Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg og min mann ble enige for over ett år siden at vi ville ha en kvinne sammen med oss i sengen. Dette viser seg å være svært vanskelig å få til i praksis. Har prøvd annonser på forskjellige sexsider, men mye falske profiler og useriøsitet. Fantasien vår har bare vokst og vokst og vi føler tiden er inne for lenge siden. Er det noen her som har tips å komme med? Dette begynner å virke helt umulig. Finnes det seriøse sider på nett, for sextreff?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Har dere forsøkt å spørre noen dere kjenner? Anonymkode: f466b...f0f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 hva med nakenprat, der har jeg truffet folk for sex Anonymkode: 223de...5af
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 Vi har også forsøkt å få med jenter før, helt uten hell, forresten. Skulle gjerne ha tips selv. Anonymkode: f466b...f0f
FluffyJuggernaut Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 (endret) 35 minutter siden, -Willow skrev: Ta turen innom en gaybar? Det verste mine lesbiske venninner vet er når par og menn som tror det eneste de "mangler" er dem for å oppfylle deres sexfantasier. Jeg skal ikke snakke for alle, men jeg vet mine venninner finner det trakasserende og fornærmende når de får slike forslag. Så jeg vil ikke anbefale dette. Det må vel bedre å oppsøke swingersklubber. Endret 22. oktober 2017 av Elliespelli 7
Aalo Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 Fetlife? for å nå tak i jenter som er mer seksuelt bevisst enn gjennomsnittet 1
Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2017 Vi bor dessverre slik til at det er langt til en gaybar. Men vi tenker på å besøke en sexklubb på nyåret. Har spurt ei vi kjenner, men helst vil vi treffe noen en kveld som vi ikke kjenner og ikke treffer igjen. En fremmed, noen timer. Er en del av fantasien.
Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, Aalo skrev: Fetlife? for å nå tak i jenter som er mer seksuelt bevisst enn gjennomsnittet Fetlife? Aldri hørt om, skal Google det med en gang
Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #10 Skrevet 22. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har også forsøkt å få med jenter før, helt uten hell, forresten. Skulle gjerne ha tips selv. Anonymkode: f466b...f0f Det er ikke lett, vi har snakket om at vi kanskje heller må satse på ett par. Vi får se hva som skjer.
Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2017 3 minutter siden, Aalo skrev: Fetlife? for å nå tak i jenter som er mer seksuelt bevisst enn gjennomsnittet
Gjest -Willow Skrevet 22. oktober 2017 #12 Skrevet 22. oktober 2017 5 minutter siden, Elliespelli skrev: Det verste mine lesbiske venninner vet er når par og menn som tror det eneste de "mangler" er oppfylle deres sexfantasier. Jeg skal ikke snakke for alle, men jeg mine venninner finner det trakasserende og fornærmende når de får slike forslag. Så jeg vil ikke anbefale dette. Det må vel bedre å oppsøke swingersklubber. Det forstår jeg! Jeg kom bare med forslaget fordi jeg selv har blitt kontaktet av par på gaybar. Jeg er biseksuell, og hadde det vært riktig par, så hadde det vært noe å vurdere. Hadde jeg også sett et heterofilt par på et slikt sted som jeg fant attraktivt, så kunne jeg jo selv tatt kontakt
Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #13 Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, -Willow skrev: Det forstår jeg! Jeg kom bare med forslaget fordi jeg selv har blitt kontaktet av par på gaybar. Jeg er biseksuell, og hadde det vært riktig par, så hadde det vært noe å vurdere. Hadde jeg også sett et heterofilt par på et slikt sted som jeg fant attraktivt, så kunne jeg jo selv tatt kontakt Vi ser jo faktisk ganske bra ut vi da😊
Aalo Skrevet 22. oktober 2017 #14 Skrevet 22. oktober 2017 12 minutter siden, Nordjenta skrev: Fetlife? Aldri hørt om, skal Google det med en gang Et nettsted litt ala Facebook for å treffe mennesker som er bevisst sine kinks.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #15 Skrevet 22. oktober 2017 26 minutter siden, -Willow skrev: Ta turen innom en gaybar? Det er ikke å anbefale. Lykke til med å finne den skeive som faktisk blir med et streit par hjem for å oppfylle deres fantasi. Hvis et slikt par hadde oppsøkt meg og tilbudt meg dette er det mer sannsynlig at jeg hadde anmeldt dem for seksuell trakassering enn at jeg hadde blitt med dem hjem. Anonymkode: 8ed78...c64 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #16 Skrevet 22. oktober 2017 Akkurat nå, Nordjenta skrev: Vi ser jo faktisk ganske bra ut vi da😊 Er så heldig at vi har ei fast veninne vi har sex med. Er ikke så lett å få, så skal holde på henne. Er litt lettere å finne en ekstra mann hvis man er et par tror jeg. Anonymkode: 5843e...d7f
Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #17 Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, Aalo skrev: Et nettsted litt ala Facebook for å treffe mennesker som er bevisst sine kinks. Så det, men virket utenlandsk. Men er sikkert mennesker ifra overalt der da. Skal tenke litt på å lage meg en profil der😊
Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #18 Skrevet 22. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke å anbefale. Lykke til med å finne den skeive som faktisk blir med et streit par hjem for å oppfylle deres fantasi. Hvis et slikt par hadde oppsøkt meg og tilbudt meg dette er det mer sannsynlig at jeg hadde anmeldt dem for seksuell trakassering enn at jeg hadde blitt med dem hjem. Anonymkode: 8ed78...c64 Vi har aldri tenkt den tanken, å dra innom en gaybar. Da måtte det heller ha blitt en sexklubb😊
Aalo Skrevet 22. oktober 2017 #19 Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, Nordjenta skrev: Så det, men virket utenlandsk. Men er sikkert mennesker ifra overalt der da. Skal tenke litt på å lage meg en profil der😊 Like utenlandsk som Facebook. Tjukt av norske profiler, fra sør til nord.
Nordjenta Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #20 Skrevet 22. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så heldig at vi har ei fast veninne vi har sex med. Er ikke så lett å få, så skal holde på henne. Er litt lettere å finne en ekstra mann hvis man er et par tror jeg. Anonymkode: 5843e...d7f Det er nok lurt, heldige dere 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå