AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #21 Skrevet 21. oktober 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo mer du vasker deg jo mer ødelegger du ph floraen og jo mer lukt og smak vil det komme. Det holder å bruke en klut hver kveld og skvette litt vann på etter sex. Vaske kjønnslepper og folder når du dusjer men ikke flere ganger om dagen. Anonymkode: 09925...b0d Tror det er en tvangstanke jeg har. Hvis jeg ikke kjenner oppi der, hvordan skal jeg vite at alt er ok da?🙈 Og hvis jeg f.eks dusjer på morgenen og ikke kjenner oppi der, kan du sverge på at jeg blir våt så fort jeg tar på meg truse.. Flertallet her sier dette er normalt, men det kan jeg ikke fatte..😏 Anonymkode: d2b17...e99
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #22 Skrevet 22. oktober 2017 På 21.10.2017 den 9.30, AnonymBruker skrev: 5. Tar litt såpe på den Anonymkode: 3b003...5c6 Du skal ikke bruke såpe i underlivet. Du skal kun bruke vann. Anonymkode: 4bc34...bcf 2
Drakan Skrevet 22. oktober 2017 #23 Skrevet 22. oktober 2017 Om jeg er hjemme bruker jeg en klut hver gang etter do og vasker meg. Dopapir kan "smuldre" og hater det, så vasker meg etter do. Klut med vann. Ute, om jeg har muligheten, vasker jeg meg også på do. Så jeg foretrekker doene som har en vask i båsen. Generelt vasker jeg bare med å skylle meg grundig, ingen såpe da jeg er følsom.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #24 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg dusjer før og etter jobb. Om morningen vasker jeg med varmt vann. Etter jobb vasker jeg med såpe og tar også en finger inn i skjeden. Har ikke fått problemer pga dette. Liker å være ren og luktfri. Synes det er nasty med utflod, vil ikke at min kjæreste skal spise det ved oralsex. I helgen vasker jeg med såpe på morningen og med bare vann dersom jeg dusjer igjen senere på dagen. Anonymkode: 57e82...4ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå