av mannen også.  Og på "Privaten" kan dere ha bilde av ansikt, enda mer naken o.s.v.  Ikke helt, tror jeg.  Fungerte bra for mannen min og meg, når vi ville ha type som ville ha det gøy med begge.  Hvem gidder å svare på bilde av katten til noen?  Og så er det bare å snakke ut, som dette er noe normalt.  Det er det jo. Ikke ulovlig engang.  Så får både du og typen din oppleve mye trivelig pikk og rikelig med herlig varm sæd.  Trivelig nå til vinteren.

Anonymkode: 4042c...049

• Liker 1
Gjest Fjelldronning
Skrevet

Vil ha trekant jeg også. Virker så deilig å ha det med to menn ;) 

Skrevet

Fetlife og Cupido har jeg gode erfaringer med. 

Ellers kan dere ta dere en helg i Oslo og dra på VIP en lørdag. Der får dere mest sannsynlig napp. 😉 

Lykke til, herlig å lese at dere liker å eksperimentere. 😊

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Fjelldronning skrev:

Ikke bare fordel for deg som jente, men for mannen også.  Når han går tom, gjør den andre jobben, mens han ser på og blir kåt igjen.  Hvis han ikke er pysete, så får han gjerne en dash sperma i munnen også.  Etter noen ganger blir det neste slåsskamp om sæden.  Men man er høflig og deler.

Anonymkode: 4042c...049

Skrevet
På 22.10.2017 den 17.47, Nordjenta skrev:

Det er ikke bare bilder det er snakk om. Toppliste på useriøs profil:

• Smørbrødliste på hva man ønsker av jenta, men ingenting om hva man kan tilby
  • Kun fokus på egne fantasier
  • Signaliserer at hun er et slags levende sexleketøy
  • Null respekt for at hun er et individ med behov og ønsker
  • Strenge krav til ting som etnisitet, vekt, ytre kjennetegn
  • Liten forståelse for at de må være på tilbudssiden. Det er tross alt mange flere par enn enhjørninger der ute. 

Anonymkode: 0ac63...842

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Fjelldronning skrev:

Har hatt trekant med to menn en gang, det var utrolig deilig og skal prøves igjen 😉

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Nordjenta skrev:

Har hatt trekant med to menn en gang, det var utrolig deilig og skal prøves igjen 😉

Samme her. Jeg elsker det! 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det var fantastisk. Skrev om det i bloggen min, for jeg syns det var så deilig at jeg måtte skrive om det.

• Liker 1
Skrevet

Ikke rart sykdommer er på full anmarsj med slik løssluppen generasjon. Pass på kroppen deres. Den kan bli syk fysisk og psykisk. 

Anonymkode: 2e260...b72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...