AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hei, jeg har en kollega på jobben min som er året eldre en meg. Vi snakket og smilte mye til hverandre for en tid tilbake, men han trakk seg litt på avstand da han fant ut at jeg er i et forhold. Jeg har nå vært i dette forholdet i snart 1 og et halvt år, og jeg og typen min er forlovet. Forrige uke sendte han en forespørsel til min insta profil, og denne uken var vi ferdig på jobb ca samtidig. Han fikk frem både latteren og smilet sitt som han gjorde tidligere før han fant ut at jeg var i et forhold. Han spurte meg etterhvert om jeg fortsatt var i et forhold, og spurte om det isåfall gikk fint..? Sa at det gikk helt fint i forholdet! Jeg gikk en tur på toalettet, og var ikke der lenger en 2 min. Kom ut igjen, og da var han borte. Jeg ropte på han, men han var ingen steder og finne. Jeg gikk til bussen, og så han etterhvert komme ut av bygningen og mot sin buss. Jeg har ikke sett han siden dette før i dag, han kom i min kasse og skulle kjøpe noe av meg i kassen før han begynte på jobb i dag og jeg smilte og prøvde og snakke med han, men han bare mumlet og virket ikke interessert i å snakke med meg i det hele tatt. Når han etterhvert begynte så skulle han komme som betjening hvis det ble mange i kasseområdet og det er da normalt og bruke hoved kassene, men han brukte ikke hovedkasse nr 2, men den bak der igjen.. Mulig for å komme lengst mulig unna meg? Betjenings person nr 2 måtte da bruke denne kassen, som han egentlig skulle brukt. Før kunne vi sitte i kassene over hverandre og smile og le og snakke med hverandre, men nå skjønner jeg overhodet ingenting av hva som foregår. Han måtte en sjelden gang komme bort og veksle i min kasse, men virker så rar i måten han er på. Han satte seg i kassen som er lenger vekk igjen, jeg hadde kunder men ikke han, akkurat der fersket jeg han i og sitte og se på meg, da reise han seg og gikk med en gang han hadde mulighet, virket det som. Han var igjen litt etter jobb, og jeg prøvde og smile til han men han overser meg helt 100%. Det virker som at i hans verden eksisterer jeg ikke lenger, jeg er bare luft. Utenom da han faktisk MÅ snakke med meg. Som i veksle situasjoner.. Hva i alle dager skjer!? Anonymkode: ff1fa...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 21. oktober 2017 #2 Del Skrevet 21. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har en kollega på jobben min som er året eldre en meg. Vi snakket og smilte mye til hverandre for en tid tilbake, men han trakk seg litt på avstand da han fant ut at jeg er i et forhold. Jeg har nå vært i dette forholdet i snart 1 og et halvt år, og jeg og typen min er forlovet. Forrige uke sendte han en forespørsel til min insta profil, og denne uken var vi ferdig på jobb ca samtidig. Han fikk frem både latteren og smilet sitt som han gjorde tidligere før han fant ut at jeg var i et forhold. Han spurte meg etterhvert om jeg fortsatt var i et forhold, og spurte om det isåfall gikk fint..? Sa at det gikk helt fint i forholdet! Jeg gikk en tur på toalettet, og var ikke der lenger en 2 min. Kom ut igjen, og da var han borte. Jeg ropte på han, men han var ingen steder og finne. Jeg gikk til bussen, og så han etterhvert komme ut av bygningen og mot sin buss. Jeg har ikke sett han siden dette før i dag, han kom i min kasse og skulle kjøpe noe av meg i kassen før han begynte på jobb i dag og jeg smilte og prøvde og snakke med han, men han bare mumlet og virket ikke interessert i å snakke med meg i det hele tatt. Når han etterhvert begynte så skulle han komme som betjening hvis det ble mange i kasseområdet og det er da normalt og bruke hoved kassene, men han brukte ikke hovedkasse nr 2, men den bak der igjen.. Mulig for å komme lengst mulig unna meg? Betjenings person nr 2 måtte da bruke denne kassen, som han egentlig skulle brukt. Før kunne vi sitte i kassene over hverandre og smile og le og snakke med hverandre, men nå skjønner jeg overhodet ingenting av hva som foregår. Han måtte en sjelden gang komme bort og veksle i min kasse, men virker så rar i måten han er på. Han satte seg i kassen som er lenger vekk igjen, jeg hadde kunder men ikke han, akkurat der fersket jeg han i og sitte og se på meg, da reise han seg og gikk med en gang han hadde mulighet, virket det som. Han var igjen litt etter jobb, og jeg prøvde og smile til han men han overser meg helt 100%. Det virker som at i hans verden eksisterer jeg ikke lenger, jeg er bare luft. Utenom da han faktisk MÅ snakke med meg. Som i veksle situasjoner.. Hva i alle dager skjer!? Anonymkode: ff1fa...c93 Voi Voi.. drama på Rema 1000 hører man. Han er nok forelska i deg. Du har nok gitt han falske forhåpninger og nå trekker han seg tilbake. Case closed 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Del Skrevet 21. oktober 2017 25 minutter siden, Poppeloppane skrev: Voi Voi.. drama på Rema 1000 hører man. Han er nok forelska i deg. Du har nok gitt han falske forhåpninger og nå trekker han seg tilbake. Case closed Forelsket i meg, tror du det? Neii, stakkar. Jeg vil jo ikke miste han som venn, ønsker ikke at han skal stenge meg ute slik som nå.. :/ Anonymkode: ff1fa...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 21. oktober 2017 #4 Del Skrevet 21. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forelsket i meg, tror du det? Neii, stakkar. Jeg vil jo ikke miste han som venn, ønsker ikke at han skal stenge meg ute slik som nå.. :/ Anonymkode: ff1fa...c93 Og hvorfor flørter du med han da? En uting rundt kolleger spør du meg. Smiling og fliring i kassa liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #5 Del Skrevet 21. oktober 2017 Han prøver å miste følelsene sine for deg, og det må du bare respektere. Han har trodd at det du ser på som vennskap med han, er at du flørter, så har han blitt forelska i deg. La han takle det på sin måte, det er jo mye bedre at han trekker seg unna deg når han er forelska i deg og du ikke er interessert i han på den måten , enn at han er en ulv i fåreklær og later som han er venn og igler seg inn på deg og du får tillitt til han og blir glad i han som venn så viser det seg at han egentlig hadde baktanker og ville noe mer. Anonymkode: e3e98...307 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Del Skrevet 21. oktober 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forelsket i meg, tror du det? Neii, stakkar. Anonymkode: ff1fa...c93 Tuller du? Det har du liksom ikke forstått før nå? Anonymkode: b534d...40b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 21. oktober 2017 #7 Del Skrevet 21. oktober 2017 Du vet jo tydeligvis akkurat hva som skjer, for du trekker frem opplysningene om ditt forhold. Har du litt følelser for denne fyren, siden du gjerne vil at vi skal bekrefte at han virker interessert? I alle fall virker han uinteressert i et vennskap. La han være, hvis ikke det at du lager et innlegg om det betyr at du egentlig liker han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #8 Del Skrevet 21. oktober 2017 22 minutter siden, Poppeloppane skrev: Og hvorfor flørter du med han da? En uting rundt kolleger spør du meg. Smiling og fliring i kassa liksom. Jeg har overhodet ikke flørtet, jeg så på han som en god kompis og selfølgelig er man grei med kollegaene sine.. Må da være lov til å være hyggelig uten at det tas som flørting. Anonymkode: ff1fa...c93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #9 Del Skrevet 21. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tuller du? Det har du liksom ikke forstått før nå? Anonymkode: b534d...40b Nei, hadde ikke trodd det. Anonymkode: ff1fa...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #10 Del Skrevet 21. oktober 2017 21 minutter siden, bortebra skrev: Du vet jo tydeligvis akkurat hva som skjer, for du trekker frem opplysningene om ditt forhold. Har du litt følelser for denne fyren, siden du gjerne vil at vi skal bekrefte at han virker interessert? I alle fall virker han uinteressert i et vennskap. La han være, hvis ikke det at du lager et innlegg om det betyr at du egentlig liker han. Jeg er helt uinteressert i denne fyren, jeg og min forlovede har et supert forhold. Synes han var kjempe hyggelig, og synes han virket som en super venn, men hvis han så for seg noe annet så får jeg bare være på samme måten tilbake. Anonymkode: ff1fa...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #11 Del Skrevet 21. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er helt uinteressert i denne fyren, jeg og min forlovede har et supert forhold. Synes han var kjempe hyggelig, og synes han virket som en super venn, men hvis han så for seg noe annet så får jeg bare være på samme måten tilbake. Anonymkode: ff1fa...c93 Synes det blir dumt og måtte overse en KOLLEGA når vi faktisk er PÅ JOBB. :/ Anonymkode: ff1fa...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #12 Del Skrevet 21. oktober 2017 Det skinner gjennom i innlegget ditt at du egentlig vet at det er fordi han var forelsket i deg.. Anonymkode: c495d...480 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #13 Del Skrevet 21. oktober 2017 Kansje han liker deg og så ble han såret og lei seg når han fant ut at du hadde kjæreste. Prøv å ta hensyn til følelsene hans, ikke krev at han er buddy med deg. Det er nok ikke så lett, men forstår at det er irriterende når gutter blir sånn. Men det er sånn som skjer. Ikke tenk på det. Anonymkode: 4202b...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #14 Del Skrevet 21. oktober 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skinner gjennom i innlegget ditt at du egentlig vet at det er fordi han var forelsket i deg.. Anonymkode: c495d...480 Det skinner anonym i kommentaren din også :))) Anonymkode: ff1fa...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #15 Del Skrevet 21. oktober 2017 Du kan ikke regne med at kollegaen din er villig til å være "backupbuddy" for deg, så det er helt naturlig at han trakk seg unna da han hørte du hadde type. Ikke unormalt å skape litt avstand når man merker at en man kanskje var interessert i ikke gjengjelder interessen. Spiller vel ingen rolle at det kanskje ikke blir noe vennskap, dere er først og fremst kolleger på jobb, ikke venner. For din egen og kollegaens del bør dere holde relasjonen dere imellom 100% profesjonelt, og om det innebærer at dere ikke har behov for å kommunisere ut over rene arbeidsrelaterte oppgaver, så er ikke det så farlig. Sånn generelt, så er det gjerne best å holde jobb og privatliv adskilt, det blir som regel mindre trøbbel av det Anonymkode: b0a87...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #16 Del Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, hadde ikke trodd det. Anonymkode: ff1fa...c93 Selvfølgelig hadde du det. En fyr spør om du er i et forhold og om det "går bra", for så å endre oppførsel når du bekrefter dette... Wow, lurer på hva det kan skyldes! Sannelig ikke lett å tenke seg til. Anonymkode: b534d...40b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #17 Del Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tuller du? Det har du liksom ikke forstått før nå? Anonymkode: b534d...40b 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har overhodet ikke flørtet, jeg så på han som en god kompis og selfølgelig er man grei med kollegaene sine.. Må da være lov til å være hyggelig uten at det tas som flørting. Anonymkode: ff1fa...c93 Nei faktisk så er det ikke en selvfølge at man skal forstå at et menneske som er hyggelig mot en er seksuelt og romantisk interessert i en. Menn og kvinner er hyggelig mot samme kjønn og motsatt kjønn hele tiden, og blandt kolleger er det noen man kommer bedre overens med enn andre. Ja hun burde lukta lunta siden han spurte om hun fortsatt var i forhold, men det er også helt vanlige ting å spørre venner om de har en partner eller ikke. Mitt tips til menn (og kvinner) som blir forelska, BE PERSONEN UT PÅ EN DATE og få et ja eller nei før du blir forelska , og slutt å vær så feige å "flørte" ved å være normalt hyggelige eller smile litt ekstra, for det er ikke tydelig signal nok, og ødelegger både for deg selv og for den andre som tror den får en ny venn og du tror du får en potensiell kjæreste. Vær tydelig fra starten av ! Ts, ja du får bare la han trekke seg unna nå, og ikke vær så veldig hyggelig og sosial med han lenger. Få gjerne kjæresten din til å hente deg på jobb osv så kollegaen din skjønner at du vil forbli i det forholdet og ikke har ment å flørte med han. Eventuelt så kan du også ta en prat med han å si at "Hei jeg merker du har blitt så rar etter jeg sa jeg var forlovet/i forhold, og vil bare si det er dumt om du har mistolket noe, jeg håper vi kan være gode kollegaer og jeg har aldri ment å flørte med deg men syns du er en kul venn" Anonymkode: e3e98...307 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 22. oktober 2017 #18 Del Skrevet 22. oktober 2017 Dette er jo veldig hyggelig... ehm. Inntil de ikke synes det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 22. oktober 2017 #19 Del Skrevet 22. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har en kollega på jobben min som er året eldre en meg. Vi snakket og smilte mye til hverandre for en tid tilbake, men han trakk seg litt på avstand da han fant ut at jeg er i et forhold. Jeg har nå vært i dette forholdet i snart 1 og et halvt år, og jeg og typen min er forlovet. Forrige uke sendte han en forespørsel til min insta profil, og denne uken var vi ferdig på jobb ca samtidig. Han fikk frem både latteren og smilet sitt som han gjorde tidligere før han fant ut at jeg var i et forhold. Han spurte meg etterhvert om jeg fortsatt var i et forhold, og spurte om det isåfall gikk fint..? Sa at det gikk helt fint i forholdet! Jeg gikk en tur på toalettet, og var ikke der lenger en 2 min. Kom ut igjen, og da var han borte. Jeg ropte på han, men han var ingen steder og finne. Jeg gikk til bussen, og så han etterhvert komme ut av bygningen og mot sin buss. Jeg har ikke sett han siden dette før i dag, han kom i min kasse og skulle kjøpe noe av meg i kassen før han begynte på jobb i dag og jeg smilte og prøvde og snakke med han, men han bare mumlet og virket ikke interessert i å snakke med meg i det hele tatt. Når han etterhvert begynte så skulle han komme som betjening hvis det ble mange i kasseområdet og det er da normalt og bruke hoved kassene, men han brukte ikke hovedkasse nr 2, men den bak der igjen.. Mulig for å komme lengst mulig unna meg? Betjenings person nr 2 måtte da bruke denne kassen, som han egentlig skulle brukt. Før kunne vi sitte i kassene over hverandre og smile og le og snakke med hverandre, men nå skjønner jeg overhodet ingenting av hva som foregår. Han måtte en sjelden gang komme bort og veksle i min kasse, men virker så rar i måten han er på. Han satte seg i kassen som er lenger vekk igjen, jeg hadde kunder men ikke han, akkurat der fersket jeg han i og sitte og se på meg, da reise han seg og gikk med en gang han hadde mulighet, virket det som. Han var igjen litt etter jobb, og jeg prøvde og smile til han men han overser meg helt 100%. Det virker som at i hans verden eksisterer jeg ikke lenger, jeg er bare luft. Utenom da han faktisk MÅ snakke med meg. Som i veksle situasjoner.. Hva i alle dager skjer!? Anonymkode: ff1fa...c93 Drit i det og vær deg selv. Kutt ut drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #20 Del Skrevet 22. oktober 2017 Om du ikke er forelsket selv TS, så legger du dette bak deg og fokuserer på jobben La fyren være i fred. Om han hadde forhåpninger så får det bli hans problem. Anonymkode: 6c0cf...64e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå