Gå til innhold

Hvordan vasker du deg nedentil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt kjæreste i 3 år og jeg har blitt helt over-hygienisk. Det var verst i starten. Skulle alltid være nydusjet og "klar". Kunne vaske meg/dusje flere ganger om dagen. Nå er jeg ikke like ekstrem, men må fortsatt være nydusjet/vasket før sex, fordi jeg er så redd for utflod/lukt. Og jeg føler at jeg fysisk må ta en finger oppi der når jeg dusjer, for å få ut det hvite.. Kanskje ikke bra for miljøet der nede, men jeg må bare gjøre det.

Jeg og kjæresten kan f.eks gå ut en tur å spise middag, gå på kino, hva som helst, være borte ett par timer. Så kommer vi hjem. Da MÅ jeg dusje/vaske meg der nede hvis vi skal ha sex, ellers kommer det utflod/lukt. Jeg føler ikke at jeg klarer å være impulsiv i det hele tatt og det begynner å plage meg! Og hoppe rett i bingen med han når jeg kommer hjem fra jobb eller bare fra en gåtur, er helt uaktuelt..

Har vært hos legen ett par ganger, og alt er normalt. Også hos gynekolog. Har hatt soppinfeksjon én gang, men tok tabletter og det gikk over.

Kjøpte også en tablettkur på apoteket mot utflod, på eget initiativ, men da skulle man putte ny tablett oppi hver kveld i 1-2 uker, og jeg vil jo helst slippe å fortelle kjæresten min om dette problemet.. Hva skal jeg gjøre? Og sliter noen andre med det samme? Er så drittlei av å ha det sånn!!

Anonymkode: d2b17...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utflod er normalt og naturlig.

Anonymkode: da2d4...a53

• Liker 9
Skrevet

Utflod er et sunnhetstegn.

• Liker 5
Skrevet

Du sliter mer med hodet enn med utflod. Du har nok fått en idé om at det er ekkelt og lukter vondt, det er helt naturlig og det er du som skaper problemet ditt. 

Jeg dusjer ved behov: stort sett en gang om dagen. Da vasker jeg lett med asansåpe eller bare vann. De dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg med klut med varmt vann. Stikker ikke fingeren inn i skjeden.

• Liker 6
Skrevet

1. Går inn på badet

2 Henter en vaskeklut

3. Tar av meg trusen

4. Fukter vaskekluten

5. Tar litt såpe på den

6. Vasker underlivet

7. Kaster vaskekluten i skittentøykurven

8. Tar frem et håndkle

9. Tørker meg med håndkleet

10. Kaster dette i skittentøykurven

11. Tar på en ren truse

Anonymkode: 3b003...5c6

• Liker 2
Skrevet

Hvordan mener du at kjæresten din skulle oppdaget utfloden? Min tenker bare "våt", ikke hva slags våthet :) Det er jo ikke som at de tar ut fingeren og lyser på den for å se godt! 

Anonymkode: b453b...d7f

• Liker 2
Skrevet

Ditt problem sitter i hodet. Utflod er helt normalt. Når dere skal ha sex så blir du jo våt uansett, så skjønner ikke helt den store redselen for et normalt friskt underliv. 

Anonymkode: c0acd...dfd

• Liker 5
Skrevet

Veldig fort.

Anonymkode: 9b8ed...ec1

Skrevet

Det hender jeg har litt ekstra utflod, slik at jeg blir litt våt nedentil. Det eneste problemet jeg har opplevd med det og sex er at partneren min tenker våt=kåt, når jeg egentlig trenger mer tid for å bli skikkelig kåt.

Anonymkode: 00b62...a11

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler deg å dra på fjell- eller hyttetur og gå minst en uke uten å vaske deg, så får du disse tvangstankene ut av hodet. Samboeren din vasker seg sikkert ikke på langt nær like ofte som deg, men det plager jo ikke deg så hvorfor skal han være plaget av din naturlige og sunne kropp? 

• Liker 2
Skrevet

Når man blir våt, er det jo gjennomsiktig, mens utflod er mer hvit. De få gangene vi har hatt sex uten at jeg var nydusja, har han også kommentert det "hva er det"? For det er veldig hvitt og det lukter jo litt. Pluss at jeg blir VELDIG våt fra før.. Jeg vet det ligger mest i hodet mitt, men det plager meg så mye!🙄 

Kjæresten min er nesten like ekstrem som meg. Han vasker seg også alltid før sex og i starten vaska vi oss så mye begge to at det sikkert påførte den soppinfeksjonen jeg fikk.. Og han er veldig ømfintlig på lukt ol, så det påvirker meg litt det og🙄

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De få gangene vi har hatt sex uten at jeg var nydusja, har han også kommentert det "hva er det"?

Så han er altså en umoden guttevalp. Be ham lese i naturfagsboken sin om kvinnens kropp, så forstår han at du er helt normal og sunn. 

• Liker 11
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Går inn på badet

2 Henter en vaskeklut

3. Tar av meg trusen

4. Fukter vaskekluten

5. Tar litt såpe på den

6. Vasker underlivet

7. Kaster vaskekluten i skittentøykurven

8. Tar frem et håndkle

9. Tørker meg med håndkleet

10. Kaster dette i skittentøykurven

11. Tar på en ren truse

Hmm! Hoppet over håndvesken? Ikke så delikat det. 

Anonymkode: 1a260...3d5

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håndvask..

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DSC07175-209x300.jpg&f=1

Synes det ser helt ok ut, jeg.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Når jeg er i dusjen så smører inn hele snabelen med Dr Greve, jeg går så grundig til verks med hånda før jeg gyver løs på neste kroppsdel men da med vanlig såpe. 

Dette er en prosess som forekommer i snitt annenhver dag. 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet

Ved å vaske for mye så ødelegger du balansen. Det vil da føre til mer utflod og lukt. 
Intimsåpe UTENPÅ, ikke inni. Ingenting inni, ikke en gang vann. Det er alt som skal til.

Anonymkode: a3fb9...648

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hopper jeg over håndvesken

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved å vaske for mye så ødelegger du balansen. Det vil da føre til mer utflod og lukt. 
Intimsåpe UTENPÅ, ikke inni. Ingenting inni, ikke en gang vann. Det er alt som skal til.

Anonymkode: a3fb9...648

Bruker ikke såpe inni..

Skrevet

Jo mer du vasker deg jo mer ødelegger du ph floraen og jo mer lukt og smak vil det komme. Det holder å bruke en klut hver kveld og skvette litt vann på etter sex. Vaske kjønnslepper og folder når du dusjer men ikke flere ganger om dagen. 

Anonymkode: 09925...b0d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...